Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pike
#3419953
Amazon.com heeft hem nog steeds. Maar, ik heb nog nooit iets bij hun besteld. Als ik in Am. dollars moet betalen, moet ik dan ook nog rekening houden met bankkosten???? Of gewoon de wisselkoers op dat moment and that's it????
Laatst gewijzigd door pike op zo 14 feb 2021, 18:16, 2 keer totaal gewijzigd.
#3419961
pike schreef: zo 14 feb 2021, 18:03 Amazon.com heeft hem nog steeds. Maar, ik heb nog nooit iets bij hun besteld. Als ik in Am. dollars moet betalen, moet ik dan ook nog rekening houden met bankkosten???? Of gewoon de wisselkoers op dat moment and that's it????

Nee alleen de wisselkoers en die berekend je bank of creditcard maatschappij zelf
Door El_Kato
#3419965
Oooh wat goed ik wist dat er een nagel topic was maar had er nog niet naar gezocht ;D

Rana heeft vrij lange nagels en ik durf ze niet meer te knippen… de laatste 2x knipte ik in het leven :( Ik ben ook bij een trimsalon in de buurt geweest om ze te laten knippen maar het leven loopt bij een aantal nagels vrij ver door en zij wilde er ook niet aan. Haar voeten zijn wat doorgezakt wat de reden is dat ze niet goed meer afslijten. Het was nog niet heel ernstig maar zat zelf aan zo’n elektrisch apparaatje te denken om er kleine stukjes af te halen en ze zo toch een beetje bij te houden… Zijn er meer mensen die ervaring hebben met een elektrische vijl? Zoiets als in de eerder geplaatste link?

Uit nieuwsschierigheid, wat is het verschil tussen jullie schaartje en een gewoon schaartje (speciaal voor honden nagels natuurlijk)?
Gebruikersavatar
Door pike
#3419967
Lazy Garfield schreef: zo 14 feb 2021, 18:58 Nee hoor pas na zes uur leeg en sterk genoeg. Laadt opvia usb.
Dan is de jouwe vast beter. Mijne liep ook op doodgewone batterijen, 4 stuks als ik mij goed herinner. En de knoepelharde pikzwarte nagels van Pike kon hij absoluut niet aan. Ik heb hem indertijd retour gestuurd en daarna een echte (Dremel) gekocht.
#3419978
Ons schaartje is heel scherp en door z’n vorm kan je echt hele kleine flintertjes nagel afknippen waardoor je het leven dwingt terug te gaan. Ik heb al heel wat doorgezakte voetjes weer naar fatsoenlijke voetjes zien terug gaan door korte nagels. In het begin is het echt elke 2/3 dagen knippen maar je ziet al snel resultaat.
Een dremel vinden veel honden nog veel minder prettig dan een nagelschaar dus ik raad mensen eigenlijk altijd de aanschaf van dit schaartje aan en niet een dremel.
Gebruikersavatar
Door pike
#3420004
Ik ben verder gaan zoeken en vond winkels in Letland, Estland, Noorwegen (klotange voor Siberienne :D ), Finland, Denemarken toen heb ik het zoekwoord aangepast; in plaats van Millers forge nail clipper ben ik op millers forge nageltang gaan zoeken et voila! Een heuse winkel in Belgie :cool: Die heeft nu de opdracht binnen. Dat is altijd beter dan via Amazon uit de VS met ook nog eens vier weken levertijd :-X
Ben benieuwd!
Door eelke
#3420010
Eef+Stippels schreef: ma 15 feb 2021, 07:29 En omdat het schaartje zo scherp is worden dikkere/hardere nagels ook niet platgeperst. Dat gebeurde hier met hetzelfde model schaartje van andere merken wel.
Ja, veel minder vervelend voor de hond! Het schaartje knipt eigenlijk niet, maar 'snijdt' meer.
Door - pien -
#3420019
pike schreef: ma 15 feb 2021, 12:11 Ik ben verder gaan zoeken en vond winkels in Letland, Estland, Noorwegen (klotange voor Siberienne :D ), Finland, Denemarken toen heb ik het zoekwoord aangepast; in plaats van Millers forge nail clipper ben ik op millers forge nageltang gaan zoeken et voila! Een heuse winkel in Belgie :cool: Die heeft nu de opdracht binnen. Dat is altijd beter dan via Amazon uit de VS met ook nog eens vier weken levertijd :-X
Ben benieuwd!
Ik ben benieuwd naar de winkel! Rocco hier heeft pokon-nagels :-X en we hebben een Dremel maar ik gok dat hij dat niks vindt, dus dan liever een goeie kniptang.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door