Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
#3336328
De honden lopen te niezen van hun eigen haren
Zelfs ik mijn auto poets
De racefiets de trap af is en de taks naar zolder kan
De groenbak voor het eerst sinds maanden weer vol is


Nog meer lente kriebels gesignaleerd hier?
Door Anne in Zweden
#3336333
Kriebels wel, lente niet. >:( Er ligt nog steeds een meter sneeuw en het wordt weer -11 vannacht, maarrrrr... de hus verhaart, Vaya (kat) wil weer naar buiten en de zuidkant van het dak is sneeuwvrij, dus er zit iets aan te komen! :D
Gebruikersavatar
Door Spikkelneus
#3336340
De kwartelhanen zijn met elkaar aan het knokken..... dat hebben ze de hele winter niet gedaan. (er moeten een paar naar de diepvries verhuizen, maar dat stel ik steeds uit, ze zijn te leuk).
Door hannabelgje
#3336341
Spikkelneus schreef:De kwartelhanen zijn met elkaar aan het knokken..... dat hebben ze de hele winter niet gedaan. (er moeten een paar naar de diepvries verhuizen, maar dat stel ik steeds uit, ze zijn te leuk).
Hoe houd jij je kwartels? In een volière ofzo? Ik wil eigenlijk ook kwartels.
Het is weer lente als de katten weer beginnen te miepen met hun eten.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Lizzy
#3336345
De deuren hier de hele dag open staan. Terwijl het daar eigenlijk nog wel wat koud voor is... Maar die geur van de lente.... Heerlijk!
Door Siberienne
#3336352
Lizzy schreef:De deuren hier de hele dag open staan. Terwijl het daar eigenlijk nog wel wat koud voor is... Maar die geur van de lente.... Heerlijk!
Ohw ja, bij ons gisteren ook! En ik liep weer op blote voeten buiten, ook zo heerlijk !
Gebruikersavatar
Door Spikkelneus
#3336361
hannabelgje schreef:Hoe houd jij je kwartels? In een volière ofzo? Ik wil eigenlijk ook kwartels.
Het is weer lente als de katten weer beginnen te miepen met hun eten.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

Samen met de cavias op 9 m2 grondoppervlak en nog zo´n 2-3 m2 hokoppervlak. Ze zijn allemaal 365 dagen per jaar buiten, dat gaat prima.
IMG_7825.JPG
IMG_7825.JPG (4.14 MiB) 1662 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door Spikkelneus
#3336366
pearlsofpassion schreef:Ik wist helemaal niet dat dat kon, cavia's in de winter buiten. Ook als het -15 wordt?
Ziet er wel heel leuk uit zo! :)
Ja hoor, die krijgen een mooie wintervacht. Ze komen oorspronkelijk uit Zuid-Amerika, uit gebieden waar het ´s winters ook gewoon vriest.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3336367
Het is weer lente als:
- Je de hazen weer volop door de weilanden ziet rennen (rammeltijd)
- Je weer steeds de scholeksters en kieviten hoort schreeuwen (en weer weet hoeveel kabaal ze altijd maken)
- Je een groep grutto's in het weiland ziet zitten
- Dinky weer graag naar buiten wil in de tuin (in de winter vind madam het veel te koud en is ze snel weer binnen ;D )
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3336388
De konijnen voelen het hier ook. Die hebben ook weer hormonale opstootjes en dus prikkelbaarder. En dat terwijl ze allemaal steriel zijn. Gek he?

De haan loopt weer te pronken en te kraaien. Hij heeft alweer gedekt en de kippen zijn aan de leg. Ale, eentje toch. De andere 2 leggen zo niet fanatiek...

Ikzelf wordt blij van het zonnetje. De regentonnen zijn al omgespoeld, de rozen gesnoeid, de moestuin en kruidentuin omgeploegd en het zwembad draait alweer om stillaan op te warmen. Die laatste zal de rest van we week wel weer af vliegen.
Door eelke
#3336390
Spikkelneus schreef:Ja hoor, die krijgen een mooie wintervacht. Ze komen oorspronkelijk uit Zuid-Amerika, uit gebieden waar het ´s winters ook gewoon vriest.
Goh. Ik dacht ook altijd dat het niet kon. Neem je dan nog speciale maatregelen ofzo?

Mijn konijnenhok staat namelijk nog steeds leeg... ::) en ik vind cavia's toch echt nog wel leuker dan konijnen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door