Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Radja
#3364265
Lieve allemaal, allereerst sorry dat ik al een tijdje niets meer van mij heb laten horen, maar ik zat in een rollercoaster van emoties door alles wat op mijn pad kwam!

Ik ga proberen kort samen te vatten wat er is gebeurd.

Mijn been, inmiddels al iets meer dan een jaar geleden dat ik die tijdens onze horrorvakantie brak, is nog steeds hetzelfde en sinds half juni zit er op mijn wreef een wond! Die wond komt waarschijnlijk door een muggenbult en doordat ik met 1 kruk aan het oefenen was, is er door wrijving van de brace een wond ontstaan. De wond wordt behandeld bij de wondpoli.
Ik ben ook weer bij de chirurg geweest en op de nieuwe röntgenfoto's is er helaas geen aangroei van de breuk te zien!
Tijdens 1 van de laatste keren van een update van mijn topic ‘horrorvakantie’ heb ik over amputatie geschreven. Ik was eigenlijk zover om een onderbeenamputatie te overwegen, maar dat kan niet bij mijn been, de dystrofie zit net onder mijn knie en het risico dat het in de stomp komt is te groot! Als ik zou laten amputeren, moet het een knieamputatie worden! Vooralsnog wil ik dat absoluut niet!
Ik kan redelijk omgaan met de pijn, dus kan altijd nog!
Tot zover update van mijn been

20 juli 06.50uur werd ik gebeld door de dienstdoende arts van het verpleeghuis in Heerlen, mijn tante (van Mazzel) was met spoed naar het ziekenhuis gebracht! Contact met arts daar bleek dat ze een zware hersenbloeding heeft gehad! Ik heb mijn man gebeld(in Leiden), hij heeft wat dingen afgerond op de zaak en naar huis gegaan om daar mij op te pikken! 15.15 uur waren we bij mijn tante en nadat ik haar op haar wang heb geaaid en tegen haar heb gezegd dat ze mocht gaan, is ze Vredig overleden om 15,25! Ze heeft gewacht! Dat horen ze vaker zeiden de verpleegkundige en de arts!

27 juli kreeg ik een telefoontje van mijn vader uit Hongarije dat mijn moeder was gevallen en in een coma lag en waarschijnlijk de volgende dag niet zou halen, groot deel van haar hersenen was al afgestorven!
28 juli is mijn moeder overleden!
Het rare is, is dat de ouders van mijn moeder en mijn tante, mijn grootouders, ook 8 dagen na elkaar zijn overleden.

Ik heb alles wat ‘zakelijk’ opgeschreven, omdat het erg lastig is om over te schrijven, maar ik vond dat ik voor het nieuwe jaar jullie een update moest geven en dat ik niet zomaar zonder gedag te zeggen mijn fantastische forum had verlaten, want dat ben ik absoluut niet van plan! Als ik BP niet gehad, dan had Daantje nooit mijn horrorvakantie topic gelezen, had zij nooit aangeboden de Sitgo aan mij uit te lenen, had ik nooit ja gezegd, had ik nooit mijn eigen fantastische Sitgo gekocht en had ik niet bijna 1800km gereden!

Lieve allemaal, ik wens jullie een hele fijne jaarwisseling en een gezond 2019 :-* :-* :-*
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3364267
Ik dacht toevallig afgelopen week nog aan je en vroeg me af hoe het nu zou gaan met je been. Zo te lezen helaas dus nog steeds niet al te best :-\

En dan ook nog zo'n heftige zomer waarbij je er wel kon zijn voor je tante maar je moeder zo ver weg woonde waardoor je er niet kon zijn. Gecondoleerd met dit dubbele verlies :bigarmhug:

Ik wens jullie ook een fijne liefdevolle jaarwisseling en hoop dat 2019 maar positiever mag zijn voor jou!
Door Lizzy
#3364271
Mijn hemel............... :-X . Jou is dit jaar ook echt niks bespaard gebleven he :-X . Ach jeetje, wat een verdriet, wat een narigheid :'( . Gecondoleerd met het verlies van je moeder en je tante :'( :-* . En zo plotseling, echt niet te harden :'( . Ik hoop dat 2019 een heel veel beter jaar voor je gaat worden en je been toch verder gaat genezen :-* :-* :-*

Dank je wel voor je update trouwens :-* ! Ik zou het fijn vinden om zo af en toe (wanneer je tijd en zin hebt) van je te horen.
Door M@rina
#3364274
Wat een mens toch allemaal te verstouwen krijgt in 1 jaar en dan nog door kan gaan. Hoe flexibel zijn heel veel mensen toch. Je moet toch wel ergens stabiliteit en veiligheid en vertrouwen voelen om met al deze ellende om te kunnen gaan.

Wat hoop ik dat volgend jaar voor jou en je familie een veel rustiger jaar mag worden!
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3364281
Je hebt wel heel erg veel op je bordje gehad het afgelopen jaar. Gecondoleerd met je moeder en je tante. Dat "wachten op" herken ik nog van mijn vader.

Heel veel sterkte met alles. En ik hoop van harte dat 2019 voor jou, zeker qua gezondheid, een beter jaar wordt!
Gebruikersavatar
Door pluk
#3364284
Pfff.... wat een jaar heb je achter de rug.
Ik wens je voor 2019 in ieder geval veel voorspoed toe :-*
Door eelke
#3364285
Jeetje Radja, wat een jaar. Gecondoleerd.

Wat lief dat je een update wilde geven. Maar je weet wel dat je hier altijd welkom bent en dat daar geen verantwoording voor nodig is hé? Al is het inderdaad fijn om lief en leed met elkaar te delen hier in de bar.

Kom je je dagen een beetje door?
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3364286
Jeetje meid, wat heb jij een portie "ellende" op je bordje gekregen. Gecondoleerd met het verlies van je geliefde tante en moeder, heftig.....

Hopelijk brengt 2019 je meer geluk, dat heb je oprecht verdiend.

:-* :-* :-*
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3364292
Wat een vreselijk verdrietig jaar met veel te veel verlies. Gecondoleerd met het overlijden van je tante en moeder. En ook heel veel sterkte en kracht gewenst, ik hoop oprecht dat er toch een wonder gaat gebeuren en je been toch vooruit zal gaan.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3364296
Jeetje wat een zwaar jaar heb je achter de rug. Heel veel sterkte met alle verlies en je been.
Ik hoop dat 2019 een heel goed jaar voor je gaat worden.
Door hamada
#3364297
Gecondoleerd met het verlies van je dierbaren. Heel heftig om dat mee te maken, zeker na alles wat je al hebt doorgemaakt.
Ik hoop dat 2019 je meer voorspoed en gezondheid zal brengen.
Veel sterkte met het geven van een plaats aan alles wat er nu speelt.
Door Siberienne
#3364299
Radja, ik hoop dat na dit verdrietige jaar, 2019 je heel veel moois gaat brengen.

Sterkte met de laatste loodjes en ik hoop je in 2019 hier weer te ‘zien’ :-*
Door Borke
#3364304
Lieve Radja wat heb jij een ongelofelijke zware tijd achter de rug :-(
Goed om van je te horen en ik wens je voor 2019 een jaar toe waarbij het je opeens onverwacht heel erg gaat meezitten!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door