Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door janninneee
#3322380
In Mei werd ik gebeld door Johan Nijenhuis of ik interesse had om Liz in een film te laten spelen. Uhmmm ja natuurlijk heb ik dat. Er waren nog een paar honden die kans maakte en ze moest leren blaffen op commando. Nou dat geoefend en ze kende het zo. Filmpjes gestuurd en toen maar afwachten.
in Juni ging mijn telefoon weer...
ze wilde met Liz aan de slag. Ik kreeg 2 opname dagen door.
In de week voor de opnames kwam er nog een dag bij en veranderde de tijden van de eerste dag.

De eerste dag was 19 Juli in het kasteel van oegstgeest. Hartstikke leuke dag. Hier ontmoette ze voor het eerst haar nieuwe baas en het klikte meteen tussen die 2.
Er waren verschillende cameraploegen van rtl Boulevard en shownieuws aanwezig

en ja daar was ze dus ook te zien.
Rtl Boulevard
https://www.rtl.nl/video/2a2309af-d62c- ... cf25a51c4/

Shownieuws
http://www.show.nl/rubrieken/film-tv/20 ... -met-eten/

Een week erna hadden we nog 2 opname dagen in maartensdijk en wat ben ik onwijs trots op Liz, ze heeft het zogoed gedaan
De crew en cast was helemaal gek op der en ze is echt dikke maatjes geworden met haar ´Baas´ in de film.

Afbeelding

De film is inmiddels in Premiere gegaan en de ladies night was de best bezochte in Nederland dit jaar.


Vanaf 7 December voor iedereen te zien in de bioscoop.

Afbeelding

wat foto´s achter de schermen
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door janninneee
#3322404
src_esther schreef:Fijn dat jij en Liz het leuk vonden.
Ik hoop dat je er zelf continue bij bent geweest.
Uiteraard ben ik er de hele tijd bij geweest. Soms had ik me achter de bosjes verstopt omdat ze anders naar mij toe gerend kwam :P
maar ik kon precies zien wat er gebeurde. er was 1 meisje op de set die haar overal bij begeleide en die 2 waren echt dol op elkaar.
De acteur waar ze samen mee speelde deed het ook echt heel leuk met haar. Dan lagen ze weer over de grond te rollen samen. als we sochtends op de set kwamen was het eerste wat ze deed in zn armen springen en even knuffelen hahaha,
Gebruikersavatar
Door janninneee
#3322407
Eef+doggies schreef:Wat leuk dat ze zoveel plezier heeft gehad :)
Vooral die eennalaatste foto is super :D
haha jaa je ziet echt hoeveel plezier ze had op die foto!
Door src_esther
#3322410
janninneee schreef:Uiteraard ben ik er de hele tijd bij geweest. Soms had ik me achter de bosjes verstopt omdat ze anders naar mij toe gerend kwam :P
maar ik kon precies zien wat er gebeurde. er was 1 meisje op de set die haar overal bij begeleide en die 2 waren echt dol op elkaar.
Heel verstandig om er bij te blijven, altijd doen.
janninneee schreef:De acteur waar ze samen mee speelde deed het ook echt heel leuk met haar. Dan lagen ze weer over de grond te rollen samen. als we sochtends op de set kwamen was het eerste wat ze deed in zn armen springen en even knuffelen hahaha,
Henry van Loon? Die is heel grappig.

Je bent toch wel netjes betaald door meneer Nijenhuis en niet afgescheept met een onkostenvergoeding?
Gebruikersavatar
Door janninneee
#3322411
src_esther schreef:Heel verstandig om er bij te blijven, altijd doen.


Henry van Loon? Die is heel grappig.

Je bent toch wel netjes betaald door meneer Nijenhuis en niet afgescheept met een onkostenvergoeding?
hahaha jaaa henry is echt super aardig ook!
plien, carly, beppie en matteo zijn trouwens ook echt super.
met henry nog steeds contact.

hahaha meneer nijenhuis heeft ons uiteraard goed betaald.
Door src_esther
#3322413
janninneee schreef:hahaha jaaa henry is echt super aardig ook!
plien, carly, beppie en matteo zijn trouwens ook echt super.
met henry nog steeds contact.
Leuk dat je nog steeds contact hebt met Henry, ik geloof meteen dat hij super aardig is. Plien ook. Carly en Matteo nog nooit van gehoord, misschien leef ik onder een steen...
Beppie Melissen? :-X
janninneee schreef:hahaha meneer nijenhuis heeft ons uiteraard goed betaald.
Ah, mooi. Goedzo. Dus Liz is lekker verwend door jou. ;)
Gebruikersavatar
Door janninneee
#3322414
src_esther schreef:Leuk dat je nog steeds contact hebt met Henry, ik geloof meteen dat hij super aardig is. Plien ook. Carly en Matteo nog nooit van gehoord, misschien leef ik onder een steen...
Beppie Melissen? :-X


Ah, mooi. Goedzo. Dus Liz is lekker verwend door jou. ;)
jaa beppie melissen echt een super aardige vrouw.
carly wijs! die speelt ook in zoveel series.
Matteo kende ik ook niet haha maar moet eerlijk zijn henry kende ik ook niet. :P

uhm liz heeft een dekking gehad dat vond ik wel genoeg hahhaha
Door Lizzy
#3322426
Jaaaaaa, dat kan ik me voorstellen, dat je super trots bent!!!!! Het is ook hartstikke leuk! Nee, hartstikke geweldig zelfs! Zo gaaf om Liz te zien schitteren op het witte doek :smitten:
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3322455
Oh, wat leuk!
Wat lijkt me dat een geweldige ervaring om allemaal mee te mogen maken.
Super dat Liz zo goed begeleid is op de set en dat de acteurs zo gek op haar waren!!! (niet verwonderlijk natuurlijk. :P )
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door