Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3307604
Bij een nieuw happy life hoort een nieuw onderschrift...
Ik ben niet van de foto s van mezelf maar aangezien Mike een beetje in zn ma dr voetsporen komt....
Vindt nu dat ik best ook eens een xtje(1x) op de kiek kon.. en dat heeft ie goed gedaan..
Trots op alles en ook een beetje op mezelf
Door eelke
#3307651
Kweenie of het misschien een rare ongepaste vraag is, maarre, is er nou zo veel minder van jou tegenwoordig? Ziet er goed uit!
Door Too
#3307656
eelke schreef:Kweenie of het misschien een rare ongepaste vraag is, maarre, is er nou zo veel minder van jou tegenwoordig? Ziet er goed uit!

Blij dat je het vraagt..zat ik me ook af te vragen
Anyway : mooi onderschrift en wat zie je er hartstikke goed uit !
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3307658
eelke schreef:Kweenie of het misschien een rare ongepaste vraag is, maarre, is er nou zo veel minder van jou tegenwoordig? Ziet er goed uit!
yep, 20 kg minder .. :cool:
Door El_Kato
#3307698
me and my boys schreef:;D ;D ;D vertel!

Hahahahahaha ja geen idee eigenlijk misschien omdat je veel afgevallen bent zat me al af te vragen of ik niet eerder een foto van je heb gezien. Die van achteren dat je in het park loopt vond ik ook zo mooi :)
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3307712
Ramses1 schreef:Leuke foto Ellen. enne 20 kilo is veel... Hoe heb je dat gedaan?
eigenlijk niet eens zoveel, iig niet teveel snaaien zeg maar..
verders ben ik veel meer bezig met van alles en nog wat en dat scheelt ook denk ik
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door