Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3320179
Product & Tracking Information
See Available Actions
Postal Product:
Priority Mail International Parcels
Features:
International Parcels


Date & Time Status of Item Location
November 11, 2017, 2:35 pm Delivered NETHERLANDS
Your item was delivered in NETHERLANDS at 2:35 pm on November 11, 2017.
November 11, 2017, 12:02 pm Addressee not available - Addressee advised to pick up the item AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENT, NETHERLANDS
November 11, 2017, 10:14 am Attempted Delivery - Item being held, addressee being notified AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENT, NETHERLANDS
November 11, 2017, 9:51 am Arrival at Post Office NETHERLANDS

Waar is mijn pakje nu?
Ik heb niks gezien of gehoord, en we waren allebei de hele dag thuis ::)
Er lag ook geen briefje op de mat...
Of is 'ie 'in Nederland' ?
#3320190
Er staat ook ‘Adressee not available’ . Dat maakt me weer in de war. Bij ‘Kassa’ lees ik rare verhalen over pakjes uit de VS die, eenmaal in NL, niet meer te volgen zijn...


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
#3320191
- pien - schreef:Product & Tracking Information
See Available Actions
Postal Product:
Priority Mail International Parcels
Features:
International Parcels


Date & Time Status of Item Location
November 11, 2017, 2:35 pm Delivered NETHERLANDS
Your item was delivered in NETHERLANDS at 2:35 pm on November 11, 2017.
November 11, 2017, 12:02 pm Addressee not available - Addressee advised to pick up the item AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENT, NETHERLANDS
November 11, 2017, 10:14 am Attempted Delivery - Item being held, addressee being notified AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENT, NETHERLANDS
November 11, 2017, 9:51 am Arrival at Post Office NETHERLANDS

Waar is mijn pakje nu?
Ik heb niks gezien of gehoord, en we waren allebei de hele dag thuis ::)
Er lag ook geen briefje op de mat...
Of is 'ie 'in Nederland' ?
Ik heb dat geouwehoewah in Duitsland ook gehad; kreeg ik bericht dat ze om 04.32 uur een bezorgpoging hadden gedaan, maar er was niemand thuis. ::) Uiteindelijk moest ik het bij de douane in Leipzig gaan ophalen (en meteen de invoerrechten dokken). De daaropvolgende keren werd het wel gewoon met de post thuis bezorgd, en moest ik de invoerrechten bij de postbode ophoesten.

Heb je een telefoonnummer waarnaar je kunt bellen, van het A'dam Int'l Mail Center?
#3320210
Gelukkig heb ik na nog wat gegoogel en het raadplegen van Internationalparceltracking uitgevogeld dat mijn pakketje bij de sigarenboer in het dorp ligt...hèhè...toch gevonden...
Al blijft het raar dat er (n)iemand aan de deur is geweest en er geen briefje lag... ::)
Ben wel heel erg opgelucht dat ik niet moet gaan bellen en evt. naar Amsterdam maar gewoon morgen naar de sigarenboer, BTW betalen (€18,11) en naar huis met mijn pakje :) :) :)
#3320231
- pien - schreef:Product & Tracking Information
See Available Actions
Postal Product:
Priority Mail International Parcels
Features:
International Parcels


Date & Time Status of Item Location
November 11, 2017, 2:35 pm Delivered NETHERLANDS
Your item was delivered in NETHERLANDS at 2:35 pm on November 11, 2017.
November 11, 2017, 12:02 pm Addressee not available - Addressee advised to pick up the item AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENT, NETHERLANDS
November 11, 2017, 10:14 am Attempted Delivery - Item being held, addressee being notified AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENT, NETHERLANDS
November 11, 2017, 9:51 am Arrival at Post Office NETHERLANDS

Waar is mijn pakje nu?
Ik heb niks gezien of gehoord, en we waren allebei de hele dag thuis ::)
Er lag ook geen briefje op de mat...
Of is 'ie 'in Nederland' ?

Wah bijzonder datzelfde heb ik nu ook gehad met dit verschil dat wij het pakket nooit ontvangen hebben. In oktober...wij laten het altijd naar een ander adres sturen (winkel) dus altijd open. Ik zag ook delivered staan (dus was ervanuit gegaan dat het bij de bevriende winkeleigenaar lag) maar omdat er een China reis tussendoor zat niet opgehaald. Bij thuiskomst kwamen we dus achter hetzelfde probleem en helaas was ons pakket de dag ervoor teruggezonden onder het mom niet opgehaald. Heeft ook 2 weken bij een sigarenboer gelegen...Entirelypets zegt geld terug - verzendkosten MITS het terug komt...tot op heden hebben ze het niet retour ontvangen..ook de bevriende winkeleigenaar was gewoon open/aanwezig op 12 oktober in ons geval...

Onze stappen;
October 26, 2017, 7:33 pm
Unclaimed - Item returned to sender
AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENT, NETHERLANDS

October 12, 2017, 3:15 pm
Delivered
NETHERLANDS

October 12, 2017, 2:28 pm
Attempted Delivery - Item being held, addressee being notified
AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENT, NETHERLANDS

October 12, 2017, 2:11 pm
Arrival at Post Office
NETHERLANDS

October 12, 2017, 2:07 pm
Arrival at Post Office
NETHERLANDS

October 11, 2017, 9:51 pm
Customs clearance processing complete
NETHERLANDS
#3320270
Pauline schreef:als je nog niet hebt besteld, mag je er voor mij wel een fles bij bestellen. Delen we de kosten door 3.

Euhhhh ik gebruik Corta RX, is dat hetzelfde?
En ik wil ook wel mee bestellen als je nog niet besteld hebt!
#3320280
- pien - schreef:Volgende keer kun je meedoen Dian, als dat op tijd is voor jou...
Ben met de laatste fles bezig, weet niet hoelang ik daar nog mee kan doen. We zien wel, ik had even beter op moeten letten ;)
#3320303
- pien - schreef:Gelukkig heb ik na nog wat gegoogel en het raadplegen van Internationalparceltracking uitgevogeld dat mijn pakketje bij de sigarenboer in het dorp ligt...hèhè...toch gevonden...
Al blijft het raar dat er (n)iemand aan de deur is geweest en er geen briefje lag... ::)
Ben wel heel erg opgelucht dat ik niet moet gaan bellen en evt. naar Amsterdam maar gewoon morgen naar de sigarenboer, BTW betalen (€18,11) en naar huis met mijn pakje :) :) :)
Helaas...de 'pakjes van het weekend' waren nog niet bij de sigarenboer aangekomen...dus ik kan weer terug. Hopelijk morgen. Als ik tijd heb. Maar voor de zekerheid bel ik maar even of het er is voordat ik op pad ga ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door