Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door irmaa
#3302291
Mooi, en wat lief om zijn plekjes op te zoeken.
Kan het nog niet al mijn honden en katten staan hier nog, een hele verzameling..... Maar moet er ook aan geloven, mooi idee om op de lievelingplekjes uit te strooien.
Door smulpaap
#3302309
Mooi ! Dat ie weer op zijn geliefde plekje is :-*
Milo staat hier al vanaf 2011 . Wij hadden ook zoiets van als ze er straks alle vier niet meer zijn dan strooien we ze met zijn allen uit
Het moet nog wel gebeuren , maar we willen het in het najaar gaan doen . Dan zijn o.a de strandhuisjes weer weg en is het weer rustig aan zee
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3302484
Dankjullie, :-*

Nou bij Kaio hebben we altijd geweten dat ie vrij moest zijn, zijn hele leven, wat hij wil, en nu natuurlijk ook, hij hoort niet in een potje, dat was hier het gevoel dat bij ons altijd duidelijk is geweest. Gewoonweg omdat Kaio altijd duidelijk was! Dus dat maakt het denk ik in ons geval "makkelijker", om dat woord maar te gebruiken. Het is nog steeds moeilijk maar voor ons zo duidelijk bij hem. Hoe dat met de andere gaat zou ik dus ook niet weten, maar dat wil ik nog wel ff zo houden ;)
Door Borke
#3302497
Wat mooi!

Bij Sofi hebben we dat ook gedaan. Een klein beetje in de tuin bij ons, daar waar Borke en de poesjes ook zijn uitgestrooid. Het meeste in een vrij veld waar ze zo graag wilde rennen, in het natuurgebied achter ons huis. We wandelen er nog wel eens langs, wij noemen het Sofi's veld :biggrin2:

Borke wilde alleen maar bij ons in de buurt zijn, bleef ook heel goed bij ons. Dus die moest in de tuin blijven :) Hij had er in het begin ook moeite mee dat Sofi zo de hort op ging. Best bijzonder voor een jachthond om zich daar druk om te maken. Toen Borke, onze persoonlijke bewaker, er niet meer was, bleef Sofi wel dichterbij. Alsof ze zijn taak overnam. Daarom hebben toch een beetje van haar as in de tuin bij Borke gestrooid.

Ik vond het mooi om die as zo uit te strooien, het sloot ook wat af...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door