Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3324229
Ik wil meedoen met deze foto van mijn lieve Joy, nu 13,5 jaar oud. Mn eerste sport hondje, waar ik zooo waanzinnig gek op ben !
Begin dit jaar werd ze slechter, ik moest stoppen met hardlopen en steppen met haar, en daarna ging het snel, haar bespiering werd rap minder. En erger nog, ze leek niet zoveel lol meer te hebben. Ik ben toen begonnen met extra supplementen (oa etherische olien) en wow ! Ze leefde helemaal op. Als ik beneden kom, komt ze me weer begroeten ! Ze is vrolijk en ze speelt weer !
Vandaag hoorde ik gerommel, ga ik kijken, is ze volop aan het spelen met de nieuwe sneeuwpop.... ze keek alsof ze betrapt was, hahaha...
Daarna ging ze heel voldaan liggen. Heerlijk, van mij mag ze nog veel meer pikken en nog veel meer gekke dingen bedenken !
En dacht ik eerst dat dit haar laatste kerst zou zijn... nu gaan we er gewoon vanuit dat ze er volgend jaar ook nog bij is :smitten:
83DE02A6-5AEF-47A6-9A94-4F40DE141FBE.jpeg
83DE02A6-5AEF-47A6-9A94-4F40DE141FBE.jpeg (1.21 MiB) 1402 keer bekeken
Deze foto's horen bij mn verhaaltje, de onscherpe bewogen fotoś van een spelende Joy en haar blije koppie tijdens het uitlaten vandaag !
80C48BB7-070E-4FDA-A569-283C8FE60CD7.jpeg
80C48BB7-070E-4FDA-A569-283C8FE60CD7.jpeg (1.72 MiB) 1402 keer bekeken
#3324263
miik schreef:Ik wil meedoen met deze foto van mijn lieve Joy, nu 13,5 jaar oud. Mn eerste sport hondje, waar ik zooo waanzinnig gek op ben !
Begin dit jaar werd ze slechter, ik moest stoppen met hardlopen en steppen met haar, en daarna ging het snel, haar bespiering werd rap minder. En erger nog, ze leek niet zoveel lol meer te hebben. Ik ben toen begonnen met extra supplementen (oa etherische olien) en wow ! Ze leefde helemaal op. Als ik beneden kom, komt ze me weer begroeten ! Ze is vrolijk en ze speelt weer !
Vandaag hoorde ik gerommel, ga ik kijken, is ze volop aan het spelen met de nieuwe sneeuwpop.... ze keek alsof ze betrapt was, hahaha...
Daarna ging ze heel voldaan liggen. Heerlijk, van mij mag ze nog veel meer pikken en nog veel meer gekke dingen bedenken !
En dacht ik eerst dat dit haar laatste kerst zou zijn... nu gaan we er gewoon vanuit dat ze er volgend jaar ook nog bij is :smitten:

83DE02A6-5AEF-47A6-9A94-4F40DE141FBE.jpeg

Deze foto's horen bij mn verhaaltje, de onscherpe bewogen fotoś van een spelende Joy en haar blije koppie tijdens het uitlaten vandaag !
80C48BB7-070E-4FDA-A569-283C8FE60CD7.jpeg
Wat een heerlijke foto's! En wat fijn dat ze een 2de jeugd is begonnen :-*
#3324264
Laika schreef:Als je hond met beginnende dementieklachten begin februari een hersenbloeding krijgt dan staat je wereld even stil. Vooral de eerste periode was erg heftig en we hebben er echt wel over gedacht om hem te laten gaan. Toch kozen we voor het leven en gaven hem een kans. Hij krabbelde er langzaam weer bovenop zodat de hoop op dagen, weken en zelfs maanden werden. Nu ziet het er naar uit dat we zelfs samen de feestdagen door gaan brengen. Het zal de laatste keer zijn want de tand des tijds knaagt onverbiddelijk voort maar we prijzen ons elke dag gelukkig dat hij nog in ons midden is. Lieve Aiuto, dat we je nog maar lang mogen horen en zien.

DSC05745-uit-webuit.jpg
Ik krijg er een beetje tranen van in mijn ogen :'( . Zo ontroerend en ook oh zo moeilijk wetende dat dit de laatste keer zal zijn :'( :-*
#3324277
miik schreef:Ik wil meedoen met deze foto van mijn lieve Joy, nu 13,5 jaar oud. Mn eerste sport hondje, waar ik zooo waanzinnig gek op ben !
Begin dit jaar werd ze slechter, ik moest stoppen met hardlopen en steppen met haar, en daarna ging het snel, haar bespiering werd rap minder. En erger nog, ze leek niet zoveel lol meer te hebben. Ik ben toen begonnen met extra supplementen (oa etherische olien) en wow ! Ze leefde helemaal op. Als ik beneden kom, komt ze me weer begroeten ! Ze is vrolijk en ze speelt weer !
Vandaag hoorde ik gerommel, ga ik kijken, is ze volop aan het spelen met de nieuwe sneeuwpop.... ze keek alsof ze betrapt was, hahaha...
Daarna ging ze heel voldaan liggen. Heerlijk, van mij mag ze nog veel meer pikken en nog veel meer gekke dingen bedenken !
En dacht ik eerst dat dit haar laatste kerst zou zijn... nu gaan we er gewoon vanuit dat ze er volgend jaar ook nog bij is :smitten:

83DE02A6-5AEF-47A6-9A94-4F40DE141FBE.jpeg

Deze foto's horen bij mn verhaaltje, de onscherpe bewogen fotoś van een spelende Joy en haar blije koppie tijdens het uitlaten vandaag !
80C48BB7-070E-4FDA-A569-283C8FE60CD7.jpeg
Wat bijzonder zeg, wat geweldig hoe ze zo weer helemaal is opgeleefd! Genieten van de ondeugden. :-*
#3324282
Krijgen we een prachtige mand die lekker ligt en waar ik ook nog eens op kan staan om naar buiten te kijken. Zet dat mens rare glinsterende dingen op de vensterbank. Dat moet dus ook ff gecontroleerd worden.
20171220_073105.jpg
20171220_073105.jpg (3.66 MiB) 1207 keer bekeken
Laatst gewijzigd door tt-tjes op wo 20 dec 2017, 07:34, 1 keer totaal gewijzigd.
#3324295
tt-tjes schreef:Krijgen we een prachtige mand die lekker ligt en waar ik ook nog eens op kan staan om naar buiten te kijken. Zet dat mens rare glinsterende dingen op de vensterbank. Dat moet dus ook ff gecontroleerd worden.
(helaas staat de foto weer dwars)


20171219_090511.jpg
Prachtig :smitten:

Ik denk dat je foto te hoog is. Stuur 'm anders ff naar mij ([email protected]) en dan verklein ik 'm en kijk ik of het werkt. Ik had met mijn foto ook al moeite met de hoogte.
#3324377
Het was een speciale dag vandaag: we gingen met de auto op stap. Alle baasjes en ik. Toen de auto stopte mocht ik even plassen en toen gingen we ergens naar binnen. Daar waren heel veel mensen en kon je heel ver lopen, maar ik mocht daar nergens plassen. Ik vond het verder wel gezellig. We gingen ook nog met de lift.
Toen moest ik heel lang horecatraining doen. Gelukkig niet op de harde vloer.
IMG-20171220-WA0003.jpeg
IMG-20171220-WA0003.jpeg (1.04 MiB) 1192 keer bekeken
Ik kreeg ook koekjes dus ik denk dat het zo goed was.
Na een tijdje gingen we ergens staan. Tussen andere mensen. Kei saai en het duurde lang dus ik vroeg of we konden gaan, maar dat mocht niet.
Opeens deed iedereen heel blij. Ik ook, daar was de broer weer! Ik had hem al heel lang niet gezien. Hij was op vakantie ofzo, superlang.
20171220_141646.jpg
20171220_141646.jpg (3.93 MiB) 1192 keer bekeken
20171220_141649.jpg
20171220_141649.jpg (3.86 MiB) 1192 keer bekeken
Het was dezelfde broer die heel lang in het ziekenhuis was 2 jaar geleden dus hij had een speciale reis gemaakt om die periode echt af te sluiten.

Nou toen gingen we weer horecatraining doen, weer dat eind lopen en toen mocht ik eindelijk weer plassen.
In de auto ben ik lekker gaan slapen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door