Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door doranto
#3353263
Els&Flow schreef:Toch weer overstag gegaan voor heerlijke barefoot schoenen ipv laarzen. Ik kan bijna nergens meer op lopen ivm vrij ernstige voorvoet problematiek. Net alsof er een botje uitsteekt onder mijn voet, een steentje in mijn voet zit, of dat iemand een paar duizend naalden in mijn tenen steekt.. Afijn, ik ben verliefd geworden op Tracker FG Ladies Leather Dark Brown van Vivobarefoot. Rib uit mijn lijf haha, maar het is al heel erg fijn als ik naast mijn meindls nog een paar schoenen heb waar ik op kan lopen. :) Dinsdag worden ze als het goed is geleverd.
Ik vraag me af wat het verschil is met de Tracker FG unisex die ik heb. Misschien dat het damesmodel smaller is?
Door Lizzy
#3353287
Doranto schreef:Ik vraag me af wat het verschil is met de Tracker FG unisex die ik heb. Misschien dat het damesmodel smaller is?
Ik dacht alleen de maat. Maat 37/38/39 voor dames, de rest (40+) voor dames en heren?
Gebruikersavatar
Door doranto
#3353325
Lizzy schreef:Ik dacht alleen de maat. Maat 37/38/39 voor dames, de rest (40+) voor dames en heren?
Ah, ja dat zou natuurlijk kunnen. Toch best wel verwarrend hoor, want bij sommige modellen is het verschil de breedte. Jammer dat er maar zo weinig winkels zijn, zodat je niet eerst kunt passen.
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3353678
Jammer genoeg zaten ze niet lekker genoeg, dus ze zijn weer retour. Inderdaad erg jammer dat je niet normaal kan passen in een winkel, alles zit zo ver weg. :-\ Eind volgende maand maar eens een uitje richting Arnhem inplannen, want ik wil nu wel eerst passen voor ik weer wat koop.
Door Anne in Zweden
#3353925
Els&Flow schreef:Jammer genoeg zaten ze niet lekker genoeg, dus ze zijn weer retour. Inderdaad erg jammer dat je niet normaal kan passen in een winkel, alles zit zo ver weg. :-\ Eind volgende maand maar eens een uitje richting Arnhem inplannen, want ik wil nu wel eerst passen voor ik weer wat koop.
Je had de damesversie, toch? Misschien dat de unisex lekkerder zit omdat die breder is/schijnt te zijn?
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3353932
Lizzy schreef:Wat jammer Els! Wat vond je er niet lekker aan zitten?
Ze zijn voor mij toch nog een beetje te smal. Ik wil die unisex nog wel proberen omdat ie breder zijn.
Door san :)
#3353941
en de joe nimble? ik moet zeggen dat de wandelschoen ( danwel het herenmodel officieel) echt heel lekker zit. waterdichtheid ga ik nog testen :)
Gebruikersavatar
Door pluk
#3353950
Els&Flow schreef:Jammer genoeg zaten ze niet lekker genoeg, dus ze zijn weer retour. Inderdaad erg jammer dat je niet normaal kan passen in een winkel, alles zit zo ver weg. :-\ Eind volgende maand maar eens een uitje richting Arnhem inplannen, want ik wil nu wel eerst passen voor ik weer wat koop.
Herkenbaar.
Ik heb inmiddels 2x Merrels, 1x Vivo en 1x Nike free besteld, gepast en ook weer teruggestuurd. Alles te smal bij de tenen, bij een maat groter is de schoen echt te lang.
Ik plan een tripje naar Tilburg binnenkort.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3353959
Ik heb net de Leguano Aktiv winter besteld:

Afbeelding

Gister bij een vriendin de niet gevoerde versie gezien en de zool gevoeld. En aangezien ik vandaag na mijn eerste dag Steptember (10.000 stappen per dag lopen) op mijn wandelschoenen zere voeten heb, toch maar de gok genomen. Waterdicht zijn ze niet, maar ik hoop er in de stad wel mee toe te kunnen. Of de voering dan een plus is voor de warmte of een minpunt is bij nattigheid is even spannend.
Door marina
#3353966
Voor mij zijn ook veel barefoot schoenen te smal, ik vind nieteens dat ik brede voeten heb .
Gelukkig woon ik in Arnhem, hoewel ik laatst ook 2 paar besteld heb bij xeroshoes

Mijn vriend is ook overstag, hij heeft de leren merrrels.
We zijn nu 1,5 week in Scandinavië, heel veel gewandeld en hij is er zo blij mee!
Ik loop ook op mijn merrels, waterdichte sokken al kunnen testen, werkt wel maar niet afdoende voor echt veel regen of plassen .
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3353973
Kaela schreef:Ik heb net de Leguano Aktiv winter besteld:

Afbeelding

Gister bij een vriendin de niet gevoerde versie gezien en de zool gevoeld. En aangezien ik vandaag na mijn eerste dag Steptember (10.000 stappen per dag lopen) op mijn wandelschoenen zere voeten heb, toch maar de gok genomen. Waterdicht zijn ze niet, maar ik hoop er in de stad wel mee toe te kunnen. Of de voering dan een plus is voor de warmte of een minpunt is bij nattigheid is even spannend.
Ik ben heel benieuwd of je dan ook de wind nog door de schoen heen voelt. Bij de gewone versie voel je namelijk duidelijk de wind door de luchtige stof heen is mijn ervaring (vind ik overigens heel fijn met warme dagen). Denk dat als de voering nat is dit een nadeel is ;)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3353976
dinky89 schreef:Ik ben heel benieuwd of je dan ook de wind nog door de schoen heen voelt. Bij de gewone versie voel je namelijk duidelijk de wind door de luchtige stof heen is mijn ervaring (vind ik overigens heel fijn met warme dagen). Denk dat als de voering nat is dit een nadeel is ;)
Daar ben ik dus ook benieuwd naar. Maar aangezien ik altijd ijs en ijskoude voeten heb, vond ik zonder voering eigenlijk ook geen optie.

En aangezien ik als volledig verwend prinsesje toch meestal de auto pak als het regent :-[ . Is er best kans dat ik hier een heel eind de winter mee door kom!
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3353978
Laat het hier zeker weten of de voeten warm blijven, wellicht koop ik dan ook wel de wintereditie naast de zomereditie die ik al heb :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3354142
dinky89 schreef:Laat het hier zeker weten of de voeten warm blijven, wellicht koop ik dan ook wel de wintereditie naast de zomereditie die ik al heb :biggrin2:
Ik heb ze binnen en twijfel enorm over de maat. Ze zitten heerlijk! Als gegoten, precies pas. Maar dat is nou net niet de bedoeling volgens mij, ze zouden ruim moeten zitten.
Ben er nu wat op aan het lopen en ze blijven lekker zitten. Maar toch blijf ik twijfelen, ze zijn veel te duur om er na een tijdje achter te komen dat ze toch net te krap zitten.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door