Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pike
#3315021
Pauline schreef:Prachtig! Heel wat anders dan ik gisteren tegenkwam:

IMG_20170922_161710421_HDR.jpg
En wat is er dan mis met deze mooie parasolzwam? En in zijn geheel genomen vind ik de foto ook best apart, met de teckel op de achtergrond :)

Mijn foto's zijn ook nooit zo kunstig. Maar bij mij gaat het er dan ook om om de paddenstoelen op naam te kunnen brengen, niet om een fraai plaatje te maken. Deze kwam ik van de week tegen in Zutphen; een groepje Zadelzwammen:
IMG_1693.JPG
IMG_1693.JPG (5.81 MiB) 1933 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3315028
Ik vind Joep bij zijn kaboutervakantiehuis ook super leuk!

En de zadelzwammem vind ik ook mooi! Ik heb in de regel geen idee wat ik op de foto zet. Bij bloemen lukt dat nog wel, maar bij paddenstoelen niet.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3315037
Kaela schreef:Ik vind Joep bij zijn kaboutervakantiehuis ook super leuk!

En de zadelzwammem vind ik ook mooi! Ik heb in de regel geen idee wat ik op de foto zet. Bij bloemen lukt dat nog wel, maar bij paddenstoelen niet.
Het is Joris..... :smitten:

Ik ken eigenlijk geen namen van paddestoelen, vind ze gewoon mooi. Geniet ook altijd erg van de foto's.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3315045
Pauline schreef:Het is Joris..... :smitten:

Ik ken eigenlijk geen namen van paddestoelen, vind ze gewoon mooi. Geniet ook altijd erg van de foto's.
OMG, natuurlijk, wat onattent van mij. Sorry Pauline :-*
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3315106
Kaela schreef:OMG, natuurlijk, wat onattent van mij. Sorry Pauline :-*
Och meis, dat maakt toch niets uit! :-* Ik ben blij dat Joep nog niet vergeten is!
Door zurca
#3315254
Mooi Karin!
Mag ik je wel een tip geven? Probeer zoveel mogelijk "rommel" bij/om je onderwerp te verwijderen. Persoonlijk vind ik het zo zonde van de foto als je onderwerp er zo mooi opstaat maar er omheen storende takjes, dennennaalden etc. liggen :-[
Op de een na laatste foto staat de Amethistzwam (ook wel rode kool zwam genoemd). Als deze paddenstoel "verder heen" is krullen de randen van de hoed om en zijn ze nog fotogenieker :)

Ik vind vooral foto 1 mooi! Leuk bokeh op de achtergrond, rustige foto en geen "rommel" erbij op de foto :biggrin2: ;)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3315260
zurca schreef:Mooi Karin!
Mag ik je wel een tip geven? Probeer zoveel mogelijk "rommel" bij/om je onderwerp te verwijderen. Persoonlijk vind ik het zo zonde van de foto als je onderwerp er zo mooi opstaat maar er omheen storende takjes, dennennaalden etc. liggen :-[
Op de een na laatste foto staat de Amethistzwam (ook wel rode kool zwam genoemd). Als deze paddenstoel "verder heen" is krullen de randen van de hoed om en zijn ze nog fotogenieker :)

Ik vind vooral foto 1 mooi! Leuk bokeh op de achtergrond, rustige foto en geen "rommel" erbij op de foto :biggrin2: ;)
Altijd!

Ik was met mijn moeder en Jeppe te wandelen en stelde hun geduld al aardig op de proef. Al vond mijn moeder het later ook wel lollig om de kleinste paddenstoeltjes te spotten. Komend weekend hoop ik een rondje in mijn eentje te gaan maken en dan kan ik iets meer aandacht aan de setting spenderen. En de Amethistzwam nog eens opzoeken, wie weet is ie dan nog mooier! Al vond ik bij die vooral het zo schattig dat ze zo samen stonden.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3316954
zurca schreef:Mooi Karin!
Mag ik je wel een tip geven? Probeer zoveel mogelijk "rommel" bij/om je onderwerp te verwijderen. Persoonlijk vind ik het zo zonde van de foto als je onderwerp er zo mooi opstaat maar er omheen storende takjes, dennennaalden etc. liggen :-[
Op de een na laatste foto staat de Amethistzwam (ook wel rode kool zwam genoemd). Als deze paddenstoel "verder heen" is krullen de randen van de hoed om en zijn ze nog fotogenieker :)

Ik vind vooral foto 1 mooi! Leuk bokeh op de achtergrond, rustige foto en geen "rommel" erbij op de foto :biggrin2: ;)
Vandaag een paar paddenstoelen bij de paardjes gespot. Was vergeten mijn camera weer in raw te zetten, dus de meeste foto's waren het net niet door de comprimering naar jpg. Toch een foto gemaakt die me bijzonder goed smaakt.

Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door