Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3341072
Zo, dat was nog even spannend zeg, of Waylon door ging of niet :o . Ik vind het zo terecht dat hij erbij zit. Nou heb ik in bed nog even naar RTL4 late night zitten kijken en ik kiep dan toch van mijn stoel hoor. Een NL zangeres die dan blij is dat Australie door was omdat die zo fantastisch zong en een geweldig lied had. Kè? Hebben wij naar dezelfde uit Australie zitten luisteren? En iedereen is zo weg van Zweden.... Ik vind Zweden geen reet aan! Ja, wel leuk om te zien hoor, maar om daar nou van uit je dak te gaan?
#3341092
Lizzy schreef:Zo, dat was nog even spannend zeg, of Waylon door ging of niet :o . Ik vind het zo terecht dat hij erbij zit. Nou heb ik in bed nog even naar RTL4 late night zitten kijken en ik kiep dan toch van mijn stoel hoor. Een NL zangeres die dan blij is dat Australie door was omdat die zo fantastisch zong en een geweldig lied had. Kè? Hebben wij naar dezelfde uit Australie zitten luisteren? En iedereen is zo weg van Zweden.... Ik vind Zweden geen reet aan! Ja, wel leuk om te zien hoor, maar om daar nou van uit je dak te gaan?
Had het idee dat ze daar bij rtl niet negatief mochten zijn ;)
Gérard Joling op npo1 bij pauw zei net als dinsdag wel gewoon waar het op stond. Toen ze bij rtl zeiden dat Australië goed was kon ik het niet meer serieus nemen :-X
Gebruikersavatar
Door Ina
#3341094
Ja duhuhhhh.... die zien zichzelf volgend jaar natuurlijk al het commentaar verslaan vanuit Australië....is toch een leuk betaald tripje dan ::)

Hoewel ik me afvraag of dat echt gebeurd mocht Australie ooit winnen... zouden ze dan echt gastland worden?

Daarover nadenkende... stel dat Waylon wint.... dan zitten wij met de gebakken peren de volgende keer :(
(misschien maar gewoon 2de worden knul, scheelt ons een hoop centen :biggrin2: )
#3341103
nikèdog2000 schreef:sorry dat ik negatief ben
maar ik vond aan alles niets aan
en die nagemaakte presentatrieses :yucky: :yucky:
door die special effect kon je niet eens de zangers zien
waarom moet het dan zo overdreven
zal de leeftijd wel zijn :D :D
Zou het? Hoe oud ben jij? Ik ben al een beetje op oma-leeftijd maar ik vond Denemarken bijvoorbeeld hartstikke leuk!
#3341104
nikèdog2000 schreef:sorry dat ik negatief ben
maar ik vond aan alles niets aan
en die nagemaakte presentatrieses :yucky: :yucky:
door die special effect kon je niet eens de zangers zien
waarom moet het dan zo overdreven
zal de leeftijd wel zijn :D :D
Ik vond er ook niets aan :biggrin2: . Maar het was wel weer gezellig om samen met de mensen op Barfplaats er naar te kijken!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door