Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door fransbulletje
#3295594
Interessante film over de brokkenmaffia en het voeren van rauw vlees.
1200x630bf.jpg
1200x630bf.jpg (156.63 KiB) 2786 keer bekeken
Door kakocavi
#3295640
Prima docu. Ik vind wel dat ze hier en daar een beetje ver gaan met hun suggesties (bijvoorbeeld dat er ziek vee in het voer zit), maar dit draagt zeker bij aan de nodige bewustwording.
Door Mandarijn
#3295650
Zo net even mijn vrije avond lekker gevuld met netflix. Eigenlijk trokken mijn wenkbrauwen geen een keer omhoog. Ben ik zo afgevlakt en ben ik totaal niet geshockeerd door de verhalen in deze docu door de verschillende schandalen/terugroepacties die zijn geweest?
Door eelke
#3295652
Ik heb alleen de eerste 25 minuten gezien omdat hij steeds vast liep. Later nog maar eens een poging. Wel een pakkende docu, beetje humor er tussen.

Joep keek trouwens pas echt geïnteresseerd mee toen er allerlei zakken brok voorbij kwamen ::)
Door Mandarijn
#3295654
eelke schreef:Ik heb alleen de eerste 25 minuten gezien omdat hij steeds vast liep. Later nog maar eens een poging. Wel een pakkende docu, beetje humor er tussen.

Joep keek trouwens pas echt geïnteresseerd mee toen er allerlei zakken brok voorbij kwamen ::)
Dat doen die brokken verkopers toch allemaal!!! Geluidjes die alleen dieren horen in hun reclames verwerken ;)
Door eelke
#3295655
Mandarijn schreef:Dat doen die brokken verkopers toch allemaal!!! Geluidjes die alleen dieren horen in hun reclames verwerken ;)
Het waren volgens mij gewoon plaatjes in de docu zelf hoor ;D

Doen ze dat echt?
Door Mandarijn
#3295657
eelke schreef:Het waren volgens mij gewoon plaatjes in de docu zelf hoor ;D

Doen ze dat echt?
Er wordt gezegd dat ze het echt doen. Zodat je hond aandachtig naar de tv kijkt. Alsof ie het dat merk wilt hebben.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door