Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3339015
Dat was voor vandaag echt mijn geluksmomentje :)

Ik moest natuurlijk naar de peut , dus voor die tijd met smurfje aan de wandel gegaan
De polder in , we moeten dan over een smalle brug en idem paadje
Daar staat een boerderij , en er lopen natuurlijk lammetjes
En die waren vrolijk ,maar ook nieuwsgierig . Er kwamen er drie naar ons toe . Met de snuitjes door het hekwerk
En Taartje vond het heel erg leuk . Heel voorzichtig snuffelen , en de lammetjes kwamen steeds dichter bij haar
Uiteindelijk met de snoetjes tegen elkaar aan :biggrin2: :-* :-* :-*
Later gingen er twee lammetjes weg , maar er bleef er eentje staan . En smurf ook
Dus ... dat was een hele leuke maar vooral lieve date :biggrin2:
Ik heb er wel een kwartier gestaan denk ik , maar zo ontzettend lief die twee samen
Uiteindelijk weer door , en na een 500 meter zag smurf een kip , grrr kon ik die maar grijpen :biggrin2:
Door src_esther
#3339053
Als de schapen van de buren langs de weg staan, gaat Ko soms even - met het hek ertussen - met ze staan grazen en soms doen ze dan ook even neusje-neusje. ;D
Door Aprilsnow
#3339423
O dat is zo leuk.

Onze Tammo heeft zo twee jaar geleden kennis gemaakt met wat kalfjes uit het "losloopgebied" voor de runderen.
Eerst voorzichtig op een afstandje staan kijken en uiteindelijk de neusjes door het hek en elkaar aflikken.
Jaar later liep mijn vriend samen met Tammo (hij loopt er regelmatig maar de koeien zijn niet altijd in de buurt) en toen was de groep er weer.
Tammo werd omsingelt door een aantal koeien en daar waren ook de kalfjes bij van een jaar eerder. Die hebben hem uiteindelijk helemaal afgelikt.

Hij vond het wel heel spannend maar kon het zonder blaffen en over de flos gaan. Mijn vriend had het graag een fimpje gemaakt maar wilde zijn focus op Tammo niet verliezen en had beide handen nodig voor als het nodig was om in te grijpen.

Dus... ja wat moet dat speciaal zijn om te zien bij lammetjes :) :) :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door