Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door tt-tjes
#3368623
Wie oh wie woont er bij mij in de buurt en heeft er een hondenbuggy staan die ik zou mogen lenen?? Ik woon in Veghel.

Ben vandaag terug gegaan naar Maarten en Asha heeft een scheurtje in zijn elleboog, waardoor hij 4 weken benchrust heeft. Hij mag ook niet mee op de wandeling.
Helaas schreeuwt hij de hele buurt bij elkaar als ik naar buiten ga met B&B. Dus een buggy zou een oplossing zijn zodat hij mee kan.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3368632
Oh Carole wat vervelend, helaas kan ik je niet helpen. Houd er alleen wel rekening mee dat een buggy om balans vraagt en ik weet niet of dat gewenst is met zijn pootje.

Hmmm realiseer me ineens dat niet iedereen, zoals wij dat wel deden, off-road gaat met een buggy.

Hoop dat je een goede oplossing vindt en dat Asha over vier weken helemaal de oude is.
Door tt-tjes
#3368638
Haha, nee, off-road doen we niet. Het gaat er eigenlijk alleen maar om dat ie mee kan omdat ie anders om 6 uur 's morgens de buren wakker gilt als ik met de andere 2 naar buiten ga. Overdag is dat niet zo erg maar zo vroeg lijkt me niet echt fijn.
Maar inmiddels heb ik contact gehad met Cathelijn en ga ik vanavond haar Buggy ophalen.
Door Eef+Stippels
#3368742
tt-tjes schreef:Dank je wel Cathelijn!!!

Ik ben superblij.

Eerste proefrit is gemaakt. Na wat gewenning zal hij ook wel gaan liggen denk ik.
Wat fijn dat het al geregeld is en dat de proefrit goed ging!

Bella gaat/ging nooit liggen in de buggy, die wil ook alles zien :biggrin2:
Door tt-tjes
#3368833
zurca schreef:Tjeee Carole, wat een pech!
Ik hoop dat hij voorspoedig zal herstellen enne dat tie zich tot die tijd lekker laat rondrijden.
Succes met het ventje :-*
Het rondrijden gaat prima. Ik loop routes waar hij nog niet is geweest zodat ie geestelijk moe wordt.
Tis de bench wat een probleem is. Hij blaft en jammert en schreeuwt uit pure frustratie
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door