Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Laika
#3358332
Wat mooi!
Ik draag nooit sieraden maar de ashanger van Laika heb ik wel een poos gedragen. Nu hang hij in de auto zodat ze met ons mee gaat als we weg gaan (ze kon echt niet alleen thuis blijven).
Omdat Aiuto een lange vacht heeft met een prachtige kleur wil ik daar tzt iets van laten maken. Ik hoop alleen dat het me lukt om wat haar af te knippen als hij dood is (om het nu al te doen voelt niet goed).
Door Lizzy
#3358337
Laika schreef:Wat mooi!
Ik draag nooit sieraden maar de ashanger van Laika heb ik wel een poos gedragen. Nu hang hij in de auto zodat ze met ons mee gaat als we weg gaan (ze kon echt niet alleen thuis blijven).
Omdat Aiuto een lange vacht heeft met een prachtige kleur wil ik daar tzt iets van laten maken. Ik hoop alleen dat het me lukt om wat haar af te knippen als hij dood is (om het nu al te doen voelt niet goed).
Wat mooi, om de ashanger van Laika in de auto te hangen :-*

Ik kan me voorstellen dat je dat nu niet wilt doen, haar afknippen. Verliest hij met borstelen geen haar? Zou je dat kunnen bewaren....
Door eelke
#3358338
Bij Gijs deed het crematorium dat. Ongevraagd, dat was wel stom eigenlijk, want ik hoefde niet per see haar, maar ja als het dan al geknipt is ga je het ook niet weggooien...

Maar als je laat cremeren zou je dat dus kunnen vragen.
Gebruikersavatar
Door Laika
#3358345
Lizzy schreef:Wat mooi, om de ashanger van Laika in de auto te hangen :-*

Ik kan me voorstellen dat je dat nu niet wilt doen, haar afknippen. Verliest hij met borstelen geen haar? Zou je dat kunnen bewaren....
Bij het borstelen komt vnl de wollige ondervacht los. Daar zou ik iets van kunnen breien als ik het meng met schapenwol :duimen:
Gebruikersavatar
Door Laika
#3358349
eelke schreef:Bij Gijs deed het crematorium dat. Ongevraagd, dat was wel stom eigenlijk, want ik hoefde niet per see haar, maar ja als het dan al geknipt is ga je het ook niet weggooien...

Maar als je laat cremeren zou je dat dus kunnen vragen.
Dat is een goed idee (om het te vragen aan het crematorium)
Wel vreemd dat ze dat bij Gijs ongevraagd hebben gedaan. Misschien kan/wil je er ooit nog iets moois mee doen.
Door inni
#3358378
Heel mooi! ik zou de hoektandjes thuis laten..... stel dat je je sieraad ooit verliest? …… dan heb je thuis nog altijd de hoektandjes en kan je nog iets nieuws maken.
Door Lizzy
#3358400
Gisteren hebben we de ashanger gevuld. We hebben er niet eens zoveel in gedaan, tot onder het randje van het "bakje" zeg maar (zeg nog geen 1,5 theelepeltje). Maar de hanger is behoorlijk zwaar geworden! Daar hadden we even niet aan gedacht. Geen probleem hoor, het is niet dat ik voorovergebogen ga lopen ( :biggrin2: ) maar het had iets minder gekund. Ben wel een zilveren ketting gaan kopen die iets zwaarder is qua uitvoering dan die ik al had. Staat sowieso mooier, want deze is ook iets korter (dus het was om twee redenen). Linga's baby hoektandje heb ik er niet in gedaan.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3358407
Fijn dat je nu een gevulde hebt. Ik had ook niet bedacht dat dat dan ineens heel zwaar zou zijn.
Linga weer bij je, kan me voorstellen dat dat troostend is.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door