Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3349538
miik schreef:Leuk zeg ! Ik had er al eens van gehoord... vooral die eerste vind ik echt heel erg mooi, de kleuren van het gras passen zo mooi bij de schoen ! En ook die op het zebra pad vind ik heel mooi... maar haha zeker op het zebrapad ben ik benieuwd naar de kijkers :) hoop dat er niet teveel verkeer aan kwam ;p
Je kent Leiden een beetje? Dit was een zebrapad vanaf het poortgebouw van het oude LUMC naar het nieuwe, gelukkig rijden daar heel weinig auto's. Maar als je vlakbij het station een patroon ziet van bankjes aan de ene kant en plantenbakken aan de andere kant en je gaat dan op je buik liggen, ja dan kijken mensen wel wat vreemd...
Bijlagen
Naamloos-2.jpg
Naamloos-2.jpg (2.5 MiB) 1553 keer bekeken
#3349648
Kaio schreef:Gaaf geworden hoor. Je kunt zo de reclame foto's voor Nike gaan maken :D , serieus ziet er gelikt uit, de achtergronden zijn vaak echt super icm de schoenen.
Ik dacht echt exact hetzelfde.
#3349714
M@rina schreef:Wow.... bedankt, maar ik denk dat ze daar wel andere mensen voor in gedachten hebben.
Wel superleuk, dat jullie ze leuk/mooi vinden.
Ik zou ze gewoon opsturen, je weet maar nooit. Wel heel groot je copyright op de foto's zetten. Enne......een brutaal mens heeft de halve wereld!
#3349916
MillyMol schreef:En dan zeggen ze dat vrouwen een schoenen fetisj hebben... ;D

Mooie foto's hoor! In gedachten zie ik je al liggen. ;) De freule was niet mee zeker?
Nee veel te warm en ze zou vreselijk in de wge gaan lopen, liggen zitten..... Ze is lekker bij manlief gebleven.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door