Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3295851
Wie heeft er eentje en bevalt het? Ik zou er eentje willen voor mijn blote cavia. Ik zie ze helaas alleen bij online winkels als zooplus te koop staan. En bij zooplus weet je nooit wanneer het binnen komt. Niet zo handig.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3295853
Lang lang geleden hadden we er 2 voor de konijnen, voor als ze ziek waren. Wij waren er heel erg tevreden over. Helaas voor jou hebben we ze al heel lang niet meer, anders had je ze wel over mogen nemen.
Door Mijati
#3295861
Als je bloterikje gezond is, is het wel fijn voor de nacht. Overdag is het meestal wel warm genoeg in huis.
Maar als hij/zij ziek is en zich nauwelijks verplaatst is er geen vacht die beschermd tegen de warmte. Helaas heeft daardoor een van mijn skinny's een verbrandde buik opgelopen (arm dier is er wel weer bovenop gekomen, maar mijn snuggles werden daarna alleen nog gebruikt als voetenwarmer voor mijzelf)
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3295862
Er moet wel altijd iets omheen he. Wij deden altijd de bijbehorende hoes er om, en een handdoek. Anders is het te warm.
Door hannabelgje
#3295865
Mijati schreef:Als je bloterikje gezond is, is het wel fijn voor de nacht. Overdag is het meestal wel warm genoeg in huis.
Maar als hij/zij ziek is en zich nauwelijks verplaatst is er geen vacht die beschermd tegen de warmte. Helaas heeft daardoor een van mijn skinny's een verbrandde buik opgelopen (arm dier is er wel weer bovenop gekomen, maar mijn snuggles werden daarna alleen nog gebruikt als voetenwarmer voor mijzelf)
Leuk heb jij ook skinny's?
Ik wil de snugglesafe onder de fleece leggen in het hok. Dan zal het niet te warm zijn denk ik. Het is niet heel warm in mijn huis en ik wil niet dat ze het koud krijgt. Ik ga ook bedjes maken van fleece.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Mijati
#3295866
Ik heb skinny's gefokt en stond aan het begin van het showen en keuren van officiële keurmeester. Helaas ben ik daar vier jaar geleden mee gestopt vanwege mijn gezondheid. Nu loopt er nog een skinny hier rond, die is inmiddels bijna 5jr (in augustus word ze 5). Als zij er niet meer is, ga ik wel weer op zoek naar een skinnydame. Zonder bloterik is mijn groep echt niet compleet.
Door *Gabriëlle*
#3295869
Zit voor mijn blote knagers en slakken te denken aan zo'n verwarmingsplaatje voor reptielen, moet me d'r eigenlijk eens in verdiepen, zo'n ding heeft gewoon een stekker en is de hele dag warm, zit je ook niet met eerst bloedheet na zoveel uur lauw.

Ik heb wel een snugglesafe maar geen magnetron, dus die heb ik nog niet geprobeerd :P .
Door hannabelgje
#3295880
*Gabriëlle* schreef:Zit voor mijn blote knagers en slakken te denken aan zo'n verwarmingsplaatje voor reptielen, moet me d'r eigenlijk eens in verdiepen, zo'n ding heeft gewoon een stekker en is de hele dag warm, zit je ook niet met eerst bloedheet na zoveel uur lauw.

Ik heb wel een snugglesafe maar geen magnetron, dus die heb ik nog niet geprobeerd Afbeelding .
Stekkers en knagers vind ik geen goede combinatie.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Mijati
#3295881
*Gabriëlle* schreef:Zit voor mijn blote knagers en slakken te denken aan zo'n verwarmingsplaatje voor reptielen, moet me d'r eigenlijk eens in verdiepen, zo'n ding heeft gewoon een stekker en is de hele dag warm, zit je ook niet met eerst bloedheet na zoveel uur lauw.

Ik heb wel een snugglesafe maar geen magnetron, dus die heb ik nog niet geprobeerd :P .
Ik heb voor baldwins een kuikenplaat gehad. Dat werkte prima, de stekker zit aan de bovenzijde, als je die dus netjes langs de kooi wegwerkt geen probleem. Bij mij stond hij op de hoogst. Wat wel opviel was dat de huid sneller droog werd. Een vriendin van mij had voor haar baldwin en skinny een reptielen warmtemat, ook het snoergoed weggewerkt langs de kant van de flat. Afplakken met bv ducked tape is al goede bescherming. Het voordeel van beide opties is dat het inderdaad niet te warm is in het begin en zolang het aanstaat ook altijd even warm blijft.
Gebruikersavatar
Door Fioon
#3296003
Oja ik heb er geen 1 (want franse hangoren die 24/7 buiten zitten) maar ik lees er wel goede dingen over.
Door hannabelgje
#3297503
Ik heb er eentje voor 15 euro kunnen kopen op het animal event. Blij mee.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door