Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3366549
Anne in Zweden schreef:Eigenlijk is ze niet eens hond nummer zeven. Het is meer een kwestie van Tuur die acht kilo is aangekomen. :biggrin2:
Ja, of de andere 6 allemaal 1.3 kilo.... merk je niks van....

Is het heel erg dat ik alvast dezelfde halsband voor haar heb gekocht als die van Tuur?
(manlief: ´Dezelfde??? deze is ROZE!´) :D
IMG_2490 (2).JPG
IMG_2490 (2).JPG (2.13 MiB) 1992 keer bekeken
Door zurca
#3366559
Spikkelneus schreef:
Is het heel erg dat ik alvast dezelfde halsband voor haar heb gekocht als die van Tuur?
:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Welneeeeee joh.... helemaal niet erg!! Als nieuwe hond in huis heb je toch een nieuwe halsband nodig! :biggrin2: ;D :cool:
#3366592
Spikkelneus schreef:Ja, of de andere 6 allemaal 1.3 kilo.... merk je niks van....

Is het heel erg dat ik alvast dezelfde halsband voor haar heb gekocht als die van Tuur?
(manlief: ´Dezelfde??? deze is ROZE!´) :D
IMG_2490 (2).JPG
Nee hoor, helemaal niet erg en staat haar prachtig :D
En een mooie roze trui erbij :)
#3366782
Ini heeft Nuria ook al om haar pootje gewonden. Ze heeft door dat Nuri een zwak heeft voor puppygedrag en puppygeluidjes, dus zet ze haar schattigste beentje voor en Nuri smelt zo weg....
IMG_2513 (2).JPG
IMG_2513 (2).JPG (1.11 MiB) 1859 keer bekeken
#3367697
In elk geval 2 fosterfails op dit familieportret. De manlief is nog steeds niet overtuigd van de 3e FF. Maar aangezien het wijffie al in geen weken op FB gepromoot is, zal hij vast wel aan haar aanwezigheid wennen :P
IMG_2613 (2).JPG
IMG_2613 (2).JPG (1.45 MiB) 1684 keer bekeken
Door Lizzy
#3367700
Spikkelneus schreef:In elk geval 2 fosterfails op dit familieportret. De manlief is nog steeds niet overtuigd van de 3e FF. Maar aangezien het wijffie al in geen weken op FB gepromoot is, zal hij vast wel aan haar aanwezigheid wennen :P
IMG_2613 (2).JPG
Dat snuitje van die kleine :smitten:

Maar ze blijft dus onofficieel :biggrin2: ?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door