Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Pauline
#3305737
toevallig de Ebooks van Fitz en de Nar in zijn bezit?

Ik krijg regelmatig ebooks via een bp-lid, maar deze zitten er (nog) niet bij. Nu ben ik dol op fantasy en inmiddels met het laatste boek uit De boeken van de Nar (Robin Hobb pseudoniem van M. Lindholm) bezig en derhalve naarstig op zoek naar het vervolg Fitz en de Nar (deel 1 De moordenaar van de Nar, deel 2 De geheimen van de Nar en deel 3 Het lot van de moordenaar).

Het laatste deel is nog maar recent uitgekomen, dus dat zal al een toevalstreffer zijn. Kan niemand me helpen, dan ga ik ze kopen.

Enne..., voor wie wil: ik heb alle voorgaande delen als ebook.
Door M@rina
#3305749
Ik heb 3 boeken uit de zieners serie, 3 boeken uit de Fitz en de nar serie, 3 boeken uit de levende schepen serie en dan nog drakenbloed, drakenstad en een verhalenbundel.
Zit er wat voor je bij?
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3305797
M@rina schreef:Ik heb 3 boeken uit de zieners serie, 3 boeken uit de Fitz en de nar serie, 3 boeken uit de levende schepen serie en dan nog drakenbloed, drakenstad en een verhalenbundel.
Zit er wat voor je bij?
Die heb ik allemaal al van jou Marina. :-*

De drie waar ik om vraag zijn de nieuwste boeken en hoe ik ook zoek, ik kan ze nergens (behalve betaald) vinden. Ik heb nog een superspeurder achter de hand die ook voor mij aan het zoeken is.

Edit: Is het echt Fitz en de Nar of de boeken van de Nar?

Ik zoek deze titels:

deel 1 De moordenaar van de Nar
deel 2 De geheimen van de Nar
deel 3 Het lot van de moordenaar
Gebruikersavatar
Door Janneke
#3305826
Pauline schreef:toevallig de Ebooks van Fitz en de Nar in zijn bezit?

Ik krijg regelmatig ebooks via een bp-lid, maar deze zitten er (nog) niet bij. Nu ben ik dol op fantasy en inmiddels met het laatste boek uit De boeken van de Nar (Robin Hobb pseudoniem van M. Lindholm) bezig en derhalve naarstig op zoek naar het vervolg Fitz en de Nar (deel 1 De moordenaar van de Nar, deel 2 De geheimen van de Nar en deel 3 Het lot van de moordenaar).

Het laatste deel is nog maar recent uitgekomen, dus dat zal al een toevalstreffer zijn. Kan niemand me helpen, dan ga ik ze kopen.

Enne..., voor wie wil: ik heb alle voorgaande delen als ebook.
Daar zou je mij wel blij mee maken.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3305835
Janneke schreef:Daar zou je mij wel blij mee maken.
Stuur me maar een pb met je emailadres, dan mail ik ze je toe.
Door Robian
#3305848
Mijn computer is gecrashed dus ik kan niet voor je kijken Pauline.
Ik heb/had heel veel e-boeken. (nu dus niets meer :-X )

Ik ken de serie die je noemt niet, ben wel heel nieuwsgierig.
Mag ik ze ook via e-mail?
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3305849
Robian schreef:Mijn computer is gecrashed dus ik kan niet voor je kijken Pauline.
Ik heb/had heel veel e-boeken. (nu dus niets meer :-X )

Ik ken de serie die je noemt niet, ben wel heel nieuwsgierig.
Mag ik ze ook via e-mail?
Nou........

:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

:-*
Door El_Kato
#3305870
Ik heb alles van Robin Hobb nog als echt boek, dat zijn de enige die ik nog koop :D Is echt mijn meest favorite schrijver!!! Maare niet digitaal dus kan je niet helpen maar erg bedankt voor de tip dat het derde de uit is ga hem gelijk (als fysiek boek) bestellen :D
Door El_Kato
#3305873
Bij Bol is het e-book nu 4,99… het fysieke boek is 29,99 :o de andere delen heb ik volgens mij voor 24,- gekocht. Nou ja wil hem toch wel hebben :cool:
Gebruikersavatar
Door Laika
#3305917
Ik heb helaas niet de ebooks voor je, maar ik wilde je wel bedanken voor de tip. Ik ben een grote fan van Robin Hobb en heb gemist dat er een vervolg is gekomen op de boeken van de nar. Nu we (vanwege de hond) gebonden zijn aan huis en de tv niet meer aan kan staan is leesvoer erg welkom. Ik heb het 1e deel besteld bij de bieb en kijk er naar uit.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door