Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3339379
Ik was gister de kvv voor Saar aan het portioneren (de laatste 7 dagen voordat mevrouw op barf overgaat) enne.....

Ik kwam erachter dat ik dit hele lieve meisje al 6 dagen de helft van wat ze mag per dag, heb gegeven aan eten :-[ :-[ :-[ :-[ ..... Dus ipv 180 gr eten per dag, heeft ze maar 90 gr gekregen :'( :'( :'( :'( .... ik vond het al zo weinig en dr ging belletje rinkelen ofzo...... Ik schaam me diep :???: ...... dus de avondmaaltijd maar aangevuld tot de goede portie van die maaltijd.....

Dus ze heeft net van mij een heerlijk harinkje gekregen en die ik er maar al te graag in :biggrin2: ......
Gebruikersavatar
Door Ina
#3339381
Haha.... gelukkig was ze niet echt ondervoed, maar op deze manier vliegen de grammen er natuurlijk wel heel erg snel af ;D

Ach, ze zal je nu extra lief vinden nu ze weer wat extra's (lees normaal) krijgt :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Rik01
#3339410
Lizzy schreef:Foei! :biggrin2:
Ik zeg 114-red-een-dier :biggrin2:
Ik neem aan dat je 144 bedoeld :biggrin2:
Die 114 is er schijnbaar nooit gekomen en is het 144 geworden.

Hier beginnen ze wel te mekkeren en mij lastig te vallen als ik ze een halve portie geef. Maar misschien is dat bij honden anders ;)
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3339415
Nou, ik had wel een idee dat ze meer om extra’s vroeg, dat ze honger had... pas toen ik weer ging portioneren, automatisch bij 90 gr stopte, terwijl ik 1 of 2 bakjes met 180 gr had, ging er een belletje rinkelen dat er in een aantal wel erg weinig zat..... en toen.... bedacht ik me ineens dat Saar gewoon 6 dagen 90 gr had gekregen.... ohhhh.... ik vind het zo erg hè.... ze kan het hebben, daar niet van, naar Appie krijgt gewoon genoeg en dan krijgt zij te weinig :'( .....
Merk dat alles bij elkaar, nog steeds herstellen van het afgelopen jaar, thuis situatie, eigenlijk onverwachts een nieuw hondje erbij, dat je helemaal uit je doen bent en dat je gewoon opnieuw moet beginnen... even rust op de plaats en alles overdenken, opnieuw bedenken (moest de menu’s samen te stellen, Appie kreeg eigenlijk teveel botvlees), dat niet alleen de omgeving moet wennen, maar vooral ikzelf (aangezien ik alles regel etc...).... pfffff.... :P
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door