Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door judith vd
#3316775
AF-SCHU-WE-LIJK!!!
Je schrikt je kapot!

Ik moet er wel enorm om lachen, maar ben zooo blij dat mijn honden dit niet overkomt.
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3316796
koekje schreef:Jaaaa, ik ben weer heel blij met katten!
Euh.... houtduiven, muizen (veel!) eksters en 1 rat heeft Willem in 14 jaar mee naar huis genomen.... Need I say more Afbeelding
Door smulpaap
#3316808
Wij gingen zomers in alle vroegte naar een recreatieplas met ons vorige viertal
Amber en Tessa waren altijd aan het snorkelen .... bodemonderzoek . En er viel natuurlijk altijd wel iets te vinden
Zie ik Amber in de verte , met een been . Het zal toch niet , je weet immers maar nooit
Maar dat bleek gelukkig het been van een grote pop te zijn :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door koekje
#3316831
constance.blokzijl schreef:Euh.... houtduiven, muizen (veel!) eksters en 1 rat heeft Willem in 14 jaar mee naar huis genomen.... Need I say more Afbeelding
Da's nog altijd geen plastieken piemel :P
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3316832
smulpaap schreef:Wij gingen zomers in alle vroegte naar een recreatieplas met ons vorige viertal
Amber en Tessa waren altijd aan het snorkelen .... bodemonderzoek . En er viel natuurlijk altijd wel iets te vinden
Zie ik Amber in de verte , met een been . Het zal toch niet , je weet immers maar nooit
Maar dat bleek gelukkig het been van een grote pop te zijn :biggrin2:
Oooh dat is ook een adem-inhouden-moment! Dan is het wel fijn dat het een pop was. Ook trouwens een ‘ik hoop het nooit mee te maken’ moment als het echt zou zijn.

Gek he, Brutus & Lola vonden nooit echt gekke dingen samen, maar Harry vind echt van alles!
Door smulpaap
#3316839
constance.blokzijl schreef:Oooh dat is ook een adem-inhouden-moment! Dan is het wel fijn dat het een pop was. Ook trouwens een ‘ik hoop het nooit mee te maken’ moment als het echt zou zijn.

Gek he, Brutus & Lola vonden nooit echt gekke dingen samen, maar Harry vind echt van alles!
Ja , Amber spande hier ook de kroon . Alles was interessant , Tessa nam dat over ....
En Thara heeft weleens interesse in een plastic flesje . Maar smeerlapperij is veel boeiender
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door