Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3315246
eelke schreef:Ik zag hem vanmorgen nog in Breda :) anders ff de voorraad van je vestiging op de site checken.
Hmm was beperkte voorraad,bestellen via de site ging al niet meer,maar ze hebben er voorraad van al zijn het er maar 2.Dus morgenvroeg gauw ernaar toe.
Hopen dat ik nog geluk heb.
Ben bang dat hij eruit gaat omdat hij nu zo afgeprijsd is :-\
#3315321
eelke schreef:Fijn dat ze wel weer binnen komen, als die van ons versleten is moet er écht een nieuwe komen!

Voor 5 euro thuisbezorgd is ook wel fijn goedkoop, Ikea is vaak veel duurder! Welke kleur heb je gekozen?
Ik heb voor grijs gekozen.Oranje vond ik ook wel een kekke kleur,maar past niet echt bij onze inrichting ;D
#3315348
judith1967 schreef:Nou ze hadden hem dus niet meer,net de laatste verkocht :(

Maar ze komen weer binnen,ze heeft een bestelling gemaakt en hij wordt volgende week dinsdag bezorgd. :D :D :D :D :D
5 euro extra betaald en hij wordt thuis bezorgd door Post.nl :)

Fijn dat het gelukt is! :thumbup:

Hier wordt 'ie ook begin volgende week bezorgd, volgens de website. Een grijze, maar er gaat een andere kleur fleecedeken overheen.
Die liggen ook over de bank die er nu staat. Ben benieuwd! Moyra kennende kan het evengoed zo zijn dat ze er niet op gaat liggen. :P ;D
#3315414
eelke schreef:Oké, ter illustratie...AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

OOhh hij vindt het bankje heerlijk!!! En ook al zo heerlijk "verwend "met kussentjes.

Ik moet nog wat langer wachten,kreeg vanmorgen een mail dat het bankje pas 6 okt bij hun weer op voorraad is,dus wordt na 6 okt dat ze hem leveren.Nouja wat in het vat zit verzuurd niet :D :D
Denk dat ik een vetbedje ga bestellen voor erin/op.Of mss wel een fleecedeken,hmm mss toch maar even shoppen op de site.
:D :D Kussentjes heb ik nog wel :D :D
Ik vind het heerlijk om mijn hondje zo te verwennen. :)
#3315421
-Annemarie- schreef:Fijn dat het gelukt is! :thumbup:

Hier wordt 'ie ook begin volgende week bezorgd, volgens de website. Een grijze, maar er gaat een andere kleur fleecedeken overheen.
Die liggen ook over de bank die er nu staat. Ben benieuwd! Moyra kennende kan het evengoed zo zijn dat ze er niet op gaat liggen. :P ;D

Nou ik moet ook maar afwachten of Dorian er ook op gaat .Hij ligt wel heel graag op "onze" bank
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door