Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3295271
Ohhhhhhh wat een schattig poppetje!! Gefeliciteerd! Geniet van haar en elkaar. Jullie verdienen dat zo!

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Anne in Zweden
#3295273
Hope schreef:Het was een verrassing en het duurde lang voor ik wist wat het was. Ik zag haar wel geboren worden, maar door die vele handen kon ik niet zien wat het was, een jongen of een meisje. Ze moest héél even naar de kinderarts (standaard) en ik maar vragen: wat is het nu, wat is het geworden? Papa was zo hoteldebotel dat hij geen flauw idee had wat ik bedoelde ;D
Uiteindelijk heeft de anesthesist tegen hem gezegd dat zijn vrouw wilde weten of het een jongen of een meisje was :biggrin2:
Wahaha, doet me aan m'n zwager denken. Die sms'te na de geboorte van zijn eerste kind: "Hoera, ik ben vader geworden!" Eh, ja, en hoe heb je dat voor elkaar gekregen, jonge held? ::) Was helemaal vergeten dat er nog een vrouw aan vastzat die het harde werk had gedaan. ;D

Nelson is een kei. Een echte.
Bij thuiskomst hebben we hem eerst uitgebreid hallo gezegd met Linde op de tafel in de maxicosi. Hij was natuurlijk door het dolle dat ik weer thuis was. Toen hebben we hem het eerste mutsje van Linde gegeven, daar heeft hij heel lang heel druk aan zitten snuffen. Daarna ben ik met Linde op de bank gaan liggen en heeft hij háár mogen besnuffen, maar toen was de geur al bekend en de drukte eraf. Hij legde zijn kop op haar beentjes, zuchtte eens diep en vanaf dat moment hoorde ze bij de inboedel :)
Och, wat schattig! Had ik ook niet anders verwacht, eigenlijk. Nelson had het nog prima gevonden als je zes Gremlins had gebaard en mee naar huis had genomen. ;D
Door inni
#3295278
Dikke proficiat met dat prachtstuk..... mijn favoriete naam ;) Geniet nu maar met volle teugen van jullie levenswerk!
Door Jantina
#3295291
Ook hier: gefeliciteerd!!!
Enneh... we hebben er op voorhand al wel eens contact over gehad maar ik ben inmiddels expert in de keizersnedes hahaha. Als je ergens mee zit: je weet me te vinden ;-).
Heel veel geluk op je roze wolk en geniet van jullie mooie Linde!
Door D&K
#3295293
Van harte met jullie eigen wereldwondertje. Altijd weer bijzonder, zo'n nieuw mensje.
Geniet ervan
Door Eef+Stippels
#3295316
Hartelijk gefeliciteerd!!
Wat ontzettend fijn dat Linde het goed doet! En Nelson ook :)
Geniet lekker vanaf je roze wolk :-*

Wat een prachtige foto :smitten:
Door Ramses1
#3295343
Meestal vind ik pasgeboren kindjes vreselijk lelijk maar jeetje wat een beeldschoon meisje hebben jullie gekregen!
Ze is werkelijk prachtig en haar naam ook.

Heel veel geluk en nu lekker genieten van jullie mooie Linde.
Door tt-tjes
#3295383
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Linde, heerlijk voor je, zo'n roze wolk!!!

Wat een prachtig Paas meisje.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door