Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3347690
eelke schreef:Kaio, mooi zo je foto's!
Dankje.
Werd eens tijd... En Oli verdiende ook een plekje he :)
Door hannabelgje
#3347790
Bedankt voor de tip. Fivefingers staan nog op mijn lijstje. Heeft iemand de kso evo en kan mij er iets over vertellen?

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door doranto
#3347792
hannabelgje schreef:Bedankt voor de tip. Fivefingers staan nog op mijn lijstje. Heeft iemand de kso evo en kan mij er iets over vertellen?

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Ik heb de kso versie (keep stuff out). Ik vind ze heel fijn. Alleen pluk je in hoger gras, de bloempjes en grasprieten ermee af, die dan vervolgens als 'mini boeketje' tussen je tenen zitten ::) Daarom draag ik in hogere begroeiing altijd de joe-nimble's
Ik heb deze:
FlexToes-Black-1.jpg
FlexToes-Black-1.jpg (55.65 KiB) 1998 keer bekeken
Door Kuikuhnek
#3347866
hannabelgje schreef:Hoe zijn die qua onderzool. Voel je het gras nog onder je voeten?

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Kleine update, inmiddels een paar dagen aan het opbouwen.
Het enige waar ik licht last van hem is spierpijn in mijn schenen.
Ik liep vandaag de hond uit te laten en door het hogere gras, dat voel ik dus gewoon tussen mijn tenen door.
Door fransbulletje
#3347883
Gisteravond voor het eerst een 5 uurs dienst gewerkt op mijn Merrells.
Wat een verademing, na 5 uur totaal geen vermoeide voeten en ....geen last van mijn rug!
Voeten blij, rug blij, ik blij!
Het is duidelijk te merken dat je een hele andere houding hebt met lopen, neem kleinere pasjes maar loop ook rechter op.
Ik heb geen last gehad van spierpijn, helemaal niks.
Ik ben om...ik ga voor barefootschoenen!
Verheug me al op de wintercollectie :D ;D
Door Lizzy
#3347895
Oh wow, wat GOED joh! Ik ben echt heel blij voor je! In die Merrells die je nu hebt zit geen hiel-verhoging ook? Of een kleine?
Door fransbulletje
#3347906
Lizzy schreef:Oh wow, wat GOED joh! Ik ben echt heel blij voor je! In die Merrells die je nu hebt zit geen hiel-verhoging ook? Of een kleine?
Nee helemaal plat, 100% barefootstyle stond in de omschrijving.
Door Lizzy
#3347907
fransbulletje schreef:Nee helemaal plat, 100% barefootstyle stond in de omschrijving.
Oh wow, in dat geval kan ik me voorstellen dat je he-le-maal om bent! Toppie!
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3347912
fransbulletje schreef:Nee helemaal plat, 100% barefootstyle stond in de omschrijving.
Inderdaad helemaal plat. Zijn echte barefoots.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3347915
Lizzy schreef:Dank voor de link. Niet fijn :-X

Ik vind het echt een super resultaat hoor! Wat merk je aan je onderbenen?
Dat ik nu de evenwichtsoefeningen bij de yogales, waarbij je op 1 been moet staan, kan doen met losse handen! :D Dat kon ik tevoren dus écht niet hè.
Door fransbulletje
#3347917
Doranto schreef:Dat ik nu de evenwichtsoefeningen bij de yogales, waarbij je op 1 been moet staan, kan doen met losse handen! :D Dat kon ik tevoren dus écht niet hè.
Ja klopt dat kan ik nu ook!!!
Komt ook omdat je voetstand nu beter is , tenen staan wijder dus meer grondcontact.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door