Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Angelique
#3363609
Lizzy schreef:Nee, ik luister gemiddeld genomen naar 3 zenders, Sky Radio, QMusic en Radio538. En op alle 3 de zenders wordt je doodgegooid met kerstmeuk :biggrin2: !
En dan draai je ,m niet ff door naar een andere zender ofzo ::) Op 2 maar amper een kerstliedje en daar moet je ,m volgende week toch opzetten.
Door Lizzy
#3363610
Angelique schreef:En dan draai je ,m niet ff door naar een andere zender ofzo ::) Op 2 maar amper een kerstliedje en daar moet je ,m volgende week toch opzetten.
Ja OK.... Kan ik net zo goed nu al naar 2 gaan natuurlijk. Maar word je daar niet doodgegooid dan?
Door eelke
#3363611
Ik heb 5 zenders ingesteld staan en met een knopje op mn stuur zapp ik dan zo door naar de volgende zender (nostalgie, radio 2, 3fm, veronica, 8 fm en studio brussel).

En ik heb ontdekt dat ik nog een tweede rijtje in kan stellen door nog een keer op de fm knop te duwen, dus dat moet ik nog even doen (daar dan radio 10, twee lokale zenders en de andere moet ik nog bedenken).

Dan is het prima te doen om langs de kerstliedjes heen te zappen.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3363615
Lizzy schreef:Ja OK.... Kan ik net zo goed nu al naar 2 gaan natuurlijk. Maar word je daar niet doodgegooid dan?
Mijn ervaring de laatste weken is dat je daar niet wordt doodgegooid :) ik heb altijd standaard radio 2 aan in de auto. Alleen als ik in het zuiden van het land kom gooi ik altijd maar cd aan maar dat is omdat dan alle zenders storen en soms 2 zenders ineens door elkaar ::)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3363616
Lizzy schreef:Ja OK.... Kan ik net zo goed nu al naar 2 gaan natuurlijk. Maar word je daar niet doodgegooid dan?

Nee


Luisterd nu naar Flappie :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3363619


:P :biggrin2:


Echt, ik kan geen kerstliedje meer horen. Heb nog wel Spotify aan, en dan een playlist waar niet de standaard nummers in staan.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3363644
Ik ben DOL op kerstliedjes. Skyradio staat aan of ik draai de kerstcd van Michael Buble grijs. Ik vind het heerlijk!

Heb niet echt een favoriet, doe mij gewoon de hele kerst top 20 van sky maar ;D
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#3363713
Heerlijk al die kerstliedjes!!!! Zalig altijd weer om voor het eerst Mariah op de radio te horen wetende dat je er mee doodgegooid gaat worden!
Mijn aller aller favoriete nummer is toch wel:
Dat vind ik zo mooi, mooie tekst en ik hou van Stevie. Dit nummer kan ik het hele jaar door luisteren.
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#3363715
Kaela schreef:Ik ben DOL op kerstliedjes. Skyradio staat aan of ik draai de kerstcd van Michael Buble grijs. Ik vind het heerlijk!

Heb niet echt een favoriet, doe mij gewoon de hele kerst top 20 van sky maar ;D
+1 :cool:
Door src_esther
#3363726
Kaela schreef:Ik ben DOL op kerstliedjes. Skyradio staat aan of ik draai de kerstcd van Michael Buble grijs. Ik vind het heerlijk!

Heb niet echt een favoriet, doe mij gewoon de hele kerst top 20 van sky maar ;D
:o :idiot2: ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door