Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3343511
Milo is al 7 jaar dood , t-shirt heb ik nog steeds :biggrin2: En natuurlijk de eeuwige sandalen , heerlijk . Eenmaal thuis even spoelen en hup ze kunnen weer aan ...
usbstick 6565.JPG
usbstick 6565.JPG (1.61 MiB) 1493 keer bekeken
#3343565
Kim_S schreef:Scheelt dat zij nog niet het hele jaar weet dat we komen poetsen :biggrin2: :P
Ik overweeg om zelf met man en honden in het huisje van de buren te gaan zitten, zodat jullie weer in ons huis kunnen. *ziet een grote schoonmaak wel zitten* *zolang die door iemand anders wordt gedaan* :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3343578
Anne in Zweden schreef:Ik overweeg om zelf met man en honden in het huisje van de buren te gaan zitten, zodat jullie weer in ons huis kunnen. *ziet een grote schoonmaak wel zitten* *zolang die door iemand anders wordt gedaan* :biggrin2:
Als jij dan die huur betaalt, doen wij weer gewoon Roodkapjes :biggrin2:
Door smulpaap
#3343581
Gezogen , en daarna de dweil er maar weer eens doorheen
Draak lag in de zon ( wie heeft er nou een goed leven )
Moeder kon zich net als de dweil wel uitwringen ... zo warm
Maar goed , moeder was klaar . dacht ze
Draak dacht , ze ziet het nu toch niet ..... even een duik in de vijver
Moeder ik ben nat , wil je me afdrogen .
Etter afgedroogd en maar weer opnieuw begonnen ::) :biggrin2: >:(
Door smulpaap
#3343592
Ik was mijn kast eens aan het opruimen , en wat denk je ? Kom ik ook nog een spijkerrok tegen , ergens in het jaar 2001 gekocht geloof ik :biggrin2:
Dus effe gepast , en jawel . Dus moeder heeft er weer een bejaarde rok ook bij om de etter in uit te laten
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3343622
Anne in Zweden schreef:Hm, slechte deal. Tenzij Roodkapjes ter waarde van de huur. Kunnen we weer een tijdje vooruit. :biggrin2:
*Overweegt om de aanhanger mee te nemen voor de Roodkapjes*
#3343655
Ik heb ook mn lange broeken voor de hondjes (en mn werk)..... ik heb ook rokken en jurkjes etc, maar die draag ik erg weinig..... zie me nog niet met een zomerjurkje en dan mn wandellaarzen :biggrin2: ...... en ik heb geen zin om me 2 of 3x per dag te gaan omkleden voor iets anders...... saai ;D ;) :-[ ....
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door