Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3350477
Lizzy schreef:Het is ook allemaal erg smalletjes maar daarom gaan ze het ook verder onderzoeken. En dat lijkt me interessant om te volgen. Want ik heb al eerder gelezen (ik meen in het boek van Ian Billinghurst) dat het voeren van peulvruchten de opname van vele andere voedingsstoffen verhinderd. En laten we wel wezen: dat is ook gewoon geen hondenvoer....

Ik vind het ook geen hondenvoer en idd is het prima dat ze verder gaan onderzoeken. Alleen zou je dan eerst verder moeten onderzoeken voordat je er nu al zo,n stemmingmakerij artikel ingooit. Denk dat er meer honden zijn met dcm die gewone brokken eten dan die graanvrij eten. Maar in die gevallen ligt het natuurlijk nooit aan het voer.
En graanvrije brok is hip momenteel, dus dat er dan groepjes honden gaan ontstaan met als overeenkomst dat ze graanvrije brok eten, is logisch.

Ben heel benieuwd wie hier geld in gaat steken voor dit onderzoek.
#3350561
Angelique schreef:Plakje Rodi zeker met zo’n tjernobylerwt erin (die iedere normale hond stamdaard terug tufde ) :biggrin2:
Nee, dit jaar was het een hamburger met erwtjes en patat geloof ik.

Maar die Rodi burger weet ik nog van vroeger. Dat zijn inderdaad Tsjernobyl-erwten zo kneitergroen! Zo eten ze ze in de UK :-X
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door