Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door koekje
#3367957
Zo te zien alles. Een glaasje water is immers geen heel menu.
Ik vind het eigenlijk niet zoveel, ik knaag wel meer weg op een dag (maar heb vast ook en veel grotere kont).
Door Too
#3367963
Kaio schreef:Hoe moet ik dat menu eigenlijk zien?
Is het telkens keuze uit of moet alles wat er bij een maaltijd staat?
;D
als je steeds een keuze maakt dan blijft er helemaal niks van je over... dit is allemaal voor 1 dag.
Bij mij moet de knop ook weer om ,van de 24kg die ik kwijt was heeft zo'n 14 de weg naar mijn heupen teruggevonden :-\
maar de echte motivatie ontbreekt nog ::)
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3367964
koekje schreef:Zo te zien alles. Een glaasje water is immers geen heel menu.
Ik vind het eigenlijk niet zoveel, ik knaag wel meer weg op een dag (maar heb vast ook en veel grotere kont).
Je produceert ook nog steeds melk voor een forse tweeling. Scheelt ook. ;)
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3367966
Oo ja het is niet zoveel de hoeveelheid ( ik kan meer op op een dag, euh ja dus soms ook teveel dus) maar sommige combi's dat ik denk :???: maar dat kan ook prima aan bij liggen. Ik denk bijv aan appelmoes bij de rest van het diner :g: :???:
Too schreef:
;D
als je steeds een keuze maakt dan blijft er helemaal niks van je over... dit is allemaal voor 1 dag.
Bij mij moet de knop ook weer om ,van de 24kg die ik kwijt was heeft zo'n 14 de weg naar mijn heupen teruggevonden :-\
maar de echte motivatie ontbreekt nog ::)
;D Haha niet niet enkel de keuze uit 1 van de dingen, dat bedoelde ik niet nee, dat zou eh niet veel zijn
Ik raak telkens gemotiveerd en gaat ook erg goed totdat het maandelijks gedrocht zich aandient en ik weer alles wreet wat los en vast zit en weer terug bij af ben :-[ :(
Door fransbulletje
#3367972
Pauline schreef:Oh Eelke....., wacht maar tot de 5 vooraan komt. Ik dacht echt altijd dat ik de overgang over kon slaan. Nou.... om met de woorden van mijn vriendin te spreken: "Wat overgang..., het is je ondergang!" ;D ;D ;D

Tegenwoordig neem ik mezelf nog maar voor liever dan ik altijd al deed en heb ik losgelaten dat ik iets moet worden wat ik meer dan 30 jaar geleden was. Het heeft mij tijd gekocht, veel tijd, maar ik ben er wel gekomen.

Succes met kilo's verliezen allemaal! :-*
Pauline heel herkenbaar die 5 vooraan dan wordt het er niet makkelijker op.
Ik kijk ook anders naar mezelf maar wat kilo's minder is gezonder in mijn geval.

WW past mij het beste, zelf bepalen wat je eet binnen je punten. Zelf de keuzes maken, die vrijheid heb ik gewoon nodig anders haak ik snel weer af.
Ik zie niks in light produkten, 0 % vet yoghurts etc. Wil puur eten en voedingsmiddelen waar je lichaam iets aan heeft. Dat maakt van WW ook weer een uitdaging.
Sporten doe ik niet, vind ik vreselijk. Paar avonden werken in de zorg is mijn loop en krachttraining :biggrin2: en mijn uurtje yoga goed voor lichaam en geest.
Het gaat nu wat minder snel dan toen die 5 er nog niet was maar ik kom er wel.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3368001
Ik heb geen weegschaal, komt er hier ook niet in. Ik zie in de spiegel echt wel dat mijn lijf verandert, maar ik vind mezelf nog steeds een lekker ding (hoop dat jullie dat niet stom vinden om van jezelf te zeggen). En ik word er niet mooier op als ik kilo's afval, ook dat ziet er na je 50-ste niet zo geweldig meer uit. Rimpels krijg je sowieso wel, maar ik heb van nature nog hamsterwangen en die wil ik wel graag houden. (Ik las in de Beau Monde dat de Amerikaanse sterren goud geld betalen voor hamstewangen gecreëerd door botox ;D , dat geld kan ik weer ergens anders aan uitgeven (paaseitjes b.v.).

Ik heb volgens de bmi-standaard absoluut overgewicht, maar ik vind maat 40/42 een prima maat. Die heb ik mijn hele leven al en dat de bovenkant meer ruimte nodig heeft, tja dat is nou eenmaal zo. Ik beweeg nog altijd ruim bovengemiddeld, al worden de wandelingen met Joris qua afstand minder. Gelukkig heb ik een man die dol op wandelen is en zeker 20 cm langer dus met hem wandelen is voor mij een workout. Sporten in de sportschool...., ik moet er niet aan denken en mijn gammele gewrichten al helemaal niet. MAAR ik probeer absoluut vinger aan de pols te houden en let 80% van de tijd heel goed op wat ik eet. Maar met het verstrijken van de jaren komt bij mij ook het besef dat ik dit leven maar één keer leef en dat ik ook bij tijd en wijle lekker wil genieten. Dat heb ik mezelf een aantal jaren echt ontzegd en het heeft me geen kilo's minder opgeleverd.

Aan mijn middenrifoperatie heb ik een aantal hele vervelende dingen overgehouden, die ze me voor de tijd "vergeten" waren te melden. :-X Maar goed, ik moet het ermee doen.

Nogmaals het moet niet uit de klauw lopen en ik merk direct als ik te zwaar wordt, dan trap ik op de rem. Maar nu (heel even) niet. Soms moet je zonder rem door het leven gaan..... ;D ;D ;D ;D En ja, berouw komt na de zonde. ::) :biggrin2:
Door M@rina
#3368104
koekje schreef:Zo te zien alles. Een glaasje water is immers geen heel menu.
Ik vind het eigenlijk niet zoveel, ik knaag wel meer weg op een dag (maar heb vast ook en veel grotere kont).
Voor mij is het heel veel, ik at echt een stuk minder. Voor een jonge moeder die de hele dag achter kinders aan hobbelt sjouwt, naar school/ kinderopvang fietst, een baan waarin je veel beweegt etc. is dit inderdaad weinig, maar je moet dan ook aangeven hoe je dagelijks leven er uit ziet. Je menu wordt bepaald, door je gewicht, leeftijd beweging/sport.

@ Kaio; Het is inderdaad alles, de appelmoes eet ik als een toetje..
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3368122
;D ik dacht eerst dat het erbij hoorde, kwam later pas op het idee dat de meeste mensen een toetje eten. ( ik dus nooit)
Door fransbulletje
#3368316
En weer een beetje minder...- 0,4 kg, totaal 3 kg in 5 weken.

Vandaag 12000 stappen en een uur in de tuin gewerkt, mijn fitpoints weer verdient!
Door M@rina
#3368353
fransbulletje schreef:En weer een beetje minder...- 0,4 kg, totaal 3 kg in 5 weken.

Vandaag 12000 stappen en een uur in de tuin gewerkt, mijn fitpoints weer verdient!

Ik vind het netjes!!!

Vandaag bij mij ook weer 0,4 kg eraf en de % zijn weer beter. Vet met 0,7% gezakt, spier met 0,5 erbij. Iets meer eten helpt dus echt! BMI is met 5,3 punten gezakt.
Door fransbulletje
#3368358
M@rina schreef:Ik vind het netjes!!!

Vandaag bij mij ook weer 0,4 kg eraf en de % zijn weer beter. Vet met 0,7% gezakt, spier met 0,5 erbij. Iets meer eten helpt dus echt! BMI is met 5,3 punten gezakt.
Zo dat is is mooi je BMI met 5,3 punten gezakt en ook je percentages weer mooi naar beneden.
En lekker meer eten en dan afvallen!
Succes!
Door fransbulletje
#3369409
:circle:

Vandaag een mooie klapper van -1,1 kg.
Totaal nu -4,3kg!
Deze week wat meer gegeten, vooral rauwe noten en avocado.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3369422
Hier is mijn plan met eetpatroon omgooien niet geslaagd zoals ik het voor ogen had.
Maar door de chips/chocolade grotendeels te vervangen door ongezouten nootjes is er toch vooruitgang. Gisteren op de weegschaal gestaan en sinds begin januari toch -1kg :)
Het is jammer dat ik het vetpercentage niet weet want een deel is ook omgezet in spieren (werd ik afgelopen week op gewezen) en spiermassa is zwaarder dan vetmassa.
Al met al niet ontevreden :cool:

Wel fijn dat het bij jullie zo goed gaat!
Door M@rina
#3369423
fransbulletje schreef::circle:

Vandaag een mooie klapper van -1,1 kg.
Totaal nu -4,3kg!
Deze week wat meer gegeten, vooral rauwe noten en avocado.

YES!!!! you go girl!

Ik sta op -13,6 kg.Morgen weer meten, maar deze week verwacht ik niet veel, hele rare onregelmatige week gehad met eten,werk etc.
Door fransbulletje
#3369429
M@rina schreef:YES!!!! you go girl!

Ik sta op -13,6 kg.Morgen weer meten, maar deze week verwacht ik niet veel, hele rare onregelmatige week gehad met eten,werk etc.
Soms valt het juist mee als je het niet verwacht.
Maar -13,6 kg is toch al een hele mooie prestatie,hoeveel wil je totaal eraf hebben?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door