Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door El_Kato
#3326044
Ik heb nog acaipoeder en iets van een groen poeder, tarwegras dacht ik. Die ga ik voor de poeders gebruiken, moet ten slotte ook een keer op :P Wil wel voor cashew en amandel boter kijken dat is ook wel lekker op een broodje. Kokosboter is gewoon kokosvet neem ik aan?

Ben het voor mezelf aan het uitschrijven per dag en zet er dan achter wat in de vriezer kan. Ben een enorm warhoofd en uit de app heb ik geen goed overzicht. Wel jammer dat de app het op de Ipad niet doet. Hebben we een ouder Ipad misschien dat dat het is…
Door hannabelgje
#3326045
Ik heb nog henneppoeder geloof ik en ook tarwegras inderdaad. Dat laatste kan ik wel gebruiken als groentenpoeder. De hennep als proteïne poeder. Moet wel ff naar de datum kijken.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door hannabelgje
#3326046
De green blend is een mengsel van tarwegras, gerstegras, spirulina en chlorella. Verhouding 45/45/5/5
De berry poeder is mengsel van amla, goji, acai en camu, camu. Verhouding 80/10/5/5.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Siberienne
#3326049
Kweenie hoor, maar cashew butter is toch gewoon gemalen cashew noten met wat zout en olie?
Ik heb vanmorgen een vd extra recepten gemaakt en daar een handje ongebrande cashewnoten doorheen gemikt. Ging ook prima. Is dat een gek idee?

Oh en missvhien ten overvloede, maar als je een juice klaar wil zetten in de blender beker de avond ervoor, zou ik de avocado er nog niet bij doem, die zou ik altijd vers snijden, dat wordt zo snel bitter gesneden in de koelkast.

Ananas is trouwens ook diepgevroren in pakjes verkrijgbaar bij de AH zag ik. Misschien nog alternatief als vers niet voorhanden is?
Door El_Kato
#3326063
De avocado kan ook ingevroren worden zei hij in een van de video’s. Wil zakjes maken met alle ingredienten per shake die in de vriezer kunnen en die dagelijks aanvullen met wat er vers bij moet. Denk dat ik deze ‘s morgens uit de vriezer pak blend met wat water en dat ik dan geen ijklontjes gebruik. Misschien dat de ontbijrshake dan te koud is dan zet ik die ev de avond van te voren klaar in de koelkast :) De ingredienten dan dat ik hem wel ‘s morgens blend.

Hmmmm dat is idd ook een idee om de noten er zo bij te doen met ev een snufje keltisch zeezout. Heb rauwe amandelen en cashews in huis net zo makkelijk! Thx voor de tip scheelt weer 2 dure potjes kopen :D
Door Siberienne
#3326064
Ja ik had vanmorgen ook een handje rauawe amandelen erdoor en dat ging ook prima. Ik had een vd extra recepten uit de app gemaakt; banaan, blauwe bes, amandelmelk en kaneel en er zelf een handje amandelen nog bij gemikt. Was lekker ! Ik doe er zelden ijs in, zeker niet als het fruit ook bevroren is. Dan vind ik het al koud genoeg.

Ok, avocado invriezen, nooit gedacht dat dat goed kon. Thanx. Ik had de filmpjes dus nog niet bekeken ;) :)
Door eelke
#3326073
Kan ik alle cocos dingen veranderen in amandeldingen? Ik lust geen cocos... en kan ik dan voor de cocosboter wel gewoon de ontgeurde gebruiken? Want daar bak ik dus wel eens in. Dus dat komt dan wel op.

Wat moet ik me voorstellen bij protein powder. Eiwitpoeder? Haal je dat ook gewoon in de supermarkt?
Door eelke
#3326074
En ligt het nu aan mij of...maar dit is toch super weinig groente? 16 handjes spinazie en 12 handjes boerenkool, en een komkommer. Voor 10 dagen!

Dat vind ik wel onhandige omschrijvingen trouwens, dat het niet gewoon in gram of ml is.
Ik denk dat ik de aaardbei, ananas, frambozen enzo gewoon al in diepvrieszakken haal. Maar ja, hoeveel is dan 6 handjes blauwe bessen?
Door hannabelgje
#3326076
eelke schreef:Kan ik alle cocos dingen veranderen in amandeldingen? Ik lust geen cocos... en kan ik dan voor de cocosboter wel gewoon de ontgeurde gebruiken? Want daar bak ik dus wel eens in. Dus dat komt dan wel op.

Wat moet ik me voorstellen bij protein powder. Eiwitpoeder? Haal je dat ook gewoon in de supermarkt?
Ja dat kan vast wel. Kokoswater wordt dan wel lastig denk ik.
Proteïne poeder hebben ze in de vorm van henneppoeder bij de albert heijn, de tuinen enz.
Dit programma is een eiwitrijk programma ipv veel groenten.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door eelke
#3326117
En ontvangen, dank je wel!

Ai ai, echt maar 3 keer per dag eten dus. Ik dacht dat het met dat sappen veel meer was?

Wat mag je er bij drinken? Thee en water? Koffie zal wel een minder goed idee zijn?
Door Anne in Zweden
#3326120
eelke schreef:En ontvangen, dank je wel!

Ai ai, echt maar 3 keer per dag eten dus. Ik dacht dat het met dat sappen veel meer was?

Wat mag je er bij drinken? Thee en water? Koffie zal wel een minder goed idee zijn?
Nee hoor, ook met het sappen was het maar vier keer per dag bingo. Plus het sos-moment. Maar gezien alle noten en avocado en banaan en zo denk ik dat het met het hongergevoel wel zal meevallen. Thee en water mag onbeperkt inderdaad, koffie niet als je echt wilt detoxen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door