Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3370680
Hier heel lang geleden er vier uit de opvang gehad, ik had toen gewoon veel ruimte voor ze doordat ik buitenaf woonde. Vind het echt hele leuke dieren!
Ik had twee korthaar, een langhaar en eentje met allemaal kruintjes, echt te leuk. Ze zijn ook best oud geworden trouwens en hadden ook echt alle ruimte.

Je hebt een leuk stel zo zeg!
Gebruikersavatar
Door kiara
#3370683
Charlie Angel schreef:Hier heel lang geleden er vier uit de opvang gehad, ik had toen gewoon veel ruimte voor ze doordat ik buitenaf woonde. Vind het echt hele leuke dieren!
Ik had twee korthaar, een langhaar en eentje met allemaal kruintjes, echt te leuk. Ze zijn ook best oud geworden trouwens en hadden ook echt alle ruimte.

Je hebt een leuk stel zo zeg!
Ja hier ook veel ruimte hoor, vind ik belangrijk, zomers lekker op het gras
Dank je
Gebruikersavatar
Door kiara
#3370715
zurca schreef:Ohw haha het lijkt er precies op ;)
Ja dat kan maar ik bestel het bij iemand via Facebook die maakt het zelf en het komt ten goede aan de cavia opvang en dat vond ik een goed doel
#3370734
pearlsofpassion schreef:Katten zijn wel geen teckels. :biggrin2:
Dat zou precies ook niet snel doen. Ik zou niet gerust zijn.
Mijn gerbils en de katten gaan ook niet samen maar de gerbils hebben een ruim genoeg verblijf dat ze niet los moeten lopen. Dat durf ik echt niet.

Ik zou wel cavia's willen, moesten ze buiten kunnen blijven in de winter. Meneer wil geen knaagdieren los in huis, en ik kan dat volgen.
En we hebben ook al 2 rennen in de tuin en cavia's en konijnen matchen toch niet geniaal.
Dus laat ik het maar zo. Maar soms kriebelt het wel als er weer leuke in de opvang zitten. Vooral de gladhaar driekleurtjes vind ik erg leuk.

Mijn cavia´s wonen 365 dagen per jaar buiten zonder probleem. Ze komen oorspronkelijk uit het hooggebergte in Zuid-Amerika, daar wordt het veeeeeel kouder ´s winters dan hier, dus dat kan echt. Ze krijgen een prachtige dikke wintervacht. Ze worden bij mij ook allemaal een jaar of 8 en ze zijn supergezond - buitenleven is veel beter voor ze dan voor de verwarming.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door