Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door suzanne 1
#3305097
Wow, aan de ene kant hoop ik voor je dat ze er snel een keertje uit willen, aan de andere kant is het misschien makkelijker als ze nog even blijven zitten dan zijn ze niet randprematuur. Heel veel succes met de laatste loodjes en straks je bevalling. Ik hoop voor je dat die gaat zoals je wenst.
Door K&D
#3305125
Ik dacht even dat ik tegen een mega-boob aan zat te kijken :o maar het is een mega-belly.
Sterkte met de laatste weekjes (rust) en alvast veel luierpret straks. Heb je een batterij hulp voorradig?
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3305136
koekje schreef:Nou Antje, ik denk dat ik straks nooit meer een boodschappentas tekort kom. Altijd gratis bij aan de buik :biggrin2:
Geeft het begrip "buideltasje" een hele nieuwe impuls :biggrin2:
Door inni
#3305204
Flinke bollebuik hoor maar niet te snel denken dat ze je vroeger dan gepland gaan verlaten.....mijn moeder dacht 50j geleden ook dat ze niet tot het eind hoefde maar toch, netjes op de zaterdag voor pasen zoals uitgerekend, kwamen mijn twee broers, 3.150 en 3.200. Ze konden dus ook gewoon mee naar huis na de ziekenhuisbevalling. Daarop was niet gerekend (destijds moest de baby echt meer dan 3kg wegen om mee naar huis te mogen) en ze lagen de eerste dag in één wiegje. In ieder geval veel succes met de laatste weken/dagen en een vlotte bevalling.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door