Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3337732
Nee juist leuk om het te lezen, jouw visie zoals jij er in staat te leren begrijpen door juist zo een uitgebreid stuk te lezen.
Ik vind het logisch dat je je gevoel laat spreken bij het kiezen van een pup, maar als je de luxe hebt als fokker een teef helemaal vrij van de door dna geteste ziekte aan te houden lijkt het me vrij lastig om dan toch naar je hart te luisteren. Idd tenslotte ben je er nog lang niet na een dna test, maar als je teef al een drager is van een ziekte en dan later blijkt er ook nog een niet te testen ziekte/afwijking bij te komen, zal je dan niet alsnog het gevoel hebben van had ik maar?
Duim voor je dat er een prachtig teefje erbij zit voor je zodat jullie nog een mooie teef erbij hebben.
#3337971
Extreme schreef:Nee juist leuk om het te lezen, jouw visie zoals jij er in staat te leren begrijpen door juist zo een uitgebreid stuk te lezen.
Ik vind het logisch dat je je gevoel laat spreken bij het kiezen van een pup, maar als je de luxe hebt als fokker een teef helemaal vrij van de door dna geteste ziekte aan te houden lijkt het me vrij lastig om dan toch naar je hart te luisteren. Idd tenslotte ben je er nog lang niet na een dna test, maar als je teef al een drager is van een ziekte en dan later blijkt er ook nog een niet te testen ziekte/afwijking bij te komen, zal je dan niet alsnog het gevoel hebben van had ik maar?
Duim voor je dat er een prachtig teefje erbij zit voor je zodat jullie nog een mooie teef erbij hebben.
Haha, zoals ik er nu insta ... NEE !

Als ik kijk naar Daan, daar hadden wij 1e keus omdat we hem tzt als dekreu in wilde zetten gezien de lijnen achter hem (mits karakter/gezondheid en looks ook goed waren als hij uitgegroeid was natuurlijk)

Toen zijn karakter en apporteren ook super was het 1e half jaar ging het steeds meer kriebelen .... Zou hij dekreu kunnen worden, waardoor ik een pupje zou kunnen aanhouden van mijn eigen reu ?
Maar toen kreeg hij de diagnose LPC, en was de dekreu droom in 1x weg
Ik heb serieus geen 1 x gedacht "had ik maar voor zijn broer gekozen" :cool:

En dank je wel voor de duimen !! Ik hoop het zo ... Dat het ons gegund is om een nestje te krijgen ....

Barfplaats wordt gesponsord door