Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door baileys
#3363245
eelke schreef:Oh hij weegt 51 kilo. Dat is toch pittig tillen.

Dan nog twee opties. Of 75 euro meer betalen en eerder laten bezorgen. Of wachten tot ik een keer de hele dag in de gelegenheid zou zijn om hem te ontvangen.
51 kg klinkt als een warptepomp droger. Zit er bij jou nog een "plaatselijke" handelaar ipv van ze een grote dozen schuiver?
Daar kan je misschien makkelijker een afspraak mee maken.
Door eelke
#3363246
Oh ik heb geen idee eigenlijk, ik kom eigenlijk nooit bij zulke winkels. Ik koop graag lokaal, maar witgoedwinkels zijn nu eenmaal winkels waar je eigenlijk bijna nooit hoeft te komen. Kleinere huishoudelijke apparaten koop je nu eenmaal vaker, en die zijn ook op meerdere plekken te koop. Die winkels kom je ook tegen als je in de stad loopt en die zijn ook vaak leuk om even binnen te kijken als je niks nodig hebt. Bij witgoedwinkels heb ik dat niet ;D

Ik ga eens google'en.
Gebruikersavatar
Door baileys
#3363250
Je kan dan denken aan bv een expert of een EP. Die hebben vaak een eigen bezorgdienst.
Mocht het apparaat ooit een x stuk gaan, dan hebben sommige ook wel een vervangend exemplaar voor tijdelijk,mocht dat echt nodig zijn.
Gebruikersavatar
Door koekje
#3363258
Volgens mij zitten hier helemaal geen kleine lokale witgoedhandelaren meer. Je hebt de mediamarkt en de bcc en dat was het volgens mij wel. Mikro-elektro zit er al een tijd niet meer, net zoals andere kleinere zaken. Blokker is niet lokaal, maar keten, en verkoopt geen groot witgoed.
Door eelke
#3363262
Op google nog niets gevonden, buiten een klein reparatie bedrijfje wat ook wel wat verkoopt maar geen showroom heeft. En bedrijven die alleen beeld en geluid verkopen.

Nou ja, er komt vast ineens een oplossing naar boven, ik blijf het alleen zo gek vinden, dat je voor zo'n dag niet bv twee optie's kunt kiezen, van 7.30-15.00 en 15.00-22.00 bv. Maar het zij zo, blijkbaar werkt het overal zo. Maar joh, het zal maar een apparaat zijn wat je erg nodig hebt... ik weet nu eigenlijk ook niet meer hoe dat ging met onze koelkast een paar jaar terug. Nou ja.
Door eelke
#3363291
Kunnen regelen dat er woensdag de hele tijd iemand beschikbaar is. Dus als ze zich dan ook aan de bezorgdag houden gaat het goed komen.
Gebruikersavatar
Door pike
#3363329
Niet alle bedrijven die leveren gaan ook (meerdere) trappen op. Zou ik wel even navragen voor de zekerheid.

Met Expert hebben we altijd in goed overleg afspraken over leveringstijd kunnen maken en die werden ook goed nageleefd.
Door eelke
#3363332
Hij is besteld, bij bol.com. Bij de mediamarkt wilde ik uit principe niet :P van die laatste had ik nog wel mail, of ik niet iets vergeten was, want er zat nog wat in mijn winkelmandje ::)

Nu al zin in alles in de droger stoppen woensdag, en het effect testen. Ben erg benieuwd.
Door eelke
#3363654
Het zag er even heel netjes uit.

Tot die haarbal er op ging liggen :biggrin2:
Maar goed, ooooit is ie wel van dit extreme ruien af en wordt t weer normaal. Dan zal het vast wel nuttig zijn.
Door Eef+Stippels
#3363662
eelke schreef:Het zag er even heel netjes uit.

Tot die haarbal er op ging liggen :biggrin2:
Maar goed, ooooit is ie wel van dit extreme ruien af en wordt t weer normaal. Dan zal het vast wel nuttig zijn.
Pfff zo gaat dat hier ook altijd ;D

Of dan komt Bella even knuffelen en ben je helemaal wit, dat is ook zo'n haarbal, en knuffelkont ::) :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door