Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3466296
pike schreef: wo 27 dec 2023, 10:36 En dan werd hij niet wakker???
Nee. Ik wachtte net zo lang tot ie goed sliep.
En hoe moet dat werken?
Een dremel heeft een hoog toerental nodig om de nagels af te schuren. Hoe moet dat dan met “handwerk” wel niet gaan? En schuur je dan ook niet de voetzooltjes kapot.
Gebruikersavatar
Door pike
#3466299
Lizzy schreef: wo 27 dec 2023, 12:47 Nee. Ik wachtte net zo lang tot ie goed sliep.

Ik vind dit wel grappig! Ik zat net te denken en hoe moet het nu met de achterpootjes, werd op mijn wenken bediend ;D
Ik vind die nagels evengoed nog lang hoor. Dat wordt even flink doorkrabben :biggrin2:
#3466301
pike schreef: wo 27 dec 2023, 12:47 Ja dat kan ik wel doen. Kijk, oh jippie, ik kan toch wat ;D ;D
Dan zou ik dat gewoon vaak doen en steeds wat dichterbij. En dan voetje vast terwijl je in de lucht knipt. Tot je uiteindelijk bij z’n voetje kan knippen.
En anders toch naar Den Haag rijden ;D
Gebruikersavatar
Door Ina
#3466312
Die krabplank werkt echt super, ik kon bij onze blonde draak in het begin ook niet knippen en die was iets meer pup als 9 weken ::)

Aangezien ze echte windhondenpootjes heeft en voor dus echt niks afslijt tijdens het lopen moest er iets gebeuren ..... dus begonnen met de skateboard van zoon lief, want daar zit een soort ruw oppervlak op wat op schuurpapier lijkt.
En dat had ze snel door, dus konden we ondertussen oefenen met langzaam wennen aan de schaar wat snel is veranderd in een dremel.

Mocht je met een likmat willen gaan werken, je hebt ook uitvoeringen met een zuignap .... die plak je dan bijvoorbeeld op de douchewand of deur, dan is de kop uit de weg terwijl jij je kan concentreren op de poten.
Of gewoon een pot pindakaas/smeerkaas/leverpastei op de douchemuur smeren .... kan daar weinig kwaad maar wel effectief :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door pike
#3466323
Ina schreef: wo 27 dec 2023, 18:24 Die krabplank werkt echt super, ik kon bij onze blonde draak in het begin ook niet knippen en die was iets meer pup als 9 weken ::)

Aangezien ze echte windhondenpootjes heeft en voor dus echt niks afslijt tijdens het lopen moest er iets gebeuren ..... dus begonnen met de skateboard van zoon lief, want daar zit een soort ruw oppervlak op wat op schuurpapier lijkt.
En dat had ze snel door, dus konden we ondertussen oefenen met langzaam wennen aan de schaar wat snel is veranderd in een dremel.

Mocht je met een likmat willen gaan werken, je hebt ook uitvoeringen met een zuignap .... die plak je dan bijvoorbeeld op de douchewand of deur, dan is de kop uit de weg terwijl jij je kan concentreren op de poten.
Of gewoon een pot pindakaas/smeerkaas/leverpastei op de douchemuur smeren .... kan daar weinig kwaad maar wel effectief :biggrin2:
;D ;D ;D ;D en ik maar schrobben zeker >:( ;D
Gebruikersavatar
Door pike
#3467460
Het begint te lukken :circle: vanavond van vijf teentjes een stukje kunnen knippen. Hij lag op schoot te slapen maar was wel gelijk wakker bij het eerste knipje. Evengoed mocht ik nog enkele teentjes doen. Toen had hij er genoeg van en ben ik ook gelijk gestopt. En viel hij weer in slaap :D Natuurlijk zijn ze met dat ene knipje niet echt op orde maar het begin is er. Héél blij mee!
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3467464
Jeeeeeej knappe Ties :D

Bij Bruun gaat het ook best aardig, ik doe het ook als hij slaapt en dan vrij onverwacht, dan kan ik er ook vaak een paar doen. Hij gaat daarna in het schaartje proberen te bijten, dus dan stop ik weer. Tot nu toe zijn ze in ieder geval nog kort genoeg op deze manier :)
Gebruikersavatar
Door pike
#3467467
Ties wou ook het schaartje pakken :biggrin2: Die van Ties zijn nog wel te lang maar als het zo door gaat, elke avond een paar knipjes, dan heb ik goede hoop dat het goed komt en dat hij er makkelijker in wordt.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door