Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Ina
#3346675
Kaio schreef:Ik weet niet precies wat ik ervan moet vinden. Aan de ene kant lekker helemaal zonder schoenen, erg fijn, aan de andere kant hoe plakt het aan je voet? Wat voor lijm ? Enne lijm..is dat wel zo fijn? En je kunt het maar 1x gebruiken.

Tis nog niet in de verkoop zag ik dus nog niemand kan het uitproberen :biggrin2:
Q: Is NakeFit adhesive hypoallergenic?
A: Yes, the adhesive layer is made of certified hypoallergenic materials.

Q: Is Nakefit reusable?
A: Not currently, Nakefit is a disposable product.

Mij lijken ze wel wat.... niet handig om te winkelen of zo, maar voor in en rond het huis-tuin-strand etc...helemaal geweldig
Door Siberienne
#3346679
Ina schreef:Q: Is NakeFit adhesive hypoallergenic?
A: Yes, the adhesive layer is made of certified hypoallergenic materials.

Q: Is Nakefit reusable?
A: Not currently, Nakefit is a disposable product.

Mij lijken ze wel wat.... niet handig om te winkelen of zo, maar voor in en rond het huis-tuin-strand etc...helemaal geweldig

Hmmm mij niet echt. Dan zijn slippertjes toch sneller aan en uit
Moest wel aan deze foto denken; als je altijd blootsvoets gaat heb je gewoon eelt. Ahum :biggrin2: https://pin.it/fu5duccru67zdl
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3346681
Volgens mij zijn je tenen daarin ook niet vrij. Ze kunnen zo toch ook niet bewegen, enkel je grote teen. Zo lijkt het toch op de foto.

Zou niets voor mij zijn.
Dan ofwel slippers, ofwel gewoon echt blote voeten. Je kan in je tuin doorgaans toch wel blootsvoets lopen?
Ik heb een vriendin gehad die zelfs op blote voeten de stad in ging en de trein nam. Niet geheel zonder risico, maar af en toe vergat ze gewoon schoenen aan te doen. ::) droeg ze thuis nooit...
Gebruikersavatar
Door doranto
#3346682
pearlsofpassion schreef:Volgens mij zijn je tenen daarin ook niet vrij. Ze kunnen zo toch ook niet bewegen, enkel je grote teen. Zo lijkt het toch op de foto.
Daar zat ik precies ook aan te denken!
Gebruikersavatar
Door Ina
#3346684
pearlsofpassion schreef:Volgens mij zijn je tenen daarin ook niet vrij. Ze kunnen zo toch ook niet bewegen, enkel je grote teen. Zo lijkt het toch op de foto.

Zou niets voor mij zijn.
Dan ofwel slippers, ofwel gewoon echt blote voeten. Je kan in je tuin doorgaans toch wel blootsvoets lopen?
Ik heb een vriendin gehad die zelfs op blote voeten de stad in ging en de trein nam. Niet geheel zonder risico, maar af en toe vergat ze gewoon schoenen aan te doen. ::) droeg ze thuis nooit...
Dat zag ik ook, maar daar zou je dan nog de schaar eventueel in kunnen zetten....ze zijn toch niet herbruikbaar
Siberienne schreef:

Hmmm mij niet echt. Dan zijn slippertjes toch sneller aan en uit
Moest wel aan deze foto denken; als je altijd blootsvoets gaat heb je gewoon eelt. Ahum :biggrin2: https://pin.it/fu5duccru67zdl
Gruwel...die foto :???: :o .... ik heb wel eelt als ik niet oplet... maar dit is horor
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3346687
Whahaha die eelt foto , gruwels

Over in je tuin op blote voeten lopen, kan wel , doe ik ook vaak maar is soms ff auw op een verdwaald steentje, of zo van chips moet er ff bij maar heb niks op mijn voeten, kan heus wel * loopt door split grind, te lui om naar binnen te lopen * ;D ach ja er zijn mensen die over een spijkerbed kunnen lopen dus :P
En met newfies loopje nog een extra risico maar goed die loop je überhaupt met open schoenen al, ze moeten toch hoe dan ook weer op je voeten gaan staan ::) ach ja onderhand ook al gewend aan geraakt.
Dus ik loop met blote voetjes thuis als het warm genoeg is, op strand zou ik ook doen, heerlijk dat zand zo tussen je tenen!
Door Siberienne
#3346689
Ina schreef:Dat zag ik ook, maar daar zou je dan nog de schaar eventueel in kunnen zetten....ze zijn toch niet herbruikbaar



Gruwel...die foto :???: :o .... ik heb wel eelt als ik niet oplet... maar dit is horor

Is van Frans Lanting, een amazone indiaan die nog nooit buiten zijn leefgebied was geweest. Wij gruwelen ervan, voor hun is dit normaal...
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3346690
Siberienne schreef:Is van Frans Lanting, een amazone indiaan die nog nooit buiten zijn leefgebied was geweest. Wij gruwelen ervan, voor hun is dit normaal...
Dat denk ik. Zij denken vast: Schoenen ? WTF? Wat is dat voor onnodige onzin?! Zit nog voor geen meter ook.

Zie wel dat de tenen krommer zijn, zou dat voor meer grip zijn :???:
Door eelke
#3346691
Kaio schreef:Whahaha die eelt foto , gruwels

Over in je tuin op blote voeten lopen, kan wel , doe ik ook vaak maar is soms ff auw op een verdwaald steentje, of zo van chips moet er ff bij maar heb niks op mijn voeten, kan heus wel * loopt door split grind, te lui om naar binnen te lopen * ;D ach ja er zijn mensen die over een spijkerbed kunnen lopen dus :P
En met newfies loopje nog een extra risico maar goed die loop je überhaupt met open schoenen al, ze moeten toch hoe dan ook weer op je voeten gaan staan ::) ach ja onderhand ook al gewend aan geraakt.
Dus ik loop met blote voetjes thuis als het warm genoeg is, op strand zou ik ook doen, heerlijk dat zand zo tussen je tenen!
Nou ivm newf ben ik dus gewend om op klompjes te lopen, want er ligt dan altijd wel kwijl of drinkbakwater ergens. Ieuw.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3346692
eelke schreef:Nou ivm newf ben ik dus gewend om op klompjes te lopen, want er ligt dan altijd wel kwijl of drinkbakwater ergens. Ieuw.
;D Ik ben bijna immuun met 3 van die . :biggrin2: Dat is dan ff getver afvegen en gewoon verder :biggrin2:
Door eelke
#3346693
Kaio schreef:;D Ik ben bijna immuun met 3 van die . :biggrin2: Dat is dan ff getver afvegen en gewoon verder :biggrin2:
Ik trek heel veel maar dat niet ;D dus ik heb van die plastic tuinklompen :D
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3346698
Siberienne schreef:Is van Frans Lanting, een amazone indiaan die nog nooit buiten zijn leefgebied was geweest. Wij gruwelen ervan, voor hun is dit normaal...
Ze zijn nou ook niet bepaald fris gewassen. ;)
Ik vind het niet vreselijk. Hoe denk je anders dat echt gebruikte voeten eruit zouden zien?
Voor de mooi moet je dat niet doen nee...
Door Janie2
#3346726
hannabelgje schreef:Ziet eruit als een schimmelinfectie ipv eelt. Kijk maar eens naar die nagels.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Niets menselijks is de amazone indiaan vreemd ;D
Zal ook lekker gedijen daar in dat vochtige klimaat.
Ik ben dan weer benieuwd of ze er wat aan doen en zo ja, wat dan? Ene of andere plant erop smeren ofzo.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door