Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Extreme
#3371578
# Modjes haal maar weg als dit niet mag ;o) #

Jaren als vrijwilliger gewerkt in een dierenasiel, in Leiden.
Ik kom er nog af en toe, en hoorde dat ze vaak spullen krijgen, waar ze blij mee zijn, maar er zijn ook spullen die zij niet kunnen gebruiken of waar ze inmiddels er zoveel van hebben dat ze deze nu voor een laag bedrag verkopen.(oud eigenaren weten hier van)
Omdat het niet zo hard gaat bij ze, dacht ik misschien hebben jullie iets aan 1 van de spulletjes.
De opbrengst is t.b.v. de dieren in het asiel, zoals gemaakte kosten van operatie, castratie, inentingen enz.

Kat, hond, knaag noem het ze hebben er voor ieder dier vaak wel het e.e.a.

https://nl-nl.facebook.com/groups/986769324766219/
Gebruikersavatar
Door Extreme
#3371778
- pien - schreef:Ik ga even snuffelen op de pagina, woon er niet zo ver vandaan ;)
Ja wie weet kom je er iets tegen wat je kan gebruiken. En niet alles is gebruikt hoor er zijn ook nieuwe dingen.
Je ziet dingen voor katten, bandjes, kattenkorfen, mandjes, krabpaal, speeltjes/puzzels. Voor honden, fatboy, rugzak, zwemvest, manden, chuckits ( die werpstokken voor tennisballen), jasjes. Ze hebben ook een poos een grote vogelkooi gehad zonder stokken, maar nog heel mooi en dat voor 10 euro. En natuurlijk wisselt het, naar gelang t aanbod.
Door Lizzy
#3371833
Extreme schreef:# Modjes haal maar weg als dit niet mag ;o) #

Jaren als vrijwilliger gewerkt in een dierenasiel, in Leiden.
Ik kom er nog af en toe, en hoorde dat ze vaak spullen krijgen, waar ze blij mee zijn, maar er zijn ook spullen die zij niet kunnen gebruiken of waar ze inmiddels er zoveel van hebben dat ze deze nu voor een laag bedrag verkopen.(oud eigenaren weten hier van)
Omdat het niet zo hard gaat bij ze, dacht ik misschien hebben jullie iets aan 1 van de spulletjes.
De opbrengst is t.b.v. de dieren in het asiel, zoals gemaakte kosten van operatie, castratie, inentingen enz.

Kat, hond, knaag noem het ze hebben er voor ieder dier vaak wel het e.e.a.

https://nl-nl.facebook.com/groups/986769324766219/
Voor deze keer laten we 'm staan :)

Maar voor een volgende keer is het voor ons fijner als je eerst ons even vraagt voor je een topic opent :-*
Gebruikersavatar
Door Extreme
#3372096
Lizzy schreef:Voor deze keer laten we 'm staan :)

Maar voor een volgende keer is het voor ons fijner als je eerst ons even vraagt voor je een topic opent :-*
Sorry Lizzy.
Bedoeling was goed. Dacht dat er in de bar dingen verkocht mochten worden die dier gerelateerd waren, omdat ik niet de verkopende partij ben twijfelde ik en vandaar als t niet mocht gewoon weg te halen.
Zal de volgende keer, zoals ik al eerder heb gedaan je eerst een pbtje sturen. ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door