Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Laika
#3379956
Dat we Aiuto in hebben laten slapen. Gisteren kreeg ik kreeg ik de hanger met zijn haar binnen en konden we zijn kistje afronden.
Ik vind de standaard urnen zo onpersoonlijk en probeer altijd zelf wat te frobelen. Op Marktplaats had ik een mooi kistje gevonden. Ik heb zijn naam en wat pootjes erop gemaakt.
De as zit onderin het kistje in een afgesloten schaal en daarbovenop ligt een fotolijstje met wat lokken van zijn prachtige haar.
Het is helemaal geworden wat we in gedachte hadden en ik ben er blij mee. Met de hanger ook natuurlijk ;)
DSC06352uitweb.jpg
DSC06352uitweb.jpg (28.14 KiB) 2090 keer bekeken
DSC06353uitweb.jpg
DSC06353uitweb.jpg (35.41 KiB) 2090 keer bekeken
DSC06362uitweb.jpg
DSC06362uitweb.jpg (28.25 KiB) 2090 keer bekeken
Door Lizzy
#3379957
Laika schreef:Dat we Aiuto in hebben laten slapen. Gisteren kreeg ik kreeg ik de hanger met zijn haar binnen en konden we zijn kistje afronden.
Ik vind de standaard urnen zo onpersoonlijk en probeer altijd zelf wat te frobelen. Op Marktplaats had ik een mooi kistje gevonden. Ik heb zijn naam en wat pootjes erop gemaakt.
De as zit onderin het kistje in een afgesloten schaal en daarbovenop ligt een fotolijstje met wat lokken van zijn prachtige haar.
Het is helemaal geworden wat we in gedachte hadden en ik ben er blij mee. Met de hanger ook natuurlijk ;)

DSC06352uitweb.jpg
DSC06353uitweb.jpg
DSC06362uitweb.jpg
Oh wow.......... Ik ben echt sprakeloos, dit is echt prachtig :-* ! Wat een geweldig eerbetoon aan Aiuto :-*

Zowel het kistje als de hanger zijn schitterend. Dat helpt he, bij de verwerking? :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door