Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3351738
Wat baksels van vóór de droogte. ;)

Vegetarische quiche, op de pizzasteen.

Afbeelding
Afbeelding


Flammkuchen.

Afbeelding
Afbeelding


Tarte tatin, deze was met ananas.

Afbeelding
Afbeelding


En een groentenprutje met gemarineerde tofu.

Afbeelding


Halloumi en ingepakte sperzieboontjes.

Afbeelding


Vlees en garnaaltjes voor een surf en turf, toen we grote eters op bezoek hadden.

Afbeelding


Ook altijd groenten bij. Spiesjes zijn met stukjes vegetarische worst.

Afbeelding


Hele spitskool en rode ui in de kolen.

Afbeelding


Het heeft hier geregend dus hij kan weer aan! :)
#3351821
Ooooooh mjammm :dribble:

Wat zit er in de quiche :D
En de spitskool in de kolen wat doe je daar precies mee? Hoe lang roosteren en daarna :D

Zit erg te twijfelen heb een Iberico rack in de vriezer liggen of ik die ga ontdooien voor vanavond. En dan een pannetje tomaat enzo voor een soepje erbij op het rooster (hebben 57 cm dus voldoende roosterruimte. En misschien zo’n spitskool in het vuur voor erbij of voor morgen :)
#3352008
El_Kato schreef:Ooooooh mjammm :dribble:

Wat zit er in de quiche :D
En de spitskool in de kolen wat doe je daar precies mee? Hoe lang roosteren en daarna :D

Zit erg te twijfelen heb een Iberico rack in de vriezer liggen of ik die ga ontdooien voor vanavond. En dan een pannetje tomaat enzo voor een soepje erbij op het rooster (hebben 57 cm dus voldoende roosterruimte. En misschien zo’n spitskool in het vuur voor erbij of voor morgen :)
De quiche weet ik niet meer precies, ik doe altijd maar wat. Zo te zien is het spinazie, even gebakken met een uitje/knoflook en dan goed uit laten lekken. Ik denk feta of geitenkaas en tomaatjes. En natuurlijk twee eieren geklutst met crème fraîche en peper/zout er overheen gieten.

Spitskool leg je in de kolen om te garen, af en toe omdraaien. Is met een uur wel klaar, maar dat hangt af van de grootte van de kool. Buitenste zwarte bladeren verwijderen en dan is de rest heerlijk gestoofd.
#3359363
-Annemarie- schreef:Afbeelding


The beercan cabbage. Uit het kookboek Man.Eat.Plant.
Jammer dat het al zo vroeg donker is, maar wij blijven gewoon bbq'en. ;D
Lekker toch, gloeiende kooltjes, lekkere luchten, en lekker (plantaardig) eten :D
Een pláátje!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door