Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door ChantalKrijn
#3300819
sandra.aerns schreef:Afbeelding

Ik ging niets kopen en alleen maar even mee met een vriendin naar tilburg Afbeelding. Geen idee hoe deze in mijn auto terecht zijn gekomen Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ohh dat model zit ik ook over na te denken! En en en, vertel :biggrin2: Ik heb nu de KMD Sport, maar die vind ik voor warme dagen echt te warm.
Door sandra.aerns
#3300825
ChantalKrijn schreef:

Ohh dat model zit ik ook over na te denken! En en en, vertel :biggrin2: Ik heb nu de KMD Sport, maar die vind ik voor warme dagen echt te warm.
Blij mee. Zitten lekker. Qua hitte zal t wel meevallen al heb ik met weer liever echt open schoenen


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Door hannabelgje
#3300891
Doranto schreef:Ik heb deze besteld. Als het goed is komen ze binnenkort binnen :D

Afbeelding
Welk merk en waar besteld?

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3301440
Afbeelding

De ballerina's van Leguano. Die durf ik ook nog wel te dragen onder een jurkje. Wat er overigens heel vierkant uitziet maar dat niet is. ;D

En mijn teen is nog steeds pijnlijk, maar dat hoort eigenlijk in het andere topic. :P
Door Siberienne
#3301480
-Annemarie- schreef:Afbeelding

De ballerina's van Leguano. Die durf ik ook nog wel te dragen onder een jurkje. Wat er overigens heel vierkant uitziet maar dat niet is. ;D

En mijn teen is nog steeds pijnlijk, maar dat hoort eigenlijk in het andere topic. :P

Leuke schoenen! En leuk jurkje trouwens ;)
Door src_esther
#3301521
-Annemarie- schreef:Afbeelding

De ballerina's van Leguano. Die durf ik ook nog wel te dragen onder een jurkje. Wat er overigens heel vierkant uitziet maar dat niet is. ;D

En mijn teen is nog steeds pijnlijk, maar dat hoort eigenlijk in het andere topic. :P
Ik vind ze fijn lopen. Soort sok met een stevige zool. Enige puntje is dat mijn voet niet helemaal de lijn van de zool volgt, maar dat probleem heb ik bij gewone schoenen ook een beetje. Relatief korte voet met lange tenen waardoor de bal van mijn voet niet op de daarvoor bestemde positie in de schoen zit.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3304764
Kip007 schreef:Kan je ook hardlopen op de balarinas van leguao?
Dat lijkt mij wel. Als je barefoot hard wilt lopen, loop je volgens een bepaalde techniek. Dat kan volgens mij met iedere schoen die plat is.
Door src_esther
#3304833
Kip007 schreef:Kan je ook hardlopen op de balarinas van leguao?
Zelf niet geprobeerd, maar ik lees daar wisselende dingen over. Sommige mensen klagen namelijk dat ze in de Leguano's glijden bij het hardlopen, andere hebben daar geen last van. Het ligt er waarschijnlijk aan hoe goed ze 'passen' aangezien er per 2 schoenmaten een schoen is.
Door - pien -
#3304912
-Annemarie- schreef:Afbeelding

De ballerina's van Leguano. Die durf ik ook nog wel te dragen onder een jurkje. Wat er overigens heel vierkant uitziet maar dat niet is. ;D

En mijn teen is nog steeds pijnlijk, maar dat hoort eigenlijk in het andere topic. :P
Helemaal gemist, maar wat kjoet zeg! Dat staat leuk en óok onder een leuk japonnetje :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door doranto
#3304914
Ik ben de laatste tijd veel aan het lezen over barefoot lopen en voeten in het algemeen.
Ik kwam tegen dat de vetkussentjes die je onder je voetzolen hebt, beschadigd kunnen raken en zich daarna niet meer zouden kunnen herstellen? Dat de sterkte/dikte van die kussentjes na je 25ste sowieso alleen nog maar afneemt? Terwijl ik juist het idee heb dat je hele voet gezonder/sterker wordt, dus ook de vetkussentjes.
Weet iemand daar meer over?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door