Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
#3328911
El_Kato schreef:Vanmorgen vlees voor de beesten geportioneerd en was er toen klaar mee. Voor het gemak 2 kadetjes gepakt. Vanmiddag een smoothie met amandelmelk, blauwe bes, banaan, zonnebloempitten en acaipoeder. Toen ik op de bank zat bedacht ik me dat ik de spinazie was vergeten ::)

Gisteren een super lekkere smoothie geinspireerd op de Brekkie van Jason. 2 sinaasappels, havermelk, walnoten, lijnzaad, havervlokken en een husje kaneel. Die houd ik er zeker in :)

Vannavond eten we pita’s met gyros van kipdijvlees en sla. Morgenochtend en middag weer smoothies :)
Wat een lekker recept! Vanmorgen gemaakt, met nog banaantje erbij want dat moest op ;) en de walnoten vergeten :-X bedenk ik nu. Maar de sinaasappel en kaneel en haver combineren goed!
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3328937
hannabelgje schreef:Ik heb eerst gehakt gebakken, toen de courgette mee gevakken en toen de saus erbij gedaan. Was tomaat/mascarpone saus. Van de appie, helaas niet zelf gemaakt. Ik moet een batch maken en die invriezen in porties eigenlijk.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Dank je. Wij hebben inderdaad wel zelfgemaakte saus, maar je zou de courgette dus eerst even kunnen aanbakken begrijp ik.
Door hannabelgje
#3328962
eelke schreef:Damn you Jason. Met je ziek worden van fastfood. Gisteren frietjes gegeten. En nu ziek >:(
Oei buikpijn ofzo Eelke? Sterkte ermee.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door eelke
#3328963
hannabelgje schreef:Oei buikpijn ofzo Eelke? Sterkte ermee.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Ja gewoon flut. En het gevoel dat ik moet spugen als ik eet. En het gevoel dat ik moet spugen als ik niet eet. Blegh.
Door hannabelgje
#3328966
eelke schreef:Ja gewoon flut. En het gevoel dat ik moet spugen als ik eet. En het gevoel dat ik moet spugen als ik niet eet. Blegh.
Ik heb het ook gehad. Pitabroodjes met kaas gegeten na een sapkuur. Krampen, buikpijn misselijk. Gelukkig wel na een paar uur weer over.
Ik hoop dat je je vlug beter voelt.
Frietjes na een sapkuur nooit geprobeerd. Ik ben ook geen super fan van friet. Ik kan daar normaal al niet goed tegen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3328986
eelke schreef:Damn you Jason. Met je ziek worden van fastfood. Gisteren frietjes gegeten. En nu ziek >:(
Je was gewaarschuwd he. ;)
Hopelijk voel je je gauw weer beter
Door Chouka
#3329006
Kaio schreef:
Waar zoek jij de kokosmelk?
Ze staan bij de Aziatische ingrediënten zoals woksaus, vissaus, sojasaus, platbroden etc.
(Destijds bij de delhaize ook)
ik heb het in de frigo's gezocht. Dan zal ik volgende keer eens verder kijken.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3329081
Chouka schreef:ik heb het in de frigo's gezocht. Dan zal ik volgende keer eens verder kijken.
staat nooit in de frigo, daar wordt ie hard van ;)


Oja ik heb gisteren omdat ik ook een apparaat wil om mee te nemen op vakanties ed, bij de mediamarkt een rode nutribullet gekocht voor 49 euro! (online kost ie nog steeds 69) Deze is zonder verdere accessoires maar die liggen hier toch dan alleen maar in de weg in de kast.
Hij maalt alvast beter dan mijn overleden blender!

ik zag daar ook deze staan, zag er robuust uit, maar twijfel toch eh vanwege het merk? Maar wel 1400 Watt en 35.000 toeren...
http://www.mediamarkt.nl/nl/product/_ph ... 97092.html
Door Anne in Zweden
#3329115
Kaio schreef:staat nooit in de frigo, daar wordt ie hard van ;)


Oja ik heb gisteren omdat ik ook een apparaat wil om mee te nemen op vakanties ed, bij de mediamarkt een rode nutribullet gekocht voor 49 euro! (online kost ie nog steeds 69) Deze is zonder verdere accessoires maar die liggen hier toch dan alleen maar in de weg in de kast.
Hij maalt alvast beter dan mijn overleden blender!

ik zag daar ook deze staan, zag er robuust uit, maar twijfel toch eh vanwege het merk? Maar wel 1400 Watt en 35.000 toeren...
http://www.mediamarkt.nl/nl/product/_ph ... 97092.html

Bij twijfel zoek ik altijd naar gebruikersrecensies op Amazon:

Wel moet je er bij Amazon soms op letten of het wel om echte recensies gaat; soms zie je dat ze in gebroken Duits zijn geschreven, en dan een heleboel in dezelfde stijl, en allemaal positief... Maar als je daar een beetje op let, krijg je wel een goed beeld van het product.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3329117
had ik nog niet gedaan, maar duidelijk dus, waarom ik bij het merk al twijfelde...alles doet het goed maar kwaliteit bij frequent afmatten laat te wensen over dus
Door Chouka
#3329133
Kaio schreef:staat nooit in de frigo, daar wordt ie hard van ;)


Oja ik heb gisteren omdat ik ook een apparaat wil om mee te nemen op vakanties ed, bij de mediamarkt een rode nutribullet gekocht voor 49 euro! (online kost ie nog steeds 69) Deze is zonder verdere accessoires maar die liggen hier toch dan alleen maar in de weg in de kast.
Hij maalt alvast beter dan mijn overleden blender!

ik zag daar ook deze staan, zag er robuust uit, maar twijfel toch eh vanwege het merk? Maar wel 1400 Watt en 35.000 toeren...
http://www.mediamarkt.nl/nl/product/_ph ... 97092.html
vandaag ging ik een andere kopen en voor ik vertrok heb ik hem nog even getest en hij deed het weer. Smoothie gemaakt en hij stopte weer na even,... blijkt dat ik hem er niet vast genoeg op gezet heb en dat hij dus lostrilt. Ik kan dus weer verder met de mijne.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door