Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Summerditches
#3336338
Heeft iemand nog belang bij een behoorlijk aantal moestuintjes..ik denk een stuk of 20..ik zeg altijd ja tegen dat soort acties..maar nu zijn in mijn omgeving de belangstellende een "beetje op"
Als ik ze naar 1 iemand kan sturen en we delen de verzendkosten dan hebben we het over 2 euro...
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3336370
Mocht er niemand ze willen hebben dan is er misschien wel een basisschool in de buurt die er belang bij heeft?
Door Tanna
#3336430
Of bij de voedselbank? Kinderen met ouders die eten bij de voedselbank moeten halen krijgen natuurlijk geen moestuintjes. Of zou AH daar ook aan doneren, je weet maar nooit.
Door eelke
#3336434
Ik vind het zo zonde dat er dit jaar maar 5 verschillende zijn...daardoor begin ik er eigenlijk al niet aan.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3336455
eelke schreef:Ik vind het zo zonde dat er dit jaar maar 5 verschillende zijn...daardoor begin ik er eigenlijk al niet aan.
Ja ik ook. Waarvan 1 bloem en de wortels en radijsjes zijn op deze manier van kweken vrij kansloos. Komkommer lusten we niet. Blijven de tomaatjes over. Ik was wat teleurgesteld.

Maar als je ze kwijt wil zijn er ongetwijfeld wel scholen of opvangen die er blij mee zijn!
Gebruikersavatar
Door Monique77
#3336477
eelke schreef:Ik vind het zo zonde dat er dit jaar maar 5 verschillende zijn...daardoor begin ik er eigenlijk al niet aan.
Ja idd, de courgette deed het altijd super (en waren de konijnen erg blij mee) net als de sla ed
Dit jaar is het echt knudde met die actie van de appie, en zonnebloemen ? Leuk maar niet in een moestuin ::)
Door eelke
#3336480
Ja ik vond het juist zo leuk dat ik van verschillende plantjes kon zien hoe ze zich ontwikkelden. Komkommer en tomaat vind ik te ingewikkeld, en radijsjes of wortels, tja ach...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door