Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3361472
Lizzy schreef:Ik weet dat het in NL geen goud mag heten, maar dat mag de pret niet drukken :biggrin2: . Weet iemand of het mooi blijft?
In Duitsland kwam ik het nogal eens tegen. Het heeft een iets andere kleur dan hoger karaats goud, maar het behoudt wel die kleur.
Door K&D
#3361492
Net over de grens is of was 333 goud heel normaal. Blijft prima, en het verschil zie je amper. Ik heb wel wat ringen van 333, dan kun je nog eens wat variëren, mits je ze draagt... Onze trouwringen zijn wel 585 en oh jee...die dragen we ook altijd... ::) ze liggen in de kast want met het zware buitenwerk met de peerden blijft er niets van over.
Door Lizzy
#3361499
OK, op zich niks mis mee dus. Mijn moeder is dinsdag jarig en ik ben vandaag een gouden kettinkje voor haar wezen kijken. Maar 14 karaats komt al gauw op €300. Vandaar dat ik ook naar 9 aan het kijken was. Zag namelijk bij Lucardi dat ze ook 9 k hadden. Lastig hoor, shoppen voor een kadootje tegenwoordig. Er zijn geen winkels meer in de stad :-X
Door K&D
#3361574
Gewoon doen, het kopergehalte en zilvergehalte is iets hoger, zoiets, maar het scheelt een hoop en kwalitatief prima. We zijn het in NL niet zo gewend, maar in landen om ons heen is het heel normaal. Liever dan goldplated, want dat is 3 x niks over het algemeen. Laagje is soms zo dun dat het er in notime is afgesleten.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door