Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3363147
Siberienne schreef:Ik moet zeggen dat we eigenlijk altijd goed geholpen zijn door de ANWB, dit verbaast mij echt. Balen hoor!
+1

Afgelopen weken noodgedwongen veel contact gehad en op 1 kleinigheidje na ben ik erg tevreden.
#3363151
Ik krijg net een PB binnen van de ANWB en daar staat o.a. letterlijk:

"Ik heb een en ander nagekeken. Dat is knap beroerd wat gebeurd is".

Ik ga ook officieel een klacht indienen. Dat wordt me ook aangeraden. Ondertussen hebben we zulk mooi spiksplinternieuw vervangend vervoer voor de deur staan dat ik er niet mee weg durf vandaag :biggrin2:
IMG_20181216_122518[1].jpg
IMG_20181216_122518[1].jpg (4.04 MiB) 2278 keer bekeken
Echt he, glimmend, nieuw en €550 eigen risico erop.
#3363157
Zoooo, daar was bij mij ook nog niet het laatste woord over gesproken!
En aan de andere kant is het totaal niet herkenbaar, ik heb juist hele goede ervaringen met ze.

Jammer eigenlijk voor ze, ze hebben tegenwoordig namelijk veel meer concurrentie maar dat hebben ze zelf nog niet helemaal door geloof ik.
#3363163
Zo dat is mooi schofterig zeg. Je staat al eerst zo lekker beroerd op de snelweg en dan wordt je zo afgeserveerd. Lekker die tante aan de telefoon ook. Gelukkig is het nu alsnog geregeld, maar het zou niet nodig hoeven zijn dat je er zelf achteraan moet. En zeker niet om dan ook nog zo'n grote mond te krijgen.

Succes met je glimmende vervangende auto.
#3363172
Nou, ik moet zeggen dat ik er zelf ook van baal, omdat ik het gevoel heb dat ze absoluut van goede wil zijn en het eigenlijk ook goed willen regelen.... En vaak zal het lukken. En soms niet. Op zich ben ik de narigheid al weer te boven hoor, maar ik maak mij wel zorgen over vervolgschade, te meer ik naar het buitenland moet deze winter. Met drie honden.... Ik doe het eerlijk gezegd licht in de broek..... Je wilt toch niet in de middle of nowhere in Frankrijk in de winter met 3 honden stil komen te staan. En ja, we krijgen vervangend vervoer. Maar dat is ook pas nadat ze 48 uur lang de kans hebben gekregen om de auto te repareren :-\
#3363176
Zo niet netjes!! Ik begrijp dan gewoon niet waarom je niet netjes krijgt waar je recht op hebt. Je hebt een lidmaatschap, je betaald netjes (ga ik vanuit :biggrin2: :biggrin2: ;) ) waarom dan zo te werk gaan?!

Zou er ook verder werk van maken.
Wel fijn dat de auto nu iig nagekeken wordt.
#3363184
Voor ons nooit ANWB meer. Zo stonden we een keer bovenop de Kauber Platte op een paardenshow en moesten we 4 a 5 dagen wachten op vervangend vervoer omdat alle auto's "op"waren. Show afgelopen, alle mensen weg, zelfs geen toiletten meer en daar sta je dan met je hele kleine caravannetje.
Uiteindelijke werden auto en caravan van de berg gehaald en konden we meerijden met kennissen.
Verhaal twee is van heel lang geleden. Toen hadden de nog de reis- en kredietbrief. In Noord-Frankrijk begin het olielampje van de auto te branden. Netjes door de Franse WW naar een garage gebracht maar daar weigerden ze de reis- en kredietbrief. ANWB gebeld, nou ze deden er helemaal niks aan, moest maar op een andere manier betalen.

Hopelijk is je eigen auto snel weer klaar!!!
#3363207
Lizzy schreef:Nou, ik moet zeggen dat ik er zelf ook van baal, omdat ik het gevoel heb dat ze absoluut van goede wil zijn en het eigenlijk ook goed willen regelen.... En vaak zal het lukken. En soms niet. Op zich ben ik de narigheid al weer te boven hoor, maar ik maak mij wel zorgen over vervolgschade, te meer ik naar het buitenland moet deze winter. Met drie honden.... Ik doe het eerlijk gezegd licht in de broek..... Je wilt toch niet in de middle of nowhere in Frankrijk in de winter met 3 honden stil komen te staan. En ja, we krijgen vervangend vervoer. Maar dat is ook pas nadat ze 48 uur lang de kans hebben gekregen om de auto te repareren :-\

Ik zou even met een Volkswagen garage en/of je eigen garage afstemmen wat ze zeggen over vervolgschade, of dat echt zo is en wat je kan verwachten.
Wij hadden iets met roetfilter en dat bleek veel genuanceerder te liggen dan op internet stond en viel uiteindelijk heel erg mee...

En wij hadden gewoon pech met een arrogante ******peeep**** bij de Audi garage van Avignon, we hebben ook ooit panne gehad in Noorwegen en zijn heel goed geholpen toen. Overigens heeft Pon, de Audi importeur wel al onze extra kosten vergoed toen. Inclusief vervangende auto etc.

Ik heb in de winter in de auto noodpakket bij me met oa slaapzak, warm drinken en waxine lichtjes. Met een paar waxine lichtjes kun je de temp in de auto al op 15C houden. En hoe meer afgelegen de streek, hoe behulpzamer iedereen is! Gaat vast goedkomen :-*
#3363212
Siberienne schreef:Ik zou even met een Volkswagen garage en/of je eigen garage afstemmen wat ze zeggen over vervolgschade, of dat echt zo is en wat je kan verwachten.
Wij hadden iets met roetfilter en dat bleek veel genuanceerder te liggen dan op internet stond en viel uiteindelijk heel erg mee...

En wij hadden gewoon pech met een arrogante ******peeep**** bij de Audi garage van Avignon, we hebben ook ooit panne gehad in Noorwegen en zijn heel goed geholpen toen. Overigens heeft Pon, de Audi importeur wel al onze extra kosten vergoed toen. Inclusief vervangende auto etc.

Ik heb in de winter in de auto noodpakket bij me met oa slaapzak, warm drinken en waxine lichtjes. Met een paar waxine lichtjes kun je de temp in de auto al op 15C houden. En hoe meer afgelegen de streek, hoe behulpzamer iedereen is! Gaat vast goedkomen :-*
Dank je :-* . Dat klinkt heel bemoedigend! Die waxine-lichtjes is echt een hele goede tip. We hebben wel van die warmte-thermopads-bij-nood maar waxinelichtjes is echt briljant! Wij gaan inderdaad sowieso maar een noodpakket samenstellen :-* (dekens, eten, drinken).
#3363230
Lizzy schreef:Dank je :-* . Dat klinkt heel bemoedigend! Die waxine-lichtjes is echt een hele goede tip. We hebben wel van die warmte-thermopads-bij-nood maar waxinelichtjes is echt briljant! Wij gaan inderdaad sowieso maar een noodpakket samenstellen :-* (dekens, eten, drinken).
Je kunt de warmte van die waxinelichtjes optimaliseren door terracotta bloempotten mee te nemen:
Werkt als een soort kacheltje. Zelf uitgeprobeerd, werkt echt!

Wat de ANWB betreft: over de hulp zijn wij tot nu toe best tevreden. Hou er wel rekening mee dat hulp via een abonnement maar voor 3 x per jaar geldt, daarna moet je dokken zo kwamen we achter... :-X
#3363265
Eef+doggies schreef:Hey, je deur staat open! ;D
Ja, dat komt, ik durf er niet mee te rijden :biggrin2: . Het klinkt heel ondankbaar maar we hebben hier gewoon niks aan, aan deze auto. Ik kan niet met 3 Dalmaten naar het bos met deze wagen want dan zitten ze over 5 weken nog de Dalmatenhaartjes met een pincet eruit te pieken. Dus nah, hij staat hier mooi te wezen en wij moeten de honden hier achter aan de riem uit laten. Echt een feestje, not :-X
#3363288
Lizzy schreef:
Ja, dat komt, ik durf er niet mee te rijden :biggrin2: . Het klinkt heel ondankbaar maar we hebben hier gewoon niks aan, aan deze auto. Ik kan niet met 3 Dalmaten naar het bos met deze wagen want dan zitten ze over 5 weken nog de Dalmatenhaartjes met een pincet eruit te pieken. Dus nah, hij staat hier mooi te wezen en wij moeten de honden hier achter aan de riem uit laten. Echt een feestje, not :-X
Heb je niet iets van een heel groot kleed? Of zo’n plastic kofferbak hoes?
Wij hebben ook ooit een super deluxe Mercedes als leenauto gehad, en anderhalve week geen bos doe ik niet...
Ik heb die auto dus vol kleden gegooid en gedacht, jammer... eerlijk is eerlijk ook als je er alleen inzit zitten er haren in vooral in de stoel waar je opzit.
Oh en ambulhaartjes zijn aardig gelijk aan dalmaathaartjes.
Ik heb vorige week toen we naar de intratuin in Duiven waren met collega’s gezegd; euhm sorry maar Lola plaagt me; schoen uit, sok uit en een haartje uit mijn voet gepulkt... Kreeg echt hele rare blikken haha.
#3363296
Lizzy schreef:Ja, dat komt, ik durf er niet mee te rijden :biggrin2: . Het klinkt heel ondankbaar maar we hebben hier gewoon niks aan, aan deze auto. Ik kan niet met 3 Dalmaten naar het bos met deze wagen want dan zitten ze over 5 weken nog de Dalmatenhaartjes met een pincet eruit te pieken. Dus nah, hij staat hier mooi te wezen en wij moeten de honden hier achter aan de riem uit laten. Echt een feestje, not :-X
Dat kan ik me voorstellen.
Ik neem de meiden ook niet mee in de leenauto van de garage. Tenzij het niet anders kan, zoals een da bezoek. Toen heb ik de hele achterbank bekleed met dekens. En dat zijn altijd oudere auto's.
Hopelijk is jullie auto gauw gefixt!
#3363381
"Car sweet car"

Onze auto is weer thuis, dankzij Arno, met drie gloednieuwe verstuivers :-*
IMG_20181218_164349[1].jpg
IMG_20181218_164349[1].jpg (4.53 MiB) 1922 keer bekeken
Klachtenservice van de ANWB heeft inmiddels teruggebeld. Ze hadden ons inderdaad niet naar huis mogen laten rijden. De motor had volledig in de soep kunnen draaien. Met hun welgemeende excuses. Volgens de expert heeft de auto geen vervolgschade opgelopen. Het is hierbij "alles of niets" dus hij was of in de soep gedraaid of hij doet ut nog, zoals (Godzijdank) die van ons. Ik zou me geen raad weten zonder onze auto.... Vanmiddag gelijk met de honden naar het bos gegaan om ze even helemaal los te laten gaan. Jezus, wat worden die Dalmaten stik vervelend zeg, van 4 keer per dag een rondje aangelijnd in de wijk, een paar dagen achter elkaar :-X . En dat komt mijn humeur ook niet ten goede want deze honden aangelijnd uit laten is NIET leuk voor je rug en schouders. Goden, wat trekken ze aan de riem :-X . Ze willen gang maken. Rennen. Hier 2 keer per dag even een pisje in de wijk kunnen ze prima maar als ze te lang niet los kunnen rennen stapelt de energie zich op en zijn ze echt vreselijk aan de riem :-X :-X
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door