Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Pauline
#3303008
Als een sprookje aan het ontbijt bij een fijne B&B in Aijen, Noord Limburg. Mooie kamer, geweldig uitzicht, heerlijk genoten en een prachtig gedekte ontbijttafel:

Afbeelding

Tussenstuk:
Joris zat met de riem aan de tafelpoot vastgebonden, zodat ik mijn handen vrij had om te ontbijten.

Eindigde als een klucht:
Afbeelding

Toen de kat des huizes zich op het terras waagde, Joris haar in het vizier kreeg en er vervolgens met tafel en al vandoor ging....

(Eddie greep de tafelpoot en zijn ei ::) en zijn glas sinaasappelsap werd gelanceerd! Deels (een klein deel) over tafel, de rest over mij!!!!).

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

"Gelukkig" dat Joep er niet meer bij was.... (oh wat had ik hem er graag bij gehad), want dan was de tafel de Maas ingegaan.
Door Lizzy
#3303009
Whahahaha, ohhh vreselijk :2funny: :2funny: :2funny:

Wat had ik daar graag bij geweest :2funny: :2funny: :2funny:

Wat zeiden ze "komt u gezellig nog eens terug met uw hondje"?
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3303010
Lizzy schreef:Whahahaha, ohhh vreselijk :2funny: :2funny: :2funny:

Wat had ik daar graag bij geweest :2funny: :2funny: :2funny:

Wat zeiden ze "komt u gezellig nog eens terug met uw hondje"?
16 augustus gaan we weer! We waren van harte welkom, ze hadden zelden zo gelachen..... :biggrin2:
Door eelke
#3303011
:2funny: :2funny: :2funny: ik had me met onze 110 kilo aan hond al bedacht dat dat geen goed idee zou zijn, maar dat een teckel het ook zou veroorzaken ;D

En dan nog een voor en na foto ook :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3303013
Nou dat ik, na 49 jaar teckels, er nog niet aan dacht dat Joris de tafel mee zou kunnen nemen was wel echt super super blonT!!! :-X :-X

Joris is zo sterk als een beer, ondanks zijn betrekkelijk lage gewicht. Maar doordat dat gewicht bijna op de grond zit, heeft hij heel veel kracht. En dat..., dat was ik even vergeten. ::)

Terwijl ik wist dat er een kat woonde, die altijd door de serre (waar wij zaten) liep om in haar huiskamer te komen... Maar wat waar is, is waar: de mensen hadden gezegd dat ze dat nooit deed als er gasten waren. Nou wel dus en dan ook nog gasten met een kat-hatende teckel.....
Laatst gewijzigd door Pauline op ma 12 jun 2017, 19:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Anne in Zweden
#3303017
Daar sta je dan met je goeie gedrag! ;D ;D ;D Da's het voordeel van vier honden hebben: je komt zelfs niet op de gedáchte de tafel te gebruiken als parkeerpaal! :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3303018
:2funny: :2funny: :2funny: Hond aan de tafelpoot binden zou hier ook niet in me opkomen hoor.

Maar leuk dat jullie dat wel gedaan hebben :2funny: :2funny: :2funny:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3303019
Mens, ik schrik me rot. Ik denk jullie weekendje is met iets naar geëindigd. Maar gelukkig is het een hilarisch verhaal ;D
Door Lizzy
#3303025
Pauline schreef:16 augustus gaan we weer! We waren van harte welkom, ze hadden zelden zo gelachen..... :biggrin2:
Wat een mazzel dat ze humor hebben ;D ;D ;D

Zooo jammer dat je hier nou geen filmpje van hebt ;D ;D ;D
Door Tanna
#3303030
Altijd lachen met een hond, zeker als zulke kleintjes van die streken uithalen! Grandioos van die mensen dat ze zo hebben kunnen lachen, leuke lui zijn dat.
Onze hond in het eetcafé waar ze los mocht lopen met de hond van de eigenaar, want er kwam toch niemand meer binnen. Maar ja, hun hond wist dat hij niet in de keuken mocht komen, de onze niet. En het was nog een heel gedoe om haar weer te vangen. In de tearoom van onze vrienden hetzelfde verhaal, ook daar kregen ze haar niet meer te pakken. En bij de B&B waar wij in ons kleine buitenverblijf het ontbijt kregen ontsnapte ze en rende het huis van de eigenaar in, van voor naar achter en van links naar rechts, alle kamers door. Die mevrouw er joelend achteraan, wat de pret nog eens verhoogde natuurlijk, het spel werd steeds spannender! Nu ze 14 is kun je haar redelijk snel vangen maar toen ze jonger was glipte ze als een paling door je vingers.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3303033
Lizzy schreef:Wat een mazzel dat ze humor hebben ;D ;D ;D

Zooo jammer dat je hier nou geen filmpje van hebt ;D ;D ;D
Dan had ik elke "blooper" uitzending gewonnen! :D
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3303034
Tanna schreef:Altijd lachen met een hond, zeker als zulke kleintjes van die streken uithalen! Grandioos van die mensen dat ze zo hebben kunnen lachen, leuke lui zijn dat.
Onze hond in het eetcafé waar ze los mocht lopen met de hond van de eigenaar, want er kwam toch niemand meer binnen. Maar ja, hun hond wist dat hij niet in de keuken mocht komen, de onze niet. En het was nog een heel gedoe om haar weer te vangen. In de tearoom van onze vrienden hetzelfde verhaal, ook daar kregen ze haar niet meer te pakken. En bij de B&B waar wij in ons kleine buitenverblijf het ontbijt kregen ontsnapte ze en rende het huis van de eigenaar in, van voor naar achter en van links naar rechts, alle kamers door. Die mevrouw er joelend achteraan, wat de pret nog eens verhoogde natuurlijk, het spel werd steeds spannender! Nu ze 14 is kun je haar redelijk snel vangen maar toen ze jonger was glipte ze als een paling door je vingers.
;D ;D ;D

Nou hier was het snel bekeken, maar oh oh oh als Joep er nog was geweest (in zijn goede jaren). Die was gewoon doorgegaan, wat er ook gebeurde.
Door Tanna
#3303037
Pauline schreef:;D ;D ;D

Nou hier was het snel bekeken, maar oh oh oh als Joep er nog was geweest (in zijn goede jaren). Die was gewoon doorgegaan, wat er ook gebeurde.
In het huis van de B&B rende onze hond ook nog met de Briard van de eigenaar achter zich aan. Die mevrouw was trouwens een vriendin van de eigenaar en viel een dagje in, dat heeft ze geweten. ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door