Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door zurca
#3353339
Vanaf de eerste foto's die wij kregen was er 1 hondje wat de aandacht trok. Ook toen wij de eerste keer gingen kijken trokken we weer naar dit hondje. Maar die eerste keer kijken deden de pups nog erg weinig dus een duidelijk beeld kregen wij nog niet. Toen kwamen de filmpjes waarop ze dingen voor de eerste keer gingen doen en toen dacht ik "mmmm ik weet het niet hoor..."
Via de foto's begon er ook een ander hondje op te vallen. We gingen weer kijken en toen viel zij ook meer op.

Het hondje wat ons in eerste instantie opviel was het hondje wat hier ook favoriet was. Maar die bleek favoriet bij iedereen die ik de foto's liet zien. Dat hondje heeft dus iets wat vele aantrekt. En dat bracht mij aan het twijfelen. Dit hondje lijkt qua karakter inderdaad niet echt bij ons te passen en dat gevoel kreeg ik dus al via de filmpjes en het 2de bezoek.
Het hondje wat toen de aandacht begon te trekken was heel kalm, kwam uit de puppyren en ging op haar kont zitten om eerst eens even alles in zich op te nemen. Niet angstig ofzo maar gewoon "maak je niet druk, eerst de boel eens rustig bekijken".

Andere pupkopers voor een teefje waren er ook en zij en wij konden aangeven wat wij 2 leuke pups vonden. Zij gingen gelijk voor het hondje wat dus vele opvalt. Volgens de fokster kon dat inderdaad een goede match zijn, ook met hun andere hond. Toen wij onze keus aangaven bleek dat precies het hondje te zijn wat de fokster voor ons in gedachten had. En dat is dus Pippa :)
Rustig, wel zelfverzekerd maar absoluut geen haantje de voorste en zichzelf ook prima vermaken..

Gisteren mochten wij mee met de pups toen zij voor de eerste keer naar buiten mochten en dan echt naar buiten (ze kwamen al buiten op de veranda).
En daar bleek inderdaad dat Pippa lekker relaxed is. Alle pups vlogen de bench uit zodra die open ging. Pippa niet.... die kwam eerst eens even vanuit de bench de boel bekijken. Stapte toen rustig naar buiten, keek nog eens om haar heen en nam toen pas een run naar mij toe :D
Het was gisteren echt een geweldig leuk puppiebezoek, om zo hun eerste stapjes in de grote buitenwereld mee te maken :-*
Door zurca
#3353351
Spikkelneus schreef:Ik moet gewoon huilen van je nieuwe onderschrift......
:-*

Hier zijn de nodige traantjes ook wel weer gevallen... De komst van onze Pippa zien we enorm naar uit maar het gemis van onze Tous en Ziggy is soms weer even net wat heftiger aanwezig.
Het voelt raar om straks geen langpootje in huis te hebben maar we kijken ook uit naar een nieuw avontuur. Enne weetje wat nu zo grappig is?! Pippa is echt een beetje de Ziggy van het nest. We zien en voelen in Pippa een beetje van onze Ziggy terug. Klinkt misschien wat dom maar zo voelt het voor ons. We grapte al dat de Tous in Pippa waarschijnlijk nog wel naar voren zal komen als ze straks wat ouder is :biggrin2: :-* Maarre check dat staartje met witte punt, een echt "windhondenstaartje" toch?! ;D
Door zurca
#3353352
Bedankt voor jullie reactie...
We zien er zo naar uit, een nieuw avontuur met een nieuw hondje :-*
Ze is zo schattig en zo klein en.... :smitten:

Toen we gisteren weer terug kwamen gingen de pups de ren in. Een aantal pups wisten even geen raad met zichzelf na die superspannende avontuur en begonnen wat te "gillen". Eentje gooide haar kopje in de nek en "loeien" als een wolf echt ik heb zo moeten lachen.
Pippa niet, Pippa liep de ren in....zocht het zachtste mand op, draaide zich lekker op en viel in slaap.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door