Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3297245
Wij hebben de ruit uit het tussenschot gehaald.
En achterin een verhoging gemaakt zodat ze er door kunnen kijken, ze zien graag alles :biggrin2: Zit nog wel hoog genoeg dat ze er niet doorheen kunnen schieten bij hard remmen oid.
We gaan de bak nog isoleren, want al dat metaal is behoorlijk koud in de winter, ondanks de verwarming voor en hun jassen.

Wij hadden Yindra, die ook ontzettend veel lawaai maakte, helemaal achterin gezet, in een vari kennel, deurtje van ons weg :cool:

Het nadeel aan bestelbusjes vind ik dat de honden weinig zien en ik kan hen ook niet goed zien. Bij een gewone auto kunnen ze bijvoorbeeld handig op de achterbank liggen na narcose/operatie. Dan kun je erbij en heb je makkelijk zicht op ze.
#3297254
Elektrisch met aparte accu. En raam in schuifdeur. Je mag in iedere bestel aan de rechterkant een raam laten plaatsen, is niet zo duur wel handig. In winter bij vorst krijgt onze koukleum een jasje aan. De beren zijn dan uitermate tevreden over de bus.
#3297268
Weer een nieuwe auto ? Je was toch zo blij dat je zelfs velgen ging poetsen ? :biggrin2:

We hadden op de bus destijds een ventilator laten bouwen, te bedienen op het dashboard met een knopje.
Was best goed te doen ook in de zomer.
Tja isolatie, we hebben newfs dus daar deden we niet aan. Had er wel zeil ingelegd.
#3297276
Wij hebben toen bij onze oude vivaro een gat geboord onderin het schot, onder de stoelen, en dan een flexibele buis van de airco/verwarming naar de laadruimte gelegd.
Maar goed dat is natuurlijk niet echt een oplossing voor een nieuwe bus. ;)
#3297286
Ik heb een elektrische dakventilatie laten inbouwen, bij Bejabo.
Valt mee wat dat kost, hondjes zijn er erg blij mee, die draait op een gewone accu ook wel een uur zonder dat de auto loopt, en mijn Jumpy heeft de mogelijkheid er een tweede accu bij te plaatsen.

Je merkt als het buiten erg warm is dat dat goed koelt!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door