Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3324772
Spikkelneus schreef:Dat zijn geen vingers, dat is een koekje, dat was het hele idee van de foto, maar dat is dus niet helemaal overgekomen merk ik.... :-[
Mijn foto is ook niet scherp, omdat hij enorm is ingezoomd van een grotere foto. Het ging er om dat het Tungstens halve verjaardag was. Ik heb veel mooiere foto´s van hem, met sneeuw en al, scherp en in kerstsfeer.....
Zoiets.....

IMG_8601 (2).JPG

Misschien moet ik mijn inzending aanpassen....

O nee sorry, dacht echt dat het een foutje was maar is niet erg hoor. Gaat uiteindelijk om de blik in zijn ogen en die is super mooi, tevreden en rustig :-* :-* :-*

Nog gefeliciteerd met zijn halve verjaardag :biggrin2:
#3324778
Ik ben Ziva en zal jullie wat vertellen...
Ziva.JPG
Ziva.JPG (572.9 KiB) 1757 keer bekeken
3 jaar geleden stond er ineens een pup in de kamer want winni vond dat ik nogal begon in te kakken sinds ze gestopt was met de hondenuitlaatservice. Tjonge jonge zeg...dat is me toch een na aper geworden!
Bankhangen!
bankhangen.jpg
bankhangen.jpg (2.46 MiB) 1757 keer bekeken
En ik moet steeds spelen!
IMG_1686.JPG
IMG_1686.JPG (317.68 KiB) 1757 keer bekeken
Hallooo NINA.... kom er effe bij pffff.....ik sta hier een verhaaltje te vertellen....
Afbeelding
......voor de Kerstfoto!
Afbeelding
#3324779
Hallo beste honden- en mensenvrienden, Atz hier! Wat hebben jullie nu weer voor rare wedstrijd bedacht?! Lag ik net lekker bij de kachel te slapen, wil mijn vrouwtje ineens een "kerstige" foto van mij maken. Nou dacht het dus ff niet hè!

Ik heb meteen korte metten gemaakt met dat pluizige kerstmutsen-ding, dat zal d'r leren. En nou ga ik weer lekker naar mijn kachel en mijn warme dekentje.

Poot van Atz!
image.jpeg
image.jpeg (1.71 MiB) 1754 keer bekeken
#3324784
image.jpg
image.jpg (978.05 KiB) 1732 keer bekeken
Sien is de afgelopen paar jaren, en dan vooral het laatste jaar, erg gegroeid.
Deze keer niet in de breedte zoals gewoonlijk, maar geestelijk gegroeid.
Zo weet ze inmiddels dat ze een poesje is en dat als ze later groot is, niet op mij zal gaan lijken. Ze heeft inmiddels als 2x een muis gevangen (en opgegeten?) in de tuin. Sien had vroeger pica. Dit is tegenwoordig heel erg goed onder controle.
Maar het belangrijkste is, is dat ze een engelengeduld heeft met de kinders. Voordat Lennard en Fabian hun grijpfunctie hadden ontwikkeld, wilde ze graag voor hun als kruik fungeren. Vera geeft ze graag pootjes en ze laat zich aaien en zegt dan soms zelfs purrr. En eigenlijk vindt ze ze heel erg gezellig.
Vroeger was ze bang voor kinderen en kijk nu :-*
#3324785
Aprilsnow schreef:IMG_6185.JPG

Nou vooruit dan zal ik ook even mijn bijdrage leveren. Het is niet echt een grappig of spannend verhaal en de foto is ook niet de beste want die heeft mijn baasje gemaakt.
Mijn baasje is namelijk van het type die het zo grappig vindt dat ik uren zit te wachten tot het vrouwtje thuis komt van het werk.
Het liefst zou ik bij de poort wachten maar dat vind hij dan weer niet goed. Blijkbaar heeft hij een ander beeld van hoe belangrijk het is om de oprit, trottoir, fietspad, parkeerstrook, weg, parkeerstrook, fietspad en trottoir te scannen op eventuele bedreigingen. En ze lopen er echt hoor. Van die viervoeters die aan het wandelen zijn met een tweevoeter aan de lijn. Die doen net alsof ze alleen maar voorbij lopen maar ik heb ze in de smiezen hoor en laat heel duidelijk blijken dat ze niet aan de deur hoeven te komen.

Maar goed dat wil mijn baasje dus niet en daarom heeft hij een extra poortje gemaakt en daar zit ik dan maar te wachten op het vrouwtje. Zoals ook laatst toen het sneeuwde. Ik geef daar echt niets om. Mijn vacht doet het nog prima en ook mijn gat is zo goed geïsoleerd dat dat beetje sneeuw me dus niet deert. Mijn baasje heeft daar geen idee van en heeft dus een foto van mij gemaakt om aan mijn vrouwtje te sturen. Daarbij zet hij dan: 'waar blijft mijn vrouwtje'. En weet je... dat werkt. Mijn vrouwtje vind dat dan zo sneu dat ze haar best doet om eerder thuis te komen. Daar ben ik dan weer heel blij mee.... Dus ik zal nooit aan iemand verklappen dat die sneeuw me echt niets doet. Ik hoop dat jullie dat geheimpje voor mij wel willen bewaren.

Ik wacht nu dus op de volgende lading sneeuw :-\ Ik had gehoopt op een witte kerst maar dat zit er blijkbaar niet meer in..... Gelukkig hebben zowel het baasje als het vrouwtje iets wat ze vakantie noemen. Dus voorlopig hoef ik het wachttrucje niet uit te halen :cool:

Graag wil ik de andere viervoeters en gevederde vriendjes hier een hart onder de riem steken:
Kaela, poseren op een standaard met iets wat je niet kan eten ::) dat is toch niet grappig;
Joris, jouw voetstapjes in de sneeuw waarin je ziet hoe jij een team vormt met jouw mensen, maar waar je toch die andere pootjes mist :'(
Rocky die op moet passen dat hij niet verblind wordt door de lampjes en dat zijn mensen dan niet begrijpen dat hij pas begonnen was;
Billy (ik hoop dat ik je naam goed gok, ik ben daar zo slecht in) maar het kan niet dat ze zonder jouw toestemming mutsenfoto's van je maken, ik begrijp je blik maar al te goed (tip van mij, volgende keer gewoon wegkijken hoor);
Katja wat lief dat je blijft zingen voor die witte kerst. Ik denk dat je mams je teveel heeft gestoord met de camera en dat we daarom geen witte kerst hebben :(
Jazz puur natuur foto's zijn het beste, wat leuk dat je zo van de sneeuw geniet. Jammer dat het niet zo vaak sneeuwt hé.
Kluifje ik dacht even dat we te maken hadden met een heuse sneeuwwolf en je hebt er ook nog zo'n stoere outfit bij aan. Wat kan dat sneeuwvolkje dan boeien. Mensen maken zich toch zo druk om niets;
Voor de twee blonde vrienden bij de versierde boom, knap dat jullie die muts dan op laten staan en er dan ook nog zo blij bij kijken :???:
Lieve Aiuto ik kan voor jou alleen maar heel veel respect hebben, zo'n herstel daar moet je wel trots op zijn. Ga zo door :-*
Annie je ligt er echt bij als een koningin. Zorg je goed voor jouw mensjes want kwispelende staarten missen is zo moeilijk. Zeg dan wel even dat ze een volgende keer eerst toestemming vragen om een foto te maken, zeker op privétronen moet je in alle rust jezelf kunnen zijn.
Hugo ik begrijp dat je blij bent dat je deze kerst er 'gewoon' nog bent maar je mag je baasjes best duidelijk maken dat je die lampjes maar zo, zo vindt... ook al wordt je wel heel mooi belicht. Ik zeg gewoon tot volgend jaar :-*
Ach Tara, wat goed dat je een eigen tafeltje hebt en je baasjes in 10 maanden al zo goed op hebt kunnen voeden. Ik denk dat ik maar eens bij jou in de leer moet ;D
Fritzi jij mag echt wel blij zijn met dat engeltje op je schouder alleen dat lekkers voorhouden zodat je al kwijlend op de foto staat dat kan toch echt niet hoor :-\ gelukkig zijn je baasjes voor de rest heel zorgzaam maar dit is toch echt op het randje.
En dan die malle Joy, lig je eindelijk lekker rustig met een sneeuwman die toch voor jou in huis was.... zetten ze je bijna als een crimineel neer. Goed van je dat je doet alsof je heeeel oud bent en ze daarom blij zijn dat je dingen pikt.... wijze les voor mij om mee te nemen als ik ook zo jong als jou ben.
Ik snap er ook niets van Bono dat mensen zo'n rare glimmende dingen in huis halen. Goed van je dat je het even inspecteert, je moet tenslotte in de gaten houden wat ze doen. Let de volgende keer op dat je vrouwtje niet in de buurt is (ook al zie je op de foto wel hoe mooi je vacht is, ik ben er jaloers op hoor).
Ilan wat maak jij veel mee. Zeg je wel tegen je vrouwtje dat ze ook een beetje rekening met jou mag houden, al dat wachten is toch niet te doen.
Over de vakantiepret in Oostenrijk heb ik eigenlijk niet zo veel te zeggen. Jullie boffen maar hoor met al die sneeuw.
En Tungsten jij bent wel een bofkont hoor, ga zo door kanjer en niet meer zo'n gekke dingen doen als een maagkanteling en opgeven. Na wat jij bereikt hebt. Je vrouwtje moet wel leren de vingers voor de camera weg te halen dan had je er nog mooier op gestaan ;) Maar dat leg je haar vast nog wel een keer uit.
Floris ik begrijp dat jouw vrouwtje als jou zo ziet liggen een heel ander idee bij kerstballen heeft maar jonguh toch dat kan zo toch niet. Je bent toch wel een beetje beledigd dat ze je zo open en bloot op een forum gooit.
Scott je lijkt zo wel heel groot, dat is natuurlijk wel stoer. Ik vind het goed van je dat je niet onnodig gaat zitten wachten terwijl je van alle kanten bekeken wordt door een stel schapen... je hebt ze toch niet ingebeeld omdat ze niet op de foto staan :biggrin2:
En dan het broertje, reactief... dat is zo'n mensenwoord. Laat je niets aanpraten, jij hebt gewoon je eigen unieke kijk op de wereld en reageert daar ook naar behoren naar ;)
En je zusje, goed van je dat je lekker verveeld in de camera kijkt. Je mag best laten zien dat je het helemaal niets vind om op een moment van uitbuiken (of wachten op wat lekkers) weer op de foto te moeten. Kan ik nog wat van leren.

Ik hoop dat jullie in ieder geval in 2018 een hele fijne tijd hebben :kerstzwaai: :sneeuwpop:
;D ;D ;D ;D
Heerlijk verhaal! De kwijl is inderdaad op of over het randje :biggrin2: . En een prachtige foto :smitten:
#3324786
koekje schreef:image.jpg

Sien is de afgelopen paar jaren, en dan vooral het laatste jaar, erg gegroeid.
Deze keer niet in de breedte zoals gewoonlijk, maar geestelijk gegroeid.
Zo weet ze inmiddels dat ze een poesje is en dat als ze later groot is, niet op mij zal gaan lijken. Ze heeft inmiddels als 2x een muis gevangen (en opgegeten?) in de tuin. Sien had vroeger pica. Dit is tegenwoordig heel erg goed onder controle.
Maar het belangrijkste is, is dat ze een engelengeduld heeft met de kinders. Voordat Lennard en Fabian hun grijpfunctie hadden ontwikkeld, wilde ze graag voor hun als kruik fungeren. Vera geeft ze graag pootjes en ze laat zich aaien en zegt dan soms zelfs purrr. En eigenlijk vindt ze ze heel erg gezellig.
Vroeger was ze bang voor kinderen en kijk nu :-*
Die foto :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
#3324789
koekje schreef:image.jpg

Sien is de afgelopen paar jaren, en dan vooral het laatste jaar, erg gegroeid.
Deze keer niet in de breedte zoals gewoonlijk, maar geestelijk gegroeid.
Zo weet ze inmiddels dat ze een poesje is en dat als ze later groot is, niet op mij zal gaan lijken. Ze heeft inmiddels als 2x een muis gevangen (en opgegeten?) in de tuin. Sien had vroeger pica. Dit is tegenwoordig heel erg goed onder controle.
Maar het belangrijkste is, is dat ze een engelengeduld heeft met de kinders. Voordat Lennard en Fabian hun grijpfunctie hadden ontwikkeld, wilde ze graag voor hun als kruik fungeren. Vera geeft ze graag pootjes en ze laat zich aaien en zegt dan soms zelfs purrr. En eigenlijk vindt ze ze heel erg gezellig.
Vroeger was ze bang voor kinderen en kijk nu :-*

Briljant :biggrin2:
#3324816
Kim_S schreef:Hallo beste honden- en mensenvrienden, Atz hier! Wat hebben jullie nu weer voor rare wedstrijd bedacht?! Lag ik net lekker bij de kachel te slapen, wil mijn vrouwtje ineens een "kerstige" foto van mij maken. Nou dacht het dus ff niet hè!

Ik heb meteen korte metten gemaakt met dat pluizige kerstmutsen-ding, dat zal d'r leren. En nou ga ik weer lekker naar mijn kachel en mijn warme dekentje.

Poot van Atz!

image.jpeg
Hij kijkt ook echt van "dachutnie" ;D ;D ;D
#3324846
Hallo allemaal, hier Charlie! Ik wil jullie toch eens wat vertellen. Ik ben natuurlijk een mooie lieve poedel, maar weten jullie wel wat ik allemaal moet ondergaan om een beetje knap te blijven? Het is niet erg kerstig maar aan het eind zei vrouwtje wel dat ik er weer op mijn kerstbest uitzie.

Allereerst gaat mijn baasje mij wassen, echt niet normaal, overal heb ik dan sop. Zo oneerlijk, gaat vrouwtje een foto van mij maken, terwijl ik er zo bij sta, dat geloof je toch niet! Heb wel even laten zien dat ik daar niet blij mee was.

Afbeelding

Overigens vind ik dat wassen stiekem wel een beetje lekker, krijg er altijd een goede massage bij. Vervolgens gaat vrouwtje mij helemaal droogblazen met zo'n herrieding en borstelt ze mij helemaal uit. Ik lijk dan wel ontploft, twee keer zo breed ben ik dan. Afbeelding
Afbeelding


En dan moet ik heulllll lang op de tafel staan, dan gaat vrouwtje mij te lijf met scharen en een scheerapparaat. Ik ben altijd weer blij dat ik er levend afkom. Maar als echte stoere knaap onderga ik alles superbraaf.
Heb ik weer een lief koppie of wat!

Afbeelding

En natuurlijk nog even braaf bij de kerstboom poseren, maar het werd al donker en ik was er eigenlijk wel klaar mee.
Maar vrouwtje had gelijk, ik ben weer helemaal op mijn kerstbest. Vinden jullie ook niet?

Afbeelding

Voor alle barfplaatsdiertjes hele fijne kerstdagen en een goed en gezond vuurwerkloos 2018! Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door