Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3328681
Ik blijf overdag sowieso zo veel mogelijk blenden, ook omdat ik het praktisch vind en niet zo'n groot fan ben van brood.
Ik heb vanmorgen die met peer gedronken en ik heb nu pas weer honger. Die vult echt heel erg goed zeg. Tussendoor wel een paar pecannoten gegeten die een collega uitdeelde.
Nu aan de choc/mint blend. Jummie!!
Door eelke
#3328683
Ja ik wil ook overdag blenden en dan savonds een normale maar lichte maaltijd. En dan zo de meeste dagen op 1500 cal zitten. Dan gaan de andere kilo's er hopelijk ook wel af.
1 x dan 'een vette bek' en verder zal het in het weekend heus gebeuren dat ik een ander tussendoortje ofzo pak. Maar die smoothies bevallen me goed.
Door Anne in Zweden
#3328689
Kaio schreef:Oo ik ben nog maar bijna -2 kilo, maar pas vrijdag begonnen en net het kadootje van de maand gekregen, dan weeg ik ook zwaarder. Daar kwam ook de behoefte van nootjes vandaan dus ::) :biggrin2:
Het fijne is dat ik niet de hele dag meer honger heb. Of mijn hoofd met eten bezig is. Ook morgens minder honger, ja vandaag wel, maar ligt ook aan kadootje van de maand, desondanks ga ik zo pas mijn eerste smoothie maken.
Ik kan het het beste omschrijven dat het eigenlijk bevrijdend voelt!
Ik ga ook 2 smoothies of sap per dag nemen en avondeten, waarvan een deel soepje zal zijn :biggrin2: wil nog behoorlijk wat kilo's eraf.

Nu nog een nieuwe blender ;D

De nutribullet maalt die de dadels wel fijn?
En de magimix?
Ik twijfel nog steeds tussen al die vele blenders die er zijn ::)
Als je nog ergens geld hebt rondslingeren: de Vitamix is een aanrader. Da's geen blender, da's een moordwapen. :biggrin2: Heeft 2 pk en krijgt echt alles klein, in no time.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3328693
Anne in Zweden schreef:Als je nog ergens geld hebt rondslingeren: de Vitamix is een aanrader. Da's geen blender, da's een moordwapen. :biggrin2: Heeft 2 pk en krijgt echt alles klein, in no time.
Hihi die krijg ik niet uitgelegd hier thuis, vrees ik ;D
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3328711
Dat IS natuurlijk ook zo.
Tis dat ik geen groentenprutjes moet maken voor de katten, dus ik kan dat argument niet gebruiken. :P
Maar wij hebben wel een dure vleesmolen voor de katten, en dat vind meneer nog steeds een prima aankoop, dus iets dat we werkelijk ook zelf kunnen gebruiken, had ik hier er wel door gekregen. :biggrin2: Alleen voor onszelf lijkt om 1 of andere reden minder goed te werken... :???:
Door hannabelgje
#3328745
Mijn blendjes voor morgen staan weer klaar. Ik ga weer een nieuw receptje van jason uitproberen:
Cherry vanille indulgence:
IJs
12 kersen
2 eetl. Yoghurt
300 ml kokosmelk (amandelmelk genomen)
1/2 theelepel vanille extract
1 theelepel cashew pasta

En er staat een aangepaste versie klaar van de minty green super blend. Geen limoen erin en ipv kokosmelk wederom amandelmelk genomen. Ook geen boerenkool maar extra spinazie erin.

We gaan weer voor een dagje blends. Lekker hoor. Morgen trouwens vrijdag frietdag weer op het werk. Ik weet nog niet wat ik morgenavond ga eten. Tot nu toe bevalt een bord groenten met een stukje vis wel.


Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door El_Kato
#3328751
Ik ga zo even een boodschappenlijstje maken. Had vandaag een lunch op mijn werk en hebben als dinner een salade met een stukje vlees gegeten. Maandag en dinsdag wil ik weer volledig blenden en daarna weer rustig aan 2 blends en dan 's avonds iets lichts. Morgen krijgen we 's avonds eters en zaterdag gaan we lekker uit eten. Zondag weer rustig aan misschien 3 blends of 2 en wat lichts. Qua gewicht weet ik eigenlijk niet wat er gebeurt is, qua buik blijft het onrustig en heb ik af en toe nog steeds een opgeblazen buik maar ik ben de hele week al voor de wekker wakker en dan ook echt wakker. Kom vroeg mijn bed uit en ben vroeg op mijn werk en dat bevalt me. Dat bevalt me erg goed :)
Door miik
#3328757
Ik ben ook blij dat ik mee gedaan heb en zeker met het kopje soep in de avond was het goed te doen. Alleen de laatste 2 dagen heb ik gewoon avond eten gegeten. Ik had behoorlijk slecht nieuws gehad (mijn Abby van 9 is ziek en heeft een levensverwachting van nog 6 maanden) en mn jongste katje van 7 maanden is ook foute boel. En dat heeft er behoorlijk ingehakt, van beide zag ik niet aankomen en ik kon het gewoon niet opbrengen.... maar goed. Ik heb dus nog ingredienten over en ik wil de komende periode 2x daags een blend maken en die dan meenemen in de auto, dat bevalt erg goed.
Ik lees over een rescept met peer, waar kan ik nieuwe recepten vinden ? ik heb alleen die via de email van hannabelgje
Door hannabelgje
#3328759
miik schreef:Ik ben ook blij dat ik mee gedaan heb en zeker met het kopje soep in de avond was het goed te doen. Alleen de laatste 2 dagen heb ik gewoon avond eten gegeten. Ik had behoorlijk slecht nieuws gehad (mijn Abby van 9 is ziek en heeft een levensverwachting van nog 6 maanden) en mn jongste katje van 7 maanden is ook foute boel. En dat heeft er behoorlijk ingehakt, van beide zag ik niet aankomen en ik kon het gewoon niet opbrengen.... maar goed. Ik heb dus nog ingredienten over en ik wil de komende periode 2x daags een blend maken en die dan meenemen in de auto, dat bevalt erg goed.
Ik lees over een rescept met peer, waar kan ik nieuwe recepten vinden ? ik heb alleen die via de email van hannabelgje
Pfff dat zit niet mee dan. Sterkte!
Hier in het topic heb ik extra recepten geplaatst. Die komen van de app super blend me. In totaal staan daar 32 recepten in. Waaronder ook amandelmelk en havermelk en ook energieballen.
Als ik morgen tijd heb zal ik die recepten ook ff uittypen en met jullie delen in een tekstdocument.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Chouka
#3328764
eelke schreef::knuppel2: nee joh, beter geniet je er nu maar van, het leed is nu toch geschied, en dan is het allemaal maar zonde dat je je er ook nog rot over voelt. Volgende keer beter!
ik was het al vergeten en morgen heb ik ook nog een nieuwjaarsreceptie. Daar ga ik ook van genieten.
Daarna ga ik nog eens naar de winkel voor een nieuwe week blends.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door