Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3315425
Aprilsnow schreef:ja maar, ja maar dat Joep daar zo heerlijk op ligt komt door dat dekentje en die kussentjes... ook Ikea?? ;) :P
Kussens wel, kleedje is van de lidl ;D
Doranto schreef:Kijk hem liggen dan :D
Die heeft een echt hondenleven :biggrin2:
Ja, zwaar he! En dit zijn alleen wat foto's van de afgelopen maanden, ik heb er nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer ;D
#3315611
Achh dat paste net :smitten: :smitten:

Toen ik tegen die mevr. zei dat hij voor mijn hond is,begon ze te lachen en zei jaa daar kopen ze hem ook vaak voor.Het is echt hondenstudentenkinder bankje :D :D :D

Kan niet wachten totdat ik hem thuis heb.Ben zoo bnwd wat Dorian ervan vindt.
Laatst gewijzigd door judith1967 op vr 29 sep 2017, 11:15, 1 keer totaal gewijzigd.
#3315625
Zal mij benieuwen of er nog meer honden zijn die er zo relaxed bij liggen als Joep... Sjee wat heerlijk om te zien.

Of zou het door het bankje komen.... dan is het nog de moeite om te gaan kijken misschien slaapt het hier dan ook zo lekker ontspannen in alle standen ;D
#3315673
Aprilsnow schreef:Zal mij benieuwen of er nog meer honden zijn die er zo relaxed bij liggen als Joep... Sjee wat heerlijk om te zien.

Of zou het door het bankje komen.... dan is het nog de moeite om te gaan kijken misschien slaapt het hier dan ook zo lekker ontspannen in alle standen ;D

Nou zo lekker als Joep chillend op zijn rug zal Dorian vast niet doen.Dorian is niet zo blotebuiklligger ;D ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door