Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#3327253
Ik had het ook koud! Zelfs mn temp nog gemeten omdat dat normaal wel een ding is als ik koorts heb. Ik kreeg het maar niet warm, terwijl het door de kachel 22 graden was en ik met dikke trui, sjaal en ingepakt in een dekentje op de bank zat.
Later op de avond werd dat minder.

Ik werd brak wakker. Ik voel me verkouden, blegh.
Door Siberienne
#3327257
@Anne: als je de smaak te slap vindt, zou je nog wat gember(poeder) toe kunnen voegen, doe ik bij sommige juices ook.

Is trouwens ook verwarmend, gemberthee ook. Er zijn meer kruiden theeen die verwarmend werken, ik zit even heel hard te denken welke dat ook alweer zijn, maar kan er even niet op komen. Chai vind ik zelf erg lekker als ik het koud heb.
De ‘forever young’ van Yogi thee is iig wat stevig en kruidig. Zelfs de meneer drinkt die hier wel eens.

Sterkte iedereen hier die de challenge doet!
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3327261
oo ik weet nog dat ik het tijdens mijn allereerste juicechallenge van 7 dagen mega koud had. Volgens mij was het ook nog eens een graadje of 10 kouder dan nu hoor.
Vooral wat thee drinken ;) En ik dronk groene thee met vleugje smaak, ik vind die kruidentheeën echt :puke: Ja gember thee dat wil ook nog wel ;)
Door marina
#3327273
Ik vond die van vanmorgen ook lekker, had er wel wat (meer) nootjes doorgedaan ivm de notenpasta. Voelt aardig gevuld.

Die 3de shake van gisteren vond ik echt niet lekker, echt met tegenzin weggewerkt.
Ik denk dat ik het na vandaag voor gezien hou, ik mis warm eten (bij mij ook 2a3keer per dag in de winter) en het kauwen teveel.

Hoewel... Ik ging vanmorgen op de weegschaal staan :D ;D
Door hannabelgje
#3327277
Ik heb ook besloten dat ik het ga combineren met de soepjes van Jason. Zeker in de avond is iets warms wel erg lekker. En zijn soepjes zijn ook erg verantwoord uiteraard. Kijken of ik donderdag tijd heb om een soepje in elkaar te draaien.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3327284
Ik eet vandaag sowieso bataat-chilli-kokos soep, die is zo lekker :D
En ik dacht eraan om toch donderdag of zo juist te beginnen met het programma ;D , heb nu 2 op die ik ok vond nl.
Mijn hersenen moeten gereset worden en er moet sowieso gewicht af ook ivm peesplaatontsteking/hielspoor. Dus en Jason is altijd zo motiverend ;D
Laatst gewijzigd door Kaio op di 09 jan 2018, 12:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Anne in Zweden
#3327297
Die van vanochtend was inderdaad lekker, al moet ik opbiechten dat ik het poeder heb weggelaten en er wat vanille door heb gedaan. En vanavond inderdaad een soepje. Ik merkte gisteren dat dat beetje zout me echt een opkikker gaf.
Door eelke
#3327300
Ik zit nu aan de tweede. Het verschil met de weegschaal was 1.2 kilo :o en dan was ik vandaag nog niet eens naar het toilet geweest. Merk wel dat ik inderdaad veeeel moet plassen steeds.

Voelde me vanmorgen echt ruk. Dikke ogen, zere keel, moe. Maar goed, gisterenochtend was ik vrij dus kon ik langzaam opstarten, vandaag moest ik werken en ging het dus sneller. Dat is dus lastiger met 1 kop koffie blijkbaar...

Net reed ik naar huis van de bespreking, en ik voel me eigenlijk best goed! Terwijl ik toch met veel mensen in een bedompte ruimte heb gezeten, normaal kom ik daar heeeeeeeeeeel suf uit.

Ik heb wel het idee dat ik stink ofzo. Kan dat? Sterkere zweetlucht terwijl ik vanmorgen gedoucht en schone kleding aan gedaan heb. En mijn ochtendurine :-X
Door hannabelgje
#3327301
Ik denk dat je dan toch wat aan het ontgiften bent Eelke. Ik ben ff in mijn pauze wezen wandelen. Zometeen weer braaf terug en dan pak ik nummer 2.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3327303
Ik zit ook aan de tweede, wel te vroeg.... Ik vind 'm lekker!! Die van vanochtend ook trouwens

Zit gelijk aan mezelf te snuffelen ;D maar ruik niks vies.....

Ik voelde me heerlijk uitgerust vanochtend, heb ook wel iets van 9 uur geslapen :o Ik drink 's ochtends nog wel 2 koppen koffie. Normaal (op een werkdag) heb ik er voor 7:00 al minimaal 4 op en dan de rest van de dag nog.... :-[ dus die 2 gun ik me dan maar. Rest van de dag drink ik water of thee, pies me suf idd ;D
Door eelke
#3327304
Ik had de eerste om 8.00 dus nu wel echt trek in de tweede. Ik had ook niks mee naar de vergadering, en tot overmaat van ramp waren en soezen, merci chocolade en bonbons. Waar ik niks van gepakt heb. :cool:

Vanmiddag dan een appeltje en dadeltje, en de laatste kan ik pas om 19.00 drinken, dus nu zit er ook wel weer even wat tussen.

Nu thuiswerken, en eind van de middag lopen met Joep. Toch makkelijker om niet te gaan snaaien op een werkdag vind ik, ipv net als gisteren een hele dag thuis.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door